Festival "A donna hè a casa di e donne" in Kyrenia

Festival "A donna hè a casa di e donne" in Kyrenia
Festival "A donna hè a casa di e donne" in Kyrenia

U scopu di riunite i sopravviventi di u terrimotu di Hatay cù Cipru, u Festival "A donna hè a casa di a donna" hè statu tenutu in a Republica Turca di Cipru di u Nordu.

Sottu a dirigenza di l'Associazione Turca di l'Intraprendituri Cipru (GİKAD), u festivale hè statu urganizatu cù i cuntributi di a Casa di Gastronomia Hatay è l'Ambasciata Turca in Nicosia. Dr. Nazan Savaş è u sindaco di Kyrenia Murat Şenkul anu assistitu à a cerimonia.

U presidente di GİKAD İçim Çağıner Kavuklu hà fattu u discorsu d'apertura di u festival, chì hà u scopu di cunnosce Cipru è l'interazzione culturale trà i sopravviventi di u terremotu in Hatay.

Parlendu di prughjetti sustinibili dopu à u terrimotu in Hatay, Prof. Dr. Nazan Savaş hà parlatu di u travagliu fattu per tutti i bisogni di a cità cum'è a ghjente di Hatay.

Nazan Savaş è Sibel Tatar anu spiegatu chì Hatay hè una cità esemplare per u mondu sanu cù una ricchezza assai impurtante è storica.

Accuminciandu u so discorsu ringraziendu u populu turco-cipriota chì s'hè mobilizatu per furnisce aiutu à e vittime di u terrimotu, Savaş hà iniziatu u so discorsu cù u Gran Capu Mustafa Mustafa, u Fundatore di a Republica, chì hà 2 tituli da e Nazioni Unite (ONU) Educativu, Scientificu è Educativu. Organizazione Culturale (UNESCO) è ospitu 13 civilisazioni è culture diverse 27 in tutta a storia, hà nutatu chì Hatay, u legatu di Kemal Atatürk, serà restauratu cum'è una cità sustinevule, sicura è intelligente à a luce di a scienza dopu à u terrimotu.

Sibel Tatar, a moglia di u presidente TRNC Ersin Tatar, hà dichjaratu chì a ricchezza storica è culturale di Hatay, chì hè stata a casa di parechje civilisazioni in tutta a storia è hè cunsideratu unu di i più antichi insediamenti in Anatolia, si riflette in a so cucina, cum'è in tutti. In u so discorsu à u festivale, hà nutatu chì, ancu s'ellu era influinzatu da a cucina ottomana, hà creatu una cultura culinaria unica grazia à a so storia storica è a ricchezza culturale. Rimarchendu chì a cucina di Hatay hè stata premiata u titulu di cità gastronomica da l'UNESCO cù più di 600 tipi di cibo, Tatar hà enfatizatu l'impurtanza di priservà a cucina Hatay, l'arnesi di cucina è e ricette lucali di generazione in generazione.

Duranti u festival, Hatay Kömbesi Workshop urganizatu da Chef Hazer Amani è chefs di a Casa di Gastronomia UNESCO Hatay Sevcan Aksu è Filiz Kaya attiratu una grande attenzione, mentre u sindaco di Girne Murat Şenkul, "Very Traveling Gourmet" Akif Budak, Master Chef Hazer Amani, Hürriyet Newspaper columnist Ramazan Basan , UNESCO Hatay Gastronomy House Direttore İpek Arslan, Cipru Finale Università Lecturer Selim Yeşilpınar, Turchia-TRNC Camera di Cummerciu Form TR Side Vice President è GİKAD membru onorariu Ayla Harp, Erdemli Holding Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Koray Erdemli, İndexgrup A. U Manager Regionale GİKAD onore 2 pannelli separati sò stati tenuti in quale Zülal Koç era un parlante.