L'atleta di Ibrahim Murat Gündüz Ali Göktürk Benli diventa Campione di u mondu !

campione di kickbox
campione di kickbox

U kick boxer naziunale Ali Göktürk Benli, cunnisciutu cum'è l'atleta di İbrahim Murat Gündüz, hà riesciutu à diventà u campionu mundiale cumpiendu cù successu u torneu in u Campionatu Mondiale di Kick Boxing tenutu in Istanbul.

A 2023a Copa Mondiale di Kickboxing, tenuta in Turchia in onore di u 100 anniversariu di a Republica di Turchia in 8, hè stata in Istanbul questu annu. L'atleta di İbrahim Murat Gündüz, Ali Göktürk Benli, hà lasciatu a so marca nantu à stu torneu, chì hà fattu in Istanbul u 18 di maghju. Benli, chì ùn hà micca cunnisciutu un avversariu in kickboxing per un bellu pezzu, hà ancu eccellenti in u campiunatu mundiale. Benli hà scunfittu tutti i so avversari in u campu è hà sappiutu di scrive u so nome in lettere d'oru in a storia di kickboxing diventendu u vincitore di a Copa Mondiale.

U kickboxer naziunale di Adana, Ali Göktürk Benli, hà assistitu à i cuncorsi di a Copa Mondiale in u campu urganizatu da İbrahim Murat Gündüz in Ankara, inseme cù Şahin Eroğlu, chì hè ancu u coach di a Squadra Naziunale Turca di Muaythai. İbrahim Murat Gündüz è Şahin Eroğlu avianu piena fede in Ali Göktürk Benli. In fattu, Şahin Eroğlu hà dichjaratu chjaramente in unu di i so discorsi chì aspettava u primu postu da Benli. In ultimamente, Ali Göktürk Benli hà superatu l'aspettattivi è hà fattu fieru İbrahim Murat Gündüz è Şahin Eroğlu. Hà fattu a storia scunfiggendu tutti i so avversari in u Campionatu Mundiale è diventendu u campione mundiale in kickboxing. Inoltre, u novu campionu mundiale Ali Göktürk Benli ùn hà micca scurdatu di i so maestri. Hà manifestatu ancu a so gratitudine à İbrahim Murat Gündüz è Şahin Eroğlu è hà sappiutu à onore.