L'intelligenza artificiale è u Web 3.0 marcatu Sónar+D Istanbul!

L'intelligenza artificiale è u web anu fattu una marca nantu à Sónar+D Istanbul!
Intelligenza Artificiale è Web 3.0 marcatu Sónar+D Istanbul!

In u prugramma di questu annu di Sónar+D Istanbul; Mentre accoglie i participanti cù pannelli, discorsi, workshop, masterclass, marketplace, proiezioni AV, i prughjetti selezziunati da una chjama aperta sò stati ancu esposti à Sónar Screen è marketplace, induve idee novi è seminali sò stati accolti cun grande interessu da l'amatori di l'arte quist'annu cum'è ogni annu.

À Sónar Istanbul, chì hè stata tenuta per a 7a volta quist'annu in Zorlu PSM cù a cuntribuzione di 100% Music, a piattaforma di creatività è tecnulugia Sónar+D Istanbul, urganizata sottu u patrocini di BtcTurk, introduverà l'intelligenza artificiale è Web 3.0, chì Sò dui temi sempre più intriganti quist'annu.Fighjendu nantu à i dui temi, pannelli, masterclasses, installazioni VR è spettaculi in diretta chì combinanu musica è tecnulugia, presentanu prospettive multidimensionali à i so participanti, i purtonu di novu viaghji novi.

Un debut stupente cù Liam Young

U direttore americanu australianu Liam Young, chì gestisce u viaghju trà u disignu è l'editing è si fa un nome cù i so filmi chì furnisce visuale straordinaria dirigendu i sviluppi tecnologichi à scala lucale è glubale, hà fattu un discorsu impressiunanti annantu à u ligame trà l'arte è a tecnulugia. è magistralmente gestitu l'installazione di Planet City Sónar+D Impressa assai l'audienza in Istanbul. In i dui masterclass in u prugramma, i parlanti di u panel DJ è scrittore Elijah è Andreas Refsgaard, chì anu esaminatu u ligame creativo trà l'arti è a tecnulugia, sia i discorsi chì offrenu prospettive diverse è u mondu visuale chì anu creatu, è hà esploratu i participanti versu pinsamenti novi.

L'IA inventata, u bravura rotta ?

Levent Erden, Lalin Akalan, Erdil Yaşaroğlu, è Başar Başaran, "AI Invented, Is Virtue Broken?" In u pannellu intitulatu, ChatGPT, chì hà righjuntu milioni d'utilizatori in pocu tempu, è intelligenza artificiale, discussa in prufundità induve a produzzione d'arte evoluzione. Mentre cunsiderà a pussibilità chì l'intelligenza artificiale è a produzzione d'arti, induve l'aspettu pusitivu è negativu sò discututi, ponu creà più spaziu di produzzione per l'artista, l'unicità di l'artista è a limitazione trà a creatività di a machina è a creatività umana sò state discusse in tutti l'aspetti. Levent Erden, chì hà paragunatu parechje storie di intelligenza artificiale diverse; Lalin Akalan, Erdil Yaşaroğlu è Başar Başaran anu fattu cumenti utili è divertenti chì sti pruduzzione ùn sò ancu esce da una creatività clara.

L'arte cuntempuranea in l'intelligenza artificiale

In u pannellu tematicu "U Statu di l'Arte AI", chì si focalizeghja nantu à a relazione di l'intelligenza artificiale cù i prughjetti musicali è audiovisivi (audiovisivi) è u so impattu in a sucietà-cultura; Scopre u ligame creativo trà l'arte è a tecnulugia attraversu a codificazione, l'algoritmi è l'intelligenza artificiale cù i so approcci interattivi è aperti à a codificazione creativa è l'apprendimentu automaticu, Andreas Refsgaard hè u curatore è moderatore di parechje cunferenze, festivals, programmi radio è podcasts, cumpresu Sónar. +D. è a presentatrice Antònia Folguera ; Sofia Crespo, chì crea e so opere ispirate da a biologia è a vita urgànica è hè famosa per i so travaglii chì interruganu u putenziale artisticu di l'intelligenza artificiale ; Nomi principali cum'è Tupac Martir, u fundatore è direttore creativo di Satore Studio, è u "Light Wizard" Tupac Martir, chì hà toccu i sceni di parechji artisti di fama mundiale è designer di moda cum'è Béyonce cù i so effetti visuali è disinni di illuminazione, anu parlatu. nantu à l'impattu di l'intelligenza artificiale nantu à l'arti è a tecnulugia, è hà parlatu di ciò chì ci sarà accadutu in u futuru.

Web 3.0: Induve simu?

"Web 3.0: Induve semu?", Fighjendu nantu à l'intersezzione di tecnulugii emergenti cù prucessi creativi, Web 3.0, induve simu dopu l'onda crescente di NFT, è DAO (urganisazione autonoma decentralizata). (Web 3.0: Induve Semu), DJ è scrittore Elijah, chì hà custruitu una carriera per mezu di e social media mentre mischjendu tecnulugii sustinibili cù a musica, hà esploratu u putenziale di a musica è a tecnulugia in Web 3.0 in i settori di DAO è di custruzzione di a cumunità, è Friends with Beneficii è nomi di successu cum'è Kaitlyn Davies, unu di i membri fundatori di Refraction DAOs, è Katherine Bassett, membru fundatore di Water & Music, chì hà studiatu a cunnessione è l'interazzione trà Web 3.0, intelligenza artificiale è cuncetti Metaverse cù a musica, anu participatu à u prugramma cum'è parlanti.

Nuvelle cumpetenze: Workshops...

In u scopu di u prugramma Sónar+D Istanbul, "Produzzione di Musica cù Metodu di Codificazione Live Using SonicPi" cù Berke Baramuk, "Atelier di Codificazione Audio-Visual Creativa cù a Biblioteca P5JS" è "Creazione di Visuals Reactive Sound with Touchdesigner" cù Far, chì serà tenutu da Algorave Istanbul.Per d 'altra banda, i participanti anu avutu l'uppurtunità di pruvà e tappe di produzzione è prucessi di opere audiovisive cù sistemi basati in codice.

Sónar+D Istanbul 2023, induve u mercatu cù spazi di sperienza, disinni VR, diverse installazioni è ghjochi attrae una grande attenzione, accoglierà ancu i sviluppi più attuali in a tecnulugia è a musica, in particulare in l'arte digitale, cù pannelli, talks, workshops, masterclass è trasmettendulu à i so participanti per via di proiezioni AV, hà prupostu una volta di più sperienze uniche è eccitanti.

Zorlu Performing Arts Center

U Zorlu Performing Arts Center celebra a so 10ª stagione ! Creendu sperienze d'arte ispiranti è accoglie l'arte mundiale per 10 anni, hà inspiratu più persone per scopre è trasfurmà cù l'arte! Crea una tappa libera, creativa, di trasfurmazioni è di sviluppu per l'amatori di l'arte è u novu publicu d'arte attraversu cullaburazioni culturali naziunali è internaziunali è cullaburazioni cù istituzioni è artisti distinti. Offre opportunità di creazione à l'artisti d'oghje è di dumane per sviluppà a so imaginazione è li sustene ! Celebrendu tutti l'artisti ch'ellu hà accoltu in i so 10 anni di storia cù u mottu "We Love Them" in a so decima stagione, Zorlu PSM cuntinueghja à esse rinnuvatu è offre sorprese cù i so circa 150 impiegati dedicati à l'arte. Ospitendu più di 5 milioni di amanti di l'arte finu à a data, Zorlu PSM realiza circa 15 per centu di l'attività culturali è artistiche in Turchia. Zorlu PSM, chì riunisce manifestazioni culturali è artistiche di qualità chì varieghja da musicali famosi in u mondu sanu à i musicisti di u mondu sanu, da i grandi teatri di produzzione à i spettaculi di un omu, è dotatu di equipaghji di classi mundiali, agisce cù a visione di diventà una scena mundiale. . Cù a so struttura innovativa, dinamica, aghjurnata, affidabile, divertente, polifonica, inclusiva, assertiva è straordinaria, va più di l'esse un centru di l'arti di scena è cuntribuisce à u sviluppu di u settore di a cultura è di l'arti. Zorlu PSM offre un'esperienza culturale e artistica unica in 7 luoghi differenti.