L'aeroportu di Istanbul hà accoltu 205 milioni 365 mila passageri

L'aeroportu di Istanbul hà accoltu 205 milioni 365 mila passageri

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dichjaratu chì più di 205 milioni di passageri anu viaghjatu in l'aeroportu di Istanbul, chì mantene u so postu in cima, da u ghjornu chì hà apertu. Enfatizendu chì hè un centru di l'aviazione globale di punta in Europa, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu travagliatu duru per ghjunghje in questi ghjorni. Avemu implementatu i nostri prughjetti di visione unu per unu. Avemu aumentatu u numeru di i nostri aeroporti da 26 à 57 ", disse.

Karaismailoğlu hà nutatu chì unu di i so prughjetti di visione hè l'Aeroportu d'Istanbul, è chì l'Aeroportu d'Istanbul, chì hè statu apertu da u presidente Recep Tayyip Erdogan u 29 d'ottobre di u 2018, hà scrittu u so nome cù lettere d'oru in a storia di l'aviazione in Turchia è in u mondu cù u so nome. parechje funziunalità. Esprimendu chì 38 mila 888 voli sò stati realizati in ghjennaghju, 35 mila 561 voli in ferraghju, 39 mila 396 voli in marzu, 40 mila 734 voli in aprile è 44 mila 31 voli in maghju, Karaismailoğlu hà dettu: "In u periodu di ghjennaghju à maghju. , 147 mila voli sò stati realizati nantu à e rotte internaziunali. Un totale di 502 mila 51 voli sò stati realizati, di i quali 108 è 198 mila 610 in rotte domestiche. In u listessu periodu, avemu accoltu un totale di 22 milioni 205 mila passageri, 6 milioni 688 mila in voli internaziunali è 28 milioni 893 mila in voli domestici, à l'aeroportu di Istanbul. L'aeroportu di Istanbul, chì mantene u so postu in cima, hà realizatu 1 milione 417 mila voli da u ghjornu chì hà apertu, mentre chì 205 milioni 365 mila passageri anu viaghjatu.

FAI U SO NOME PER RECORDS

Sottulineendu chì l'Aeroportu d'Istanbul, chì hà fattu un nome per ellu stessu cù i registri, vene ancu in prima linea cù u serviziu chì furnisce, Karaismailoğlu hà rimarcatu chì u tempu di dumanda di bagaglii, chì dura ore in Europa, hè limitatu à minuti à l'Aeroportu di Istanbul, mentre u tempu di check-in dura solu 1 minutu.

FACEMU I NOSTRI INVESTIMENTI PER OTTENERE PIÙ PARTI DA L'INDUSTRIA AVIAZIONE

A visione futura di Turchia, chì a faccia hè stata illuminata da l'investimenti fatti in u campu di u trasportu è a cumunicazione per l'ultimi anni 21; Dichjarà chì anu furmatu u mondu mantenendu u pulsu di u mondu, seguitendu i sviluppi tecnologichi da vicinu è mettendu sempre l'integrazione in u centru, Karaismailoğlu hà dettu: "A cumpetizione in u settore di l'aviazione civile mundiale cresce rapidamente. Seguimu attentamente u settore per ottene una parte più grande da stu mercatu è facemu i nostri investimenti in linea cù i nostri miri. Avemu compie a nostra visione 2035 è 2053 oghje, cù u scopu di una crescita pianificata è sustenibile è una Turchia più forte per i ghjovani. L'investimenti di a prossima generazione chì faremu in u campu di u trasportu è a cumunicazione ghjunghjeranu à 2053 miliardi di dollari in u 198.