L'associazione di i ghjurnalisti di Izmir dice "Salutu" à Bahar

L'associazione di i ghjurnalisti di Izmir dice "Salutu" à Bahar
L'associazione di i ghjurnalisti di Izmir dice "Salutu" à Bahar

I membri di l'Associazione di Ghjurnalisti İzmir anu dettu "salutu" à a primavera in a Cooperativa di Sviluppu Agricola Seferihisar Bademler. U presidente di l'IGC Gappi hà dettu: "Avemu vulsutu sperimentà l'entusiasmu di Hıdırellez cù i nostri membri".

L'Associazione di i Ghjurnalisti İzmir hà celebratu u "Festival di Primavera Hıdırellez" u 6 di Maghju cù l'urganizazione di colazione chì anu urganizatu in a Cooperativa di Sviluppu Agricola Seferihisar Bademler. U presidente di l'IGC Dilek Gappi, l'ex presidente mandatu di l'IGC Misket Dikmen, i membri di u Cunsigliu di l'IGC è parechji membri di l'IGC anu assistitu à l'avvenimentu. U sindaco di Güzelbahçe, Mustafa İnce, hè ancu venutu à l'avvenimentu è hà pigliatu u colazione cù i membri di l'IGC. Esprimendu ch'ellu hè assai piacè di accoglie i membri di l'IGC in a cooperativa, di a quale hè un membru dapoi u 1985, u presidente İnce hà dettu: "Vogliu scuntrà in belli primavera u prossimu 'Hıdırellez Day'".

'TESTIMONIAMU À L'UNITÀ E INSIEME'

Dilek Gappi, presidente di l'Associazione di i Ghjurnalisti di İzmir, hà dettu: "Cum'è l'Associazione di i Ghjurnalisti İzmir, vulemu sparte u Festival Hıdırellez, u so entusiasmu è a felicità cù i nostri membri. Ci vulia à scuntrà in Bademler, una di e poche cooperative agricule in Turchia. I nostri membri anu dimustratu ancu un grande interessu. Vulemu tistimunià l'avvicinamenti versu l'unione è l'unità in i media in Turchia. Sfurtunatamente, "media" hè statu unu di i settori principali chì hà avutu una parte di a deprezzazione in l'ultimi anni. Eramu divisi, chjusi è frammentati. Ùn aghju micca dubbitu chì ghjunghjemu à una nova comprensione di i media cù l'opportunità chì ci dà a tecnulugia è a determinazione di i nostri ghjovani culleghi ".