U settore di a custruzzione aspetta a stabilità ecunomica

U settore di a custruzzione aspetta a stabilità ecunomica
U settore di a custruzzione aspetta a stabilità ecunomica

Dopu à l'elezzioni presidenziale è parlamentari, chì sò stati nantu à l'agenda di u paese per l'annu passatu, l'ochji si sò tornati à l'ecunumia.

U settore di a custruzzione, chì alimenta parechje linee di cummerciale diffirenti è hè qualificatu cum'è a locomotiva di l'ecunumia, vole cumpensà a stagnazione sperimentata in i primi 6 mesi di l'annu dopu l'elezzioni.

I rapprisentanti di u settore di a custruzzione, chì anu dettu chì a necessità di l'abitazione di i citadini cuntinueghja sempre, anu spressione chì sò pronti per i muvimenti chì acceleranu l'ecunumia è l'impieghi cum'è settore, inseme cù i passi da piglià da u guvernu.

I rapprisentanti di u settore sò di l'opinione chì a riduzzione di l'IVA, a riduzione di i diritti di u titulu di titulu è l'opportunità di prestitu adattate avarà un impattu pusitivu nantu à i mercati per allughjà a strada per u settore di a custruzione.

Gözde Group President of the Board Op. Dr. Kenan Kali:

I MOVIMENTI ECONOMICI MOVI U MARCHU

Cum'è un settore, vulemu rinnuvà si in u campu ecunomicu. Ci hè una aspettazione chì i nomi impurtanti cun meritu ripiglià l'ecunumia. A stabilità hè assai impurtante in quantu à u prugressu ecunomicu; Sta stabilità cuntinueghja per altri 5 anni. Quandu sti passi sò fatti, u mercatu si move. Pensu chì i tassi d'interessu diminuiranu in pocu tempu è i tappi di creditu si apre. Questu hè assai impurtante per risponde à e dumande di l'abitazione. Ma i tassi d'interessu elevati impediscenu questu. A ghjente hà bisognu di un alloghju. Pensu chì in u prossimu periodu, i citadini si alluntanassi da u dollaru è turnaranu à a lira turca. Una nova era principiarà in TL. Cum'è u Gruppu Gözde, i nostri investimenti in u settore di l'alloghju cuntinueghjanu. Avemu cridutu è fiducia in stu paese, a so ghjuventù è l'energia. Sta credenza hà aumentatu ancu di più.

Barış Öncü, presidente di Sirius Yapı:

ASPETTEMU SUPPORTU COME L'INDUSTRIA

L'industria hè stata in recessione per un tempu. A ghjente mette i so investimenti in attesa cumplitamenti per via di u terrimotu è di l'elezzioni. Per chì tuttu cuntinueghja da induve l'abbandunò, i roti di l'ecunumia devenu avà turnà. U settore di a custruzzione hà una funzione chì alimenta più di 200 settori. Avemu dinò aspittà per superà sta stagnazione. Migliaia di cuntratturi è impiegati manghjanu pane in l'industria di a custruzione. Creemu un impiegu significativu. Apprezzemu i sforzi di u guvernu per fà i citadini à cumprà case. Tuttavia, noi, i cuntratturi, duvemu esse furnitu un supportu cum'è furnisce terreni affordabbli è apre a terra agricula. I prezzi di a terra sò assai altu. È ancu; Avemu ancu sperimentatu negatività in quantu à l'offerta di materiale è i prezzi. I tariffi di l'attu deve esse ridutta, l'IVA deve esse ridutta à 150 per centu per e case sottu 1 metri quadrati, è l'opportunità di creditu à longu andà deve esse offerta à i citadini. Vulemu cuntinuà à investisce è à creà impieghi. Semu pronti à mette a nostra manu sottu à a petra.

Munir Tanyer, presidente di u Cunsigliu di Tanyer Yapı:

UNA POLITICA EQUILIBRATA DEVE ESSERE SEGUITA IN ECONOMIA

U prucessu elettorale hà ancu influinzatu negativamente l'ecunumia. L'imprese anu agitu cun prudenza per fà i so investimenti. A vendita di l'abitazione hè ancu calata. A ghjente aspittava a fine di l'elezzioni per fà novi investimenti. Avà a nostra nazione hà fattu a so scelta. In u prossimu periodu, pensu chì dopu à l'annunziu di u cabinet, i sforzi di migliione in l'ecunumia guadagnà impulsu. Dopu una pulitica più equilibrata nantu à l'ecunumia, in particulare in a custruzzione; Affetterà ancu positivamente tutti i settori di produzzione è di serviziu. U terrimotu è u prucessu elettorale chì u nostru paese hà passatu hè avà finitu. U bisognu di e persone per un alloghju solidu è qualificatu cuntinueghja in u listessu modu. In questu sensu, İzmir hè una cità preferita per u so clima, u turismu, i trasporti è altre infrastrutture. A dumanda cuntinueghja à vene da tuttu u paese è da diverse parti di u mondu. Cuntinuemu i nostri investimenti per risponde à queste richieste.

Gülçin Okay, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di FCTU:

L'OPPORTUNITÀ DI PRESTITU ADATTA DEVI ESSERE OFFRUTTA

In u prucessu dopu à l'elezzione, hè impurtante di riduce i tassi d'interessu di prestitu è ​​di usà in cundizioni adattati. I citadini anu bisognu di prestiti per cumprà una casa. A nostra nazione hà fattu a so scelta, u guvernu cuntinueghja u so duvere. Da avà, a stessa strategia ecunomica cuntinueghja. Ci hè una aspettazione di una crescita di u dollaru. Pensu chì dopu à una settimana è 10 ghjorni, l'ambiente sarà più chjaru. A dumanda è a necessità di l'abitazione cuntinueghja sempre. Pensu chì u settore immubiliare diventerà ancu più attivu in i mesi di l'estate si l'opportunità di prestitu adattate sò offerte.

Doğan Kaya, Presidente di u Cunsigliu di Erkaya İnşaat:

A TERRA DEVI ESSERE PRODUTTATA PÀ NUOVE CASE

Ci hè una aspettazione di un muvimentu in u settore di a custruzzione dopu l'elezzione. In questu sensu, i novi movimenti di u guvernu in u campu ecunomicu determinaranu ancu u corsu. I costi di a terra è di input in u settore di a custruzione anu aumentatu assai. A nova custruzzione di l'abitazione hè ancu diminuita; A vendita di l'abitazione hè cascata. L'aspettativa di i citadini di campà in case solide è novi cuntinueghja sempre. Dopu à u terrimotu, a sucetà hè diventata assai cuscente. A vita in u centru di a cità ùn hè più impurtante cum'è prima. E persone cuscenti ùn insistenu micca in u spaziu. Ellu decide di pusà à i punti induve a terra hè più solida. Basatu annantu à u fattu chì İzmir hè una zona di terrimotu, deve esse pruduciutu novi terreni. Per questu mutivu, hè impurtante implementà e regulazioni u più prestu pussibule per chì i cuntrattanti è l'investituri ponu agisce.

Özkan Yalaza, Direttore Generale di Partenariatu di Serviziu Immubiliare (GHO):

ASPETTEMU PRESTATU A BASSU INTERESSE

Attualmente, u settore immubiliare hè in anticipazione di prestiti di l'abitazione à bassu interessu. I banche publichi è privati ​​ùn ponu risponde à a dumanda di prestitu attuale. I veri necessitanti ùn ponu micca accede à u finanziamentu necessariu per cumprà un novu alloghju. A ghjente pò cumprà una nova casa solu vendendu una casa è aghjunghjendu. A mo prima campagna di casa cù un tassu d'interessu di 0.69, chì hè statu annunziatu pocu fà, ùn hà micca righjuntu abbastanza persone. Attualmente, ci hè una aspettativa in u settore di l'abitazione chì "u prezzu di e case invendute diminuirà". Tuttavia, questu ùn pare micca pussibule per via di l'alti costi di custruzzione. I prezzi di l'abitazione continuanu à aumentà. Dapoi u principiu di u 2023, ci hè stata una cuntrazione di 30 per centu in a vendita di l'abitazioni. Se sò furnite novi opportunità di creditu, ci sarà un muvimentu in a vendita di l'alloghju.