20 Mille alberelli d'oliva da Izmir à Osmaniye Farmers

Mille alberelli d'oliva da Izmir à Osmaniye Farmers
20 Mille alberelli d'oliva da Izmir à Osmaniye Farmers

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja u so sustegnu per assicurà a sustenibilità di a produzzione agricula in Osmaniye, chì hè stata colpita da u terrimotu. 20 mila alivi d'alivi, chì sò adattati per u clima di a regione è generanu ingressu, cultivati ​​da i pruduttori di İzmir sò stati distribuiti à i agricultori in Osmaniye. Ministru Tunç Soyer"Dapoi u disastru di u terrimotu, Osmaniye hè stata a nostra cità surella. Continueremu à sustene Osmaniye in ogni modu pussibule. Questi alivi seranu ancu u simbulu di a nostra eterna amicizia ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU sustegnu agriculu cuntinueghja à Osmaniye cù u scopu di rinvivisce e cità affettate da i terrimoti di u 6 di ferraghju di Turchia cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibule". U dipartimentu di servizii agriculi di a municipalità metropolitana di Izmir hà consegnatu à Osmaniye 20 mila piantini d'alivi adattati per a struttura naturale di a regione per aumentà a sustenibilità è a diversità di a produzzione.

"Serà u simbulu di a nostra eterna amicizia"

Presidente Tunç Soyer, affirmannu chì a coordinazione generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir continuarà à sustene Osmaniye per guarì e ferite di u terrimotu, "Osmaniye hè stata a nostra cità surella da u disastru di u terrimotu. Continueremu à sustene Osmaniye in ogni modu pussibule. Pandemie è terremoti anu dimustratu una volta di più quantu hè impurtante a pruduzzione agricula. A pruduzzione deve cuntinuà per chì a sucetà si sbarazza di l'effetti di sta distruzzione u più prestu pussibule. A settimana passata, avemu mandatu cisterna di latte à a dumanda di i pruduttori di Hatay. Sustenemu i nostri pruduttori Osmaniye, in particulare cacahuete è i so prudutti. Questi alivi seranu ancu u simbulu di a nostra eterna amicizia ".

Riceverà ancu i prudutti pruduciuti

20 mila piantini d'alivi cultivati ​​da cooperative di sviluppu agriculu chì operanu in İzmir sò stati compru da a Municipalità Metropolitana di İzmir è distribuiti à i pruduttori in Osmaniye. L'agricultori d'Osmaniye prucederanu i culturi ottenuti mettendu i pianti d'alivi cù a terra per mezu di e cooperative. A Municipalità Metropolitana di Izmir hà da cumprà i prudutti pruduciuti da l'agricultori affettati da u terrimotu attraversu cooperative, è sustenerà è prumove i prudutti Osmaniye.

Supportu permanente, micca tempurale

Dopu à i terrimoti, a municipalità metropolitana di İzmir hà fattu determinazioni di danni agriculi in e pruvince induve a distruzzione hè stata sperimentata, in particulare Osmaniye, induve era cumminata trà 11 municipalità metropolitane. Mantene u cuntattu cù l'istituzioni, l'urganisazione, i sindicati è e cooperative chì operanu in queste cità è cuntinueghja à sustene l'ultimi 3 mesi. E squadre, chì anu purtatu assai bisogni cum'è mangimi, manciari è pruvisti à i paesi, anu cuminciatu una mubilizazione per a risurrezzione di e cooperative. Una macchina di triturazione di arachidi è di estrazione di l'oliu hè stata furnita in Osmaniye per trasfurmà l'arachide in prudutti à valore aghjuntu. I telai di tessitura sò stati rianimati. E cooperative sò stati dati supportu di riparazione è rinnuvamentu.