Nuvelli furmazioni à termine iniziati in u Prughjettu "Tecnulugia per e donne".

Nuvelli furmazioni à termine iniziati in u Prughjettu "Tecnulugia per e donne".
Nuvelli furmazioni à termine iniziati in u Prughjettu "Tecnulugia per e donne".

Teknosa, in cuuperazione cù l'Associazione Habitat, hà iniziatu un novu termu di furmazione in u prughjettu Technology for Women, chì hà realizatu dapoi 16 anni per aumentà l'alfabetizazione digitale di e donne in tutta a Turchia è per cuntribuisce à u so diventà più. attivu in l'usu di a tecnulugia.

Teknosa, una filiale di Sabancı Holding, hà iniziatu una nova era in u prughjettu "Technology for Women", chì hà lanciatu in 2007 cù l'Associazione Habitat. In u prugettu, chì hè realizatu cù u scopu di realizà l'integrazione tecnologica necessaria per a participazione di e donne in a vita ecunomica è suciale, aumentendu l'alfabetizazione digitale di e donne è sustene u sviluppu di e donne, hè previstu di furnisce una furmazione in linea à 2023 mila donne. tuttu u 3. E donne chì participanu à a furmazione da ogni angulu di Turchia riceveranu furmazioni nantu à diversi cuntenuti, da e-servizi à e social media, da Internet sicuru à l'usu di l'informatica, da a preparazione di CV à e tecniche di entrevista.

Training face-to-face in a zona di u terrimotu

Toccu 16 mila donne in 26 anni in u scopu di u prugettu, Teknosa implementerà a furmazione faccia à faccia di questu annu in i zoni di terrimotu. Hè destinatu à ghjunghje à mille donne per mezu di attelli chì si feranu in tuttu u paese, cuncentrandu nantu à e cità affettate da u terrimotu.