U 88 per centu di u primu "Centru di Scienza è Planetariu" di u Mari Neru hè statu finitu

Per centu di a prima custruzzione di u "Centru di Scienza è Planetariu" di u Mari Neru hè finita
U 88 per centu di u primu "Centru di Scienza è Planetariu" di u Mari Neru hè statu finitu

U 88 per centu di a custruzzione di u "Centru di Scienza è Planetariu", chì serà purtatu à Samsun da a Municipalità Metropolitana è serà u primu in a Regione di u Mari Neru, hè statu finitu. Dichjarà chì a custruzzione di un prughjettu chì hè assai impurtante per i zitelli è i ghjovani cuntinueghja rapidamente, u sindaco di a municipalità metropolitana Mustafa Demir hà dettu: "Avemu implementatu prughjetti chì portaranu Samsun à u futuru in ogni campu. Avà, u nostru paese hè diventatu un paese chì ùn usa micca a tecnulugia, ma pruduce è cuncepisce tecnulugia è face questu cù tecnulugia innovativa, vale à dì, basata in a scienza ", disse.
A custruzzione di u primu prughjettu di u Centru di Scienza è Planetariu di a Regione di u Mari Neru, chì hè statu purtatu à a cità da a Municipalità Metropolitana di Samsun in cuuperazione cù u Cunsigliu di Ricerca Scientifica è Tecnologica di Turchia (TÜBİTAK) in u locu di Samsun-Ordu Highway Gelemen, cuntinueghja in pienu. vitezza. U prughjettu, chì hà una superficie di 12 mila metri quadrati, serà u megliu in Turchia cù a so infrastruttura tecnologica di punta. Dentru u prugettu, 88 per centu di a custruzzione di quale hè statu finitu; Ogni dettagliu hè statu apposta per i ghjovani chì anu interessatu à a scienza, a tecnulugia è l'innuvazione.

TUTTI DA 7 À 70 SERÀ INTERESSATI

Quandu si mette in serviziu, ogni uccasioni serà furnita à i ghjovani di cunnosce elli stessi, realizà i so sogni, cuncepisce è pruduce in u centru, chì serà d’interessu per tutti da 7 à 70. Inoltre, u centru, chì hà da creà un spaziu di vita cum'è un giardinu botanicu, un centru cummerciale è un hotel, farà una grande cuntribuzione à a vita educativa di i zitelli in i so campi, in particulare in l'età di l'educazione. L'edifiziu includerà ancu una sala di riunioni induve i seminarii di furmazione ponu esse tenuti è una zona di esibizione induve si feranu mostre naziunali è internaziunali.

'INVESTITE IN U FUTURU'

Dichjarà chì a custruzzione di un prughjettu assai impurtante, in particulare per i zitelli è i ghjovani, cuntinueghja rapidamente, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà dettu: "Avemu implementatu prughjetti chì portaranu Samsun à u futuru in ogni campu. Avà, u nostru paese hè diventatu un paese chì ùn aduprate micca a tecnulugia, ma pruduce è cuncepisce tecnulugia è face questu cù tecnulugia innovativa, basata in a scienza. U nostru attivu più impurtante hè u nostru populu. Videmu l'investimentu in generazioni cum'è un investimentu in u futuru di u nostru paese. Facemu numerosi studii per a nostra ghjuventù per cresce è avè assai successu in i campi di u sportu, l'educazione, a cultura, l'arte è a scienza ".

'88 PER CENTU DI A COSTRUZIONE hè COMPLETA'

"Avemu pigliatu passi assai impurtanti in ogni campu in linea cù questu scopu, è continueremu à fà cusì. U "Centru di Scienze è Planetariu", chì serà u primu in a regione di u Mari Neru, hè una di queste opere. Aprirà un orizzonte sfarente à i nostri ghjovani, zitelli è tutti chì campanu in Samsun. A custruzzione di u prugettu avanza rapidamente. Avemu righjuntu u 88 per centu di realizazione fisica. Avemu pensatu à finisce a custruzzione è a mette in serviziu u più prestu pussibule ".