Karakılçık U granu da İzmir hè in strada per l'America è u Canada

Karakılçık U granu da İzmir hè in strada per l'America è u Canada
Karakılçık U granu da İzmir hè in strada per l'America è u Canada

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerL'obiettivu di "Faremu di u pruduttore İzmir un esportatore" hè diventatu realità. U granu Karakılçık da İzmir, chì hà 8 XNUMX anni, attraversò l'oceanu è righjunghji l'America è u Canada. Ministru Tunç Soyer"A pasta cù tutti l'accordi firmati sò in strada. Pigliarà u so postu in i mercati di New Jersey è Toronto.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerCù i prughjetti agriculi creati cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibile", u picculu pruduttori hè in strada per diventà un esportatore. U granu Karakılçık da İzmir, chì hà 8 XNUMX anni, attraversò l'oceanu è righjunghji l'America è u Canada. Dichjarà chì a pasta Karakılçık da İzmir, chì attrae l'attenzione di i cunsumatori per via di u so cuntenutu di proteine ​​​​, nutrimentu è sementi ancestrali, hè in modu di esportà. Tunç Soyer"A pasta cù tutti l'accordi firmati sò in strada. Pigliarà u so postu in i mercati in New Jersey, USA è Toronto, Canada. In u prossimu periodu, continueremu i nostri sforzi d'esportazione per assicurà chì i prudutti cù a marca Izmir sò posti in i mercati in parechje cità in l'America ".

Righjuntu 12 mila ettari

Filiale di a Municipalità Metropolitana di İzmir İZTARIM A.Ş. U direttore generale Murat Onkardeşler hà dettu: "U nostru presidente Tunç SoyerA storia di u granu karakılçık di sementi di 2011 8 anni, chì emerge cù l'avvenimentu di scambiu di sementi iniziatu da Seferihisar in 1 durante a Mayoralty di Seferihisar è più tardi trasfurmatu in u più grande muvimentu di sementi lucali di Turchia, hè impurtante. L'avventura, chì hà cuminciatu cù un saccu di sementi in u paese di Gödence, Seferihisar, hà spargugliatu annantu à 12 mila ettari di terra oghje. U nostru presidente Tunç Soyer Unu di i so primi scopi dopu à piglià l'uffiziu cum'è u sindaco metropolitanu era di rializà a visione di Un'altra agricultura hè pussibule. U sustegnu è a diffusione di razzi d'animali lucali è di sementi lucali eranu trà l'ugettivi più impurtanti di u prugettu. Cum'è in i prudutti di carne è di latti, avemu furnitu supportu gratuitu di sementi à i pruduttori attraversu İZTARIM fendu un cuntrattu di garanzia di compra per u granu karakılçık. Un cuntrattu hè statu firmatu cù i pruduttori à quale u sustegnu di sementi hè statu datu, è una pulitica di "doppiu prezzu" hè stata messa in vigore per sparghje u prugettu. In cunsiquenza, avemu impegnatu à dà u doppiu di u prezzu annunziatu da u Turkish Grain Board à i nostri pruduttori di granu karakaçik à a cugliera. Avemu piantatu 80 tunnellate di cortezza ancestrale è sementi di canna di segale nantu à una zona di 2022 mila decari in 4 è furnia un sustegnu di circa 4 milioni di lire à i nostri agricultori. In a cugliera di u 2022, avemu ottenutu 350 tunnellate di pruduttu è distribuitu alcune di queste sementi per a stagione di produzzione 12 per esse piantata nantu à circa 2023 mila ettari.

Numeru record ghjuntu

Enfatizendu chì u granu karakılçık, chì hè statu piantatu nantu à 2023 mila decares cù più di 500 pruduttori per u 12, hà righjuntu un numeru record durante u periodu di cugliera è hà firmatu u più grande muvimentu di sementi lucali in Turchia cù più di 500 tunnellate di prudutti, Onkardeşler hà dettu: hà datu i nostri pruduttori più di 30 milioni di lire in più di l'aspettattivi di u prezzu di questu annu. Facemu u pagamentu ", disse.

Grocery People è izmirliden.com

A pasta karakılçık di marca İzmirli, chì hè stata lanciata à a fiera Terra Madre İzmir è offerta à i cunsumatori, hè fatta cù farina ottenuta da u granu karakılçık è prodotta in mulini di petra, senza additivi, senza conservanti. A pasta sana è sicura di Izmir hè nantu à i scaffali cù Penne, Fusulli, Tagliatelle, Flat, Barley Noodles, Varietà per i zitelli è opzioni di verdura. A pasta da Izmir pò esse acquistata in l'Epicerie di u Populu è in u situ web izmirliden.com.