Dichjarazione da a municipalità metropolitana di Izmir nantu à l'alloghji di massa di Uzundere

Dichjarazione da a municipalità metropolitana di Izmir nantu à l'alloghji di massa di Uzundere
Dichjarazione da a municipalità metropolitana di Izmir nantu à l'alloghji di massa di Uzundere

Dopu à u terrimotu chì hè accadutu in Izmir in u 2020, hè statu annunziatu chì ùn ci hè micca questione di vittimizazione di i sopravviventi di u terrimotu chì anu residendu da quasi 1 anni in l'abitazione suciale chì appartene à a municipalità, chì hè stata temporaneamente attribuita per 3 annu da u terrimotu. Municipalità Metropolitana di Izmir. In a dichjarazione fatta da a Municipalità Metropolitana, i seguenti ritorni sò stati inclusi:

"À i nostri citadini chì e case sò state distrutte o severamente danate per via di u terrimotu chì hè accadutu in a nostra cità u 30 d'ottobre di u 2020, 224 sezioni indipendenti da Uzundere Mass Housing, di proprietà di a nostra municipalità, seranu attribuite gratuitamente per 1 annu, è e spese di l'electricità è di l'acqua seranu pagate in e case per esse attribuite.Hè stata appruvata cù a decisione di u nostru Cunsigliu municipale datata 13.11.2020 è numerata 05.1012 chì i costi di fattura, carburante è spese cumuni seranu pagati da a nostra municipalità.

Cù a fine di u periodu di allocazione, in a decisione datata 17.11.2021 è numerata 05.1319, hè statu decisu di allargà i periodi di allocazione per 6 mesi finu à u 20.07.2022, gratuitamente è cù a stessa cundizione.

Tuttavia, a causa di l'incapacità di cumplettà e residenze di vittime di u terrimotu, hè statu decisu da a Decisione di l'Assemblea datata 31.12.2022 è numerata 6 per allargà i periodi di allocazione per 14.04.2022 mesi in e stesse cundizioni finu à u 05.458, è cù a Decisione di l'Assemblea. datatu u 13.01.2023 è numeratu 0580, e residenze ùn sò micca stati evacuati, hè statu decisu di allargà u periodu di attribuzione finu à u 31.05.2023 per i vittimi di u terrimotu chì ùn pudianu micca.

Da oghje, 224 di e 95 case attribuite sò state evacuate da i desideri di e vittime di u terrimotu, è 129 sò occupati. In l'esame, 63 persone sò i pruprietarii di e case chì anu persu a so casa in u terrimotu, è u restu sò inquilini.

In u risultatu, e residenze di a nostra municipalità, chì sò stati attribuiti à e vittime di u terrimotu, sò stati attribuiti per un periudu di un annu, ma per via di a prolongazione di u periodu di custruzzione di e residenze di u terrimotu è di e cundizioni ecunomiche, u periodu di allocazione hè statu allargatu. 3 volte per 6 mesi, è sò stati attribuiti gratuitamente per un totale di 2,5 anni (30 mesi).

Duranti stu periodu, l'electricità, l'acqua, u riscaldamentu, e spese d'internet è i diritti di e case sò stati pagati da a municipalità.