A Fundazione ILKE annuncia a Roadmap per a Trasformazione Verde di Turchia

A Fundazione ILKE annuncia a Roadmap per a Trasformazione Verde di Turchia
A Fundazione ILKE annuncia a Roadmap per a Trasformazione Verde di Turchia

Mentre chì l'effetti di u cambiamentu climaticu aumentanu ogni ghjornu, a Fundazione ILKE, chì piglia l'azzione per cuntribuisce à u sviluppu di u nostru paese in u prucessu di trasfurmazioni verde, hà publicatu u rapportu "Ecunumia Verde in Turchia: Una Roadmap per a Trasfurmazione" preparatu cù u cuntributi di diversi esperti è accademichi.

Mentre u cambiamentu climaticu affetta negativamente u futuru di u mondu, cuntinueghja à dannà sia economicamente sia puliticamente. Parechji paesi acceleranu u prucessu di trasfurmazioni verdi in modu di cero emissioni di carbonu è aduprà risorse naturali in modu efficiente. Pigliendu azzione per cuntribuisce à u sviluppu di u nostru paese in u prucessu di trasfurmazioni verde, ILKE Foundation Islamic Economics Research Center (IKAM) hà publicatu u rapportu "Economia Verde in Turchia: A Roadmap per a Trasfurmazione", chì hà preparatu analizendu l'opinioni di diverse fonti. è esperti. In u rapportu, in quale sia a Turchia sia i studii di sustenibilità glubale sò stati valutati in una manera basata in dati, parechji prublemi sò stati discututi, da l'emissioni di carbone à u cunsumu d'energia.

"Avemu da agisce inseme in a lotta contru a crisa climatica"

Attenzione à a necessità di agisce cù una cuscenza cullettiva in a lotta contru a crisa climatica, unu di l'autori di u rapportu, Dr. Istruttore U membru Ömer Faruk Tekdoğan hà fattu a seguente dichjarazione annantu à u sughjettu: "In l'ultimi anni, ci sò stati sviluppi impurtanti sia in u mondu sia in Turchia in a lotta contru a crisa climatica, chì esige a lotta cumuna è u sforzu multiforme di tutti i stakeholder. . I principali trà questi sò l'Accordu di Parigi, u primu accordu glubale firmatu in u scopu di u cambiamentu climaticu, è l'Agenda 2030 di l'ONU per u Sviluppu Sostenibile, in quale sò stabiliti obiettivi climatichi misurabili di i paesi. Hè destinatu chì i Stati Uniti è 27 paesi di l'UE ghjunghjeranu à zero netti in emissioni di carbonu per u 2050. Avemu creatu una strada di strada cù u rapportu chì avemu preparatu per cuntribuisce à a trasfurmazioni verde di u nostru paese.

I Stati Uniti guidanu in emissioni di carbonu per capita

Sicondu u rapportu intitulatu Green Economy in Turkey: A Roadmap for Transformation, i Stati Uniti d'America hè u primu postu trà e regioni cù i più altissimi emissioni di carbonu per capita in u mondu, seguitu da Turchia, dopu a Cina è i paesi di l'UE. U pitroliu hè u primu postu cù u 33% in fonti d'energia trà e forze motrici chì provocanu emissioni di carbonu, seguitu da u carbone cù u 27% è u gasu cù u 24,3%. Hè infurmatu chì u paese di l'OCDE (Organizazione per a Cooperazione è u Sviluppu Ecunomicu), induve a dumanda di energia hè aumentata u più veloce in l'ultimi 20 anni, hè Turchia. Hè dichjaratu chì a Turchia, chì importa più di 76% di i so bisogni energetichi da l'esteru è incontra una parte significativa di questu da i carburanti fossili impurtati, hà acceleratu i so sforzi in u scopu di a trasfurmazioni verde.

Pò esse una forza impurtante in affruntà u deficit di u contu currente

Basatu nantu à i dati in u rapportu, u nostru paese face un prugressu significativu in l'efficienza energetica in questi ghjorni quandu a crisa energetica hè diventata un prublema glubale. In quantu à l'efficienza energetica, hè u sicondu postu dopu à u Regnu Unitu in l'energia eolica è dopu a Spagna in l'energia solare. Hè ancu posizionatu prima in a tavula chì cuntene a somma di i dui. Daretu à stu successu di Turchia sò u fiumu di u ventu è i valori efficaci di a radiazione solare, postu chì hè circundatu da u mare da trè lati. In questu rispettu, hè dichjaratu chì a trasfurmazioni verdi serà una forza impurtante in a lotta di Turchia cù u deficit di u contu currente. Mentre hè enfatizatu in u rapportu chì a furmazione di rigulamenti legali, legislazione è regulamenti deve esse u passu primariu, hè cunsideratu necessariu di creà pacchetti di fondi è incentive per riduce i costi di produzzione.

A trasformazione verde puderia diventà opportunità per l'istituzioni finanziarie islamiche

Sicondu u rapportu di a Fundazione ILKE intitulatu "Ecunumia Verde in Turchia: Una Roadmap per a Trasfurmazione", i principii chì l'istituzioni finanziarie islamiche anu da rispettà in a so attività, à u cuntrariu di a finanza convenzionale, ponu creà un vantaghju per risponde à i criteri necessarii perchè si sovrapponenu cù i criterii necessarii. obiettivi di sustenibilità è trasfurmazioni verde. In u rapportu, chì dice chì l'istituzioni finanziarie islamiche anu da aumentà a parte di a trasfurmazioni verdi in u sistema finanziariu per mezu di iniziative, hè nutatu chì i guverni sò previsti di spianà a strada per l'istituzioni finanziarie islamiche cù politiche d'incentivazione è regulazioni di sustegnu è facilitanti in linea cù stu scopu.