Esposizione di natura tematica di u terremotu in İGA Art

Esposizione di natura tematica di u terremotu in İGA Art
Esposizione di natura tematica di u terremotu in İGA Art

IGA ART Gallery, u centru di cultura è arte di l'aeroportu IGA d'Istanbul, ospita a mostra persunale di Mehmet Kavukcu intitulata "Natura". prof. Curata da Gülveli Kaya, a mostra presenta video di performance, ritratti è ogetti pruduciuti da l'artista in tempi diversi è nantu à i terremoti di u 6 di ferraghju chì anu stunatu u nostru paese.

IGA Istanbul Airport, a porta di a Turchia in u mondu, cuntinueghja a so missione di esse un centru d'arte induve diverse culture si scontranu è interagiscenu, è ancu esse u centru di trasferimentu globale più impurtante in a regione. A mostra, chì hè custituita di video selezziunati da opere di performance di l'artista Mehmet Kavukcu da diversi periodi, è di ritratti è installazioni di l'uggetti raccolti da a regione di u terremotu di Hatay, si focalizeghja nantu à a relazione contradictoria trà l'omu è a natura è i risultati di sta relazione sottu. u titulu di "Natura".

U curatore di a mostra, chì mette in faccia l'« omu di a natura » è a « natura di l'omu », u Prof. Gülveli Kaya hà dettu u seguente nantu à sta relazione presentata à l'amatori d'arte in a Galeria İGA ART: "A persona di a natura; Mentre ch'ellu hè una persona chì hè in pace cù a natura, accetta e so lege è vive cum'è una parte di a natura, ma sà cumu prufittà di e bellezze di a natura è ciò chì dà, hè revelatu chì a natura umana ùn si mette micca bè cù natura".

"Grazie à u mondu ..."

In a mostra "Natura", l'artista Mehmet Kavukcu riunisce l'articuli è l'uggetti chì hà cullatu da a regione di u terremotu di Hatay per vede, toccu è sente u mondu sanu. IGA Istanbul Airport, chì hè un locu internaziunale, vede sta mostra cum'è una occasione per ringrazià tutti i persone di u mondu per a so empatia è u sustegnu per a zona di u terrimotu.

U missaghju chì deve esse enfatizatu in a mostra, induve i trè spettaculi di Kavukcu in i tempi è i lochi diffirenti sò presentati inseme, hè u seguente:

"L'omu hè senza arnesi, senza arnesi è solu. Raccoglie, sguassate è porta tuttu cù u so putere. Qualchì volta trascina ciò chì pò uttene da a natura in cui si trova in u centru di a cità è à volte in un locu scunnisciutu ".

Viaghji chì portanu à diverse sperienze...

Dichjarà chì sò felici di accoglie e produzioni artistiche di Mehmet Kavukcu sottu u tettu di İGA ART, u CEO di İGA Istanbul Airport, Kadri Samsunlu, hà dettu ciò chì segue nantu à a mostra:

"Speremu chì ogni visita si trasformerà in un viaghju chì porta à diverse sperienze in u nostru aeroportu, chì hà rializatu un'altra tappa impurtante superendu a soglia di 200 milioni di passageri. Mentre ghjunghjemu stu scopu attraversu IGA ART, situemu IGA Istanbul Airport cum'è a porta di Turchia per u mondu in cultura è arte. Ospitemu centinaie di millaie di passageri da diverse geografie di u mondu ogni ghjornu à l'aeroportu IGA d'Istanbul, chì hè un centru di trasferimentu globale. Truvemu assai impurtante di riunisce i nostri invitati cù mostre cusì impurtanti è preziose per a prumuzione di i nostri artisti, u nostru aeroportu è Turchia ".

Un munumentu hè statu erettu per u soffrenu di u terrimotu cù a mostra di a natura ...

Ricordendu chì avemu sempre pruvatu à guarì e ferite di i disastri di u terrimotu chì avemu sperimentatu in tuttu u paese, u presidente di u Cunsigliu Esecutivu di IGA ART Prof. Hüsamettin Koçan, quant à lui, a déclaré que l'exposition était aussi l'occasion d'affronter nos souvenirs très frais.

Espristendu chì IGA ART, chì hà da scopu di accoglie passageri cù diverse psiculugia è scopi in un ambiente culturale è artisticu, mette in a so agenda prughjetti à longu andà chì portanu ricchezza estetica è sparte a cunniscenza di Turchia. Koçan hà cuntinuatu e so parolle cusì: "IGA ART Gallery hè unu di sti prughjetti è a mostra di Mehmet Kavukcu intitulata 'Natura' hà un cuntenutu chì pò esse l'agenda di spartera internaziunale. Mehmet Kavukcu, chì hà pruduciutu annantu à sti temi in tutta a so vita, in una regione cum'è Erzurum, chì hè estremamente luntanu da u centru di l'arte, in u mondu d'oghje quandu i terrimoti, a contaminazione diretta à a natura è l'alienazione trà l'omu è a natura sò à l'altru. u so piccu; Riiscìu à spiegà a relazione trà a natura è l'omu cù una lingua è una sensibilità sfarente per esse solu malgradu l'ammirazione è i preghjudizii ambientali. Trasforma l'arburi chì taglianu u ghjacciu in sculture di ghiaccio in l'inguernu, viaghja à a natura in a neve, dorme solu in u lettu, si perde in munzelli di basura, porta l'arburi secchi à u centru di a cità cun un cumpurtamentu cerimoniale, è va à a zona di u terrimotu è porta a distruzzione quì à Erzincan, una altra zona di terrimotu, pruvucannu dulore è soffrenu.Semu assai piacè di sparte u grande viaghju artisticu di u maestru Mehmet Kavukcu, chì hà erettu un munumentu à negligenza, in l'arena internaziunale. Ringraziemu u nostru artista per esse esposti i so travagli in questu locu è u felicitemu ".

Koçan hà ancu sottolineatu chì Kavukcu, chì hà purtatu l'articuli è l'ogetti raccolti da a zona di u terrimotu à u spaziu di a galerie IGA ART, hà datu una volta à tutti l'amatori di l'arte l'uppurtunità di empatizà cù questu tragicu avvenimentu.