İBBTECH cumpeterà à Robotex International chì si terrà in Estonia

İBBTECH cumpeterà à Robotex International chì si terrà in Estonia
İBBTECH cumpeterà à Robotex International chì si terrà in Estonia

I laureati di i Workshops di Tecnulugia IMM sò tornati cù premii da e cuncorsi in cui anu participatu. I membri IBBTech, chì sò vinuti prima in l'Olimpiadi di Robot di l'Università Tecnica di Istanbul, sò stati ritenuti degni di dui premii in u Campionatu Robotex Turkey. Cù questu risultatu, i studienti anu ancu u dirittu di cumpete in Robotex International chì si terrà in Estonia.

I furmazioni 2023 di i Workshops di Tecnulugia, u prugettu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) chì mira à riduce a dipendenza straniera in l'informatica, cuntinueghjanu à piena velocità. In u prugettu, chì hè statu implementatu in cuuperazione cù l'Università Boğaziçi in u corpu di a Direzzione di a Ghjuventù è di Sport İBB, a squadra İBBTech determinata da i studienti graduati riceve una furmazione tecnologica avanzata. Cuntinuendu u so travagliu in u Workshop di Tecnulugia Cemal Kamacı, IBBTech participa ancu in cuncorsi naziunali è internaziunali.

Eranu i primi in ITURO

İBBTech hà ricevutu u so primu premiu à u Primu Concorsu di Robotica 2023 Charged Up Istanbul Regional. IBBTech, chì hà ottenutu un successu significativu ricevendu u Premiu di Qualità (Premiu Qualty 24) in a cumpetizione tenuta cù u tema di l'energia trà u 26 è u 2023 di marzu, à l'ITURO (Olimpiadi di Robot di l'Università Tecnica di Istanbul) urganizata da u Club di Control è Automatizazione di l'Università Tecnica di Istanbul. u 25 d'aprile - 26. hà dimustratu i so talenti. Cumpete in e categurie di Ricerca è Salvata è Stamp Collector, i studienti anu cumpletu u corsu cumplettamente cumpiendu l'ugettivi dati à elli cù u robot chì anu custruitu. Cù sta prestazione, İBBTech, chì hè vinutu prima trà 11 squadre in Ricerca è Rescue, hà ancu u dirittu di riceve un premiu di 12 mila TL.

AWARDS IN ANTALYA APERU E PORTI À L'ESTONIA

L'ultima cumpetizione chì a squadra hà participatu hè u Campionatu Robotex Türkiye tenutu in Antalya. In a corsa tenuta in diverse categurie è livelli, IBBTech hà participatu à a categuria Nordic Girls' Firefighting in a categuria ragazze. Membro di a Facultà di l'Università Boğaziçi Assoc. Dr. Hè stata preparata sottu u mentorship capu di Burak Şişman è a furmazione tecnologica di Ahmet Gündüz, Şükrücan Özdemir è Burak Yuruk. Cumpete cù u gruppu custituitu da Asel Öztürk, Melike Büşra Yazıcı, Elif Gökçe, Evin Elif Er, Sinem Ünlü è Simay Avcı chì rapprisentanu İBB, a squadra hà cumpetitu contr'à 12 squadre cù i dui robot chì anu fattu. In u risultatu di e valutazioni fatte in tuttu u ghjornu, i membri IBBTech sò stati cunsiderati degni di dui premii. U primu di i robots chì participanu à i cuncorsi hà ricivutu u Premiu Speciale di u Jury cù a so differente suluzione di design è ingegneria. U sicondu robot di a squadra hè ghjuntu in terzu in a categuria di Firefighting Girls. Cù questu risultatu, i studienti anu ancu u dirittu di cumpete in Robotex International, chì si terrà in Tallinn Estonia in Novembre 2023 è induve i robot da parechji paesi di u mondu cumpeteranu.