Digitalizazione è Tecnulugia Enfasi in u Cungressu di l'Ecunumia di Izmir

Digitalizazione è Tecnulugia Enfasi in u Cungressu di l'Ecunumia di Izmir
Digitalizazione è Tecnulugia Enfasi in u Cungressu di l'Ecunumia di Izmir

L'impurtanza di a digitalizazione è a tecnulugia in termini di ecunumia hè stata enfatizzata à u 7u Cungressu Internaziunale di l'Ecunumia di İzmir, chì si hè tenutu in cooperazione cù l'Università Yaşar è l'Istitutu İKSAD.

I discorsi di apertura di u cungressu ospitatu da l'Università Yaşar sò stati fatti da u Direttore di a Scola Professionale di l'Università Yaşar è u presidente di u Cungressu Prof. Dr. Şevkinaz Gümüşoğlu, presidente di İKSAD Dr. Mustafa Latif Emek, Rettore di l'Università Yaşar Prof. Dr. Cemali Dinçer è Assoc. Dr. Osman Kubilay Gül l'hà realizatu.

U CONGRESS DI ECONOMIA hè a sfida di l'ecunumia

Dichjarà chì u 1u Cungressu di l'Ecunumia hè unu di i pilastri di l'ecunumia turca, u Direttore di a Scola Professionale di l'Università Yaşar è u Presidente di u Cungressu Prof. Dr. Şevkinaz Gümüşoğlu hà dettu: "Atatürk sapia assai bè chì un paese indipendente pò esiste solu cù una ecunumia indipendente è forte. U fattu ch'ellu vulia chì u 17u Cungressu di l'Ecunumia sia urganizatu in İzmir, una cità portu impurtante, u 4 di ferraghju - 1923 di marzu di u 1, mostra chì crede in u putenziale ecunomicu di a nostra cità è l'esistenza di innovatori, affidabili, travagliadori è forti. manodopera imprenditoriale chì u svilupperà. Questu hè impurtante per u paese per esse economicamente forte, per esse indipendenti è per esse attentu à l'attacchi à i valori di a demucrazia. U travagliu duru hè a guaranzia di u successu di a demucrazia. Atatürk hà apertu una strada luminosa per a Turchia per diventà un paese indipendente cù u Cungressu di l'Ecunumia è parechji studii basati nantu à u sensu cumunu. Per quessa, aghju sempre cummemoratu u nostru capu, Mustafa Kemal Atatürk, chì hà fattu di noi una sucità pruspera. Cù a participazione in linea di accademichi di 21 paesi,

Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à a realizazione di u 60u Cungressu Internaziunale di l'Ecunumia di İzmir, induve sò stati presentati 80 documenti naziunali è più di 7 internaziunali.

L'INDIPENDENZA PUSSIBILE CU UNA FORTE ECONOMIA

U presidente IKSAD Dr. Mustafa Latif Emek hà dettu: "Cum'è Istitutu IKSAD, e nostre attività cuntinueghjanu cù circa 43 università in 200 paesi da u Giappone à i Stati Uniti. Sventamu a bandiera di u nostru paese usendu a lingua di a diplomazia scientifica. In i primi anni di a Republica di Turchia, e pulitiche ecunomiche sò state determinate à u Cungressu di l'Economia di Izmir è implementate cù pratiche orientate à u futuru. À quellu tempu, i fundamenti di parechji stabilimenti industriali sò stati posti. I boni posti sò stati ghjunti in a pruduzzione di prudutti basi è prudutti agriculi chì u paese hà bisognu. 100 anni sò passati da tandu. Ci sò parechje prublemi chì avemu bisognu di dumandà oghje. Ùn ci hè micca puntu induve l'ecunumia ùn si sparghje. Se vulete realizà una pulitica d'educazione di qualità, avete bisognu à esse forte economicamente. Per esse forte è avè voce in ogni campu in l'industria di difesa, l'energia è i campi di salute, u putere ecunomicu hè necessariu ", disse.

I GIOVANI HAN UNA GRANDE RESPONSABILITÀ

Enfatizendu chì l'investimenti in u campu di a tecnulugia da u travagliu fisicu in u mondu anu cuminciatu à vene più in primura, Emek hà cuntinuatu e so parolle cusì: "I paesi chì anu una parolla in u campu di a tecnulugia anu riesciutu à ottene i prudutti per esse. ottenutu da millaie di decares di terra in un solu pruduttu cù e marche in e so mani. Sfortunatamente, ùn avemu micca una marca globale in 2023. U nostru paese hè in un locu difficiule per via di a so geografia. Semu stati direttamente affettati da e negatività sperimentate in i paesi vicini, induve e guerri di religione cumbattenu i grandi paesi in quantu à sparte a ricchezza chì nascenu da e risorse naturali. Nunustanti chistu, Türkiye hà sappiutu di vede à u mondu in i campi demucratiche è ecunomichi. Cù e risorse limitate di u nostru paese, l'impurtanza hè data à l'educazione di i studienti. I nostri studienti anu una grande rispunsabilità per u futuru ecunomicu di u paese ".

U CONGRESU DI ECONOMIA HA IMPORTANZA STORICA

Dicendu "Semu onorati di accoglie stu preziosu cungressu", u rettore di l'Università Yaşar Prof. Dr. Cemali Dinçer hà dettu ancu: "Esattu 100 anni fà, Mustafa Kemal Atatürk è i so amichi, chì anu decisu di esse un paese indipendente chì attribuisce impurtanza à a sovranità naziunale, hà sceltu İzmir per u 1u Cungressu di l'Ecunumia, induve l'ecunumia è u sviluppu di u paese hà da esse. si discuterà pochi mesi prima di a proclamazione di a Republica. . Stu cungressu si riunì cù 135 100 delegati di tutte e prufessioni di tutta a Turchia in l'ambienti di a lotta naziunale è quandu i discorsi di Lausanne sò stati interrotti. U cungressu di l'ecunumia, in quale i principii di l'ecunumia naziunale sò stati accettati, hà una impurtanza storica. À questu cungressu, induve i fundamenti ecunomichi di a Turchia di u futuru sò stati posti, una nova speranza è una visione sò state stabilite per tutti i persone chì vivenu in Anatolia è per u salvamentu di u paese. In cunfurmità cù sta visione, i travagliadori chì anu aduttatu l'onestà cum'è principiu hà datu priorità à a produzzione è u risparmiu. Hà apprezzatu tutte e so risorse. Hè destinatu à sottumette u sviluppu è l'innuvazioni. Sta sucetà, chì s'interessa à a scienza è à l'arte è aperta à a cuuperazione, hà fattu grandi sforzi per cunsulidà e so generazioni future in cunfurmità cù l'evoluzione ecunomica è suciale di u mondu. In u 2023 anniversariu di a nostra Republica, i bisogni è l'aspettattivi di Turchia, chì hà messu a so firma sottu à l'innuvazioni demucratiche cuntempuranee, sò ancu u sughjettu di u cungressu ecunomicu 100. In questa occasione, commemorate Atatürk è l'eroi di a lotta naziunale cun rispettu è gratitùdine.

Prufessore assuciatu di l'Università Sivas Cumhuriyet. Osman Kubilay Gül hà ancu fattu una presentazione dettagliata nantu à u cuncettu di u statu, l'impurtanza di l'ecunumia, e pulitiche ecunomiche di l'Imperu Ottumanu, a lotta naziunale è i sforzi per naziunalizà l'ecunumia in a so presentazione intitulata Sforzi di naziunalisazione ecunomica dopu a lotta naziunale. è u Cungressu Economicu di Izmir.

I PARTICIPANTI SCOPRI L'ECONOMIA

7th International İzmir Economics Congress, EBSO Vicepresidente di u Cunsigliu Metin Akdaş, EGİAD Avni Yelkenbiçer, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Sibel Zorlu, presidente di u Cunsigliu di ESİAD, Tunç Tuncer, vicepresidentu di Pınar Meat è Çamlı Yem. In a parte dopu meziornu di u cungressu, Aykut Yeni, Direttore di Sviluppu di l'Affari EMEA, hà fattu una presentazione intitulata "Model di maturità digitale è sustenibilità"; I rapprisentanti di e Cumunità Studienti di a Scuola Professionale anu ancu spartutu i so punti di vista nantu à a digitalizazione, a sustenibilità è a tecnulugia in u pannellu. In u sicondu ghjornu di u cungressu, l'accadèmici sparte infurmazione scientifica cù presentazioni in linea.