I cunflitti trà i fratelli devenu esse interpretati cum'è preparazione per a vita

I cunflitti trà i fratelli devenu esse interpretati cum'è preparazione per a vita
I cunflitti trà i fratelli devenu esse interpretati cum'è preparazione per a vita

Üsküdar University NPİSTANBUL Hospital Specialist Clinical Psychologist Eda Ergür hà fattu valutazioni nantu à i cunflitti trà i fratelli è ciò chì e famiglie ponu fà in questu sensu. Ergür, "A cura di i fratelli è l'approcciu parentale pò esse assai diffirenti l'una di l'altru. Per esempiu, u primu zitellu ùn hà mai sperienze esse u zitellu "più chjucu" o "mediu". In listessu modu, u zitellu più chjucu o mediu ùn pò micca sperimentà esse u "primu" o "più vechju". Inoltre, e caratteristiche di temperament innate di ogni zitellu sò ancu diffirenti. disse.

Apuntendu chì fattori, cum'è u zitellu è u temperamentu di u zitellu, è u sviluppu persunale di i genitori, a so dinamica di relazione è a so pusizioni ecunomica, ponu differisce periodicamente, Ergür hà nutatu chì tali fatturi ponu differenzi l'attitudine chì i zitelli sò esposti. à.

Enfatizendu chì a differenza d'età, u sessu è u temperamentu di i fratelli deve esse cunsideratu quandu si tratta di relazioni fraterni, Ergür hà dettu: "Avemu spessu vistu chì i fratelli cù un picculu intervallu di età sperimentanu gelosia è cunflittu assai più intensi. Perchè u sensu di cumpetizione diventa più intensu. U sessu di i fratelli influenza ancu a qualità di a so relazione. I fratelli di u sessu oppostu ponu furnisce l'altri cun una sperienza preziosa per una relazione cù qualchissia di u sessu oppostu. Per i fratelli di u stessu sessu, u più vechju pò presentà un bonu mudellu d'identificazione à u fratellu minore. Di sicuru, sta identificazione ùn pò micca sempre esse pusitiva, è i fratelli ponu mudificà i misbehavior di l'altri, è i cumpurtamenti prublemi ponu esse rinfurzati da u cattivu esempiu ". hà fattu una dichjarazione.

Dichjarà chì a relazione di u fratellu hè definitu cum'è u periodu in u quale u fundamentu di a dinamica di a relazione suciale di u zitellu hè stallatu, u psicologu clinicu specialista Eda Ergür hà dettu: "U zitellu hà una relazione stretta cù u so fratellu prima di cumincià à stabilisce relazioni d'amicizia. Per quessa, a qualità di a relazione fraterna diventa un mudellu per e rilazioni da stabilisce in u futuru. disse.

Enfatizendu chì l'avvicinamenti di i genitori sò impurtanti quant'è u temperamentu è l'attitudini di i zitelli in u prugressu sanu di e relazioni fraterni, Ergür cuntinuò e so parolle cusì:

"Per u primu figliolu, hè un avvenimentu sfida per un fratellu chì vene in a so vita. Finu à quellu ghjornu, hà da sparte a cura, l'amore è a cumpassione chì avia avutu solu cù u novu membru di a famiglia. Per questu mutivu, durante stu periodu, i genitori devenu accettà i sentimenti di u zitellu cum'è l'ansietà è a gelosia è sustene a so gestione sana. Cusì, facenu un investimentu sanu in future relazioni di i fratelli ".

U psicologu clinicu specialista Eda Ergür, chì hà nutatu chì i fratelli ponu diventà assai boni amichi s'ellu sò supportati da attitudini parentali adatte: "E famiglie anu da evità di piglià parte in discussioni. Ùn deve micca aspittà chì u primu zitellu assume una rispunsabilità dicendu "tu sì grande". Se i desideri di un fratellu ùn sò micca messi in sfondate, avarà un effettu assai pusitivu nantu à a relazione trà i fratelli. I genitori ùn deve micca paragunà i fratelli. Hè impurtante chì ùn rinforza micca a pussibuli rivalità trà i fratelli, è chì vede i punti di forza individuali di i zitelli è valutà ogni zitellu separatamente ". Hà avvistatu e so famiglie.

Dichjarà chì ùn deve esse scurdatu chì i cunflitti ùn sò micca sempre negativi, Ergür hà dettu chì i zitelli sò preparati per a vita in ambienti di casa sicura. Notendu chì i cunflitti trà i fratelli anu ancu esse interpretati cum'è preparazione per a vita, Ergür cuncludi e so parolle cusì:

"I zitelli trovanu l'uppurtunità di rinfurzà e so cumpetenze suciali risolvendu i so prublemi à a fine di i so cunflitti. Cusì, diventanu pronti à trattà cù i prublemi chì scontranu in a so vita fora di a famiglia. Per quessa, i genitori ùn anu da esse un partitu o intervene in cunflitti trà i fratelli. Saria appruvatu per elli à avè una attitudine chì li motiva à risolve i so prublemi trà elli.