KayBis hè assai populari cù Stazioni Nove è Biciclette Rinuvate

KayBis hè assai populari cù Stazioni Nove è Biciclette Rinuvate
KayBis hè assai populari cù Stazioni Nove è Biciclette Rinuvate

U serviziu di bicicletta premiatu di Kayseri Metropolitan Municipality KayBis serve i citadini cù 2023 stazioni è 81 biciclette in a nova stagione di 1000. I citadini anu dettu ch'elli eranu assai soddisfatti di u serviziu di KayBis è anu dichjaratu chì u trasportu cù KayBis era cunfortu è prezzu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Kayseri Bicycle Sharing System (KayBis), chì hè l'indirizzu più avanzatu di u trasportu in bicicletta, à quale Memduh Büyükkılıç attribuisce un'impurtanza speciale, dà à i citadini un soffiu d'aria fresca in termini di trasportu cù stazioni novi è biciclette rinnuvate.

Mentre KayBis travaglia per sviluppà u sistema di spartera di a bicicletta, cuntinueghja ancu à cuntribuisce à una vita sana popularisendu l'usu di e biciclette.

I citadini anu dichjaratu chì KayBis, un modu di trasportu ecologicu, ecunomicu è sanu, rende a vita assai più faciule è chì u serviziu KayBis hè assai còmode.

"HÈ BÈ BEN SERVIZI TUSSI BONNI IN A NOSA CITÀ"

Parlendu nantu à u sughjettu, u studiente Yavuz Selim hà dettu: "Semu assai cuntenti di queste biciclette. Pudemu facilmente andà à i nostri destinazioni. Moltu utile. "Pensu chì hè fantasticu per avè tali boni servizii in a nostra cità", disse.

Dichjarà chì li piace stu serviziu, un citatinu chjamatu Yakup Kavuklu hà dettu: "Hè un serviziu assai bellu. Ci face piacè di avè un tali serviziu. Perchè furnisce una grande comodità in u trasportu. Ci sò cunfortu. I primi 15 minuti sò liberi. Spergu chì stu serviziu cuntinueghja. "Hè megliu per noi di cuntinuà i servizii", disse.

"PUSMU GUARDARE IN 15 MINUTI PER UN PREZZU RAGIUNALE È GRATIS"

Dichjarà chì u sistema di bicicletta li rende più faciule per fà u so travagliu, Ersin Ağaç hà dettu: "Hè un serviziu chì mi piace assai. In fatti, saria ancu più cuntentu s'ellu ghjunse in lochi induve ùn esiste micca. "Diventa più faciule è più còmode di fà u mo travagliu", disse, mentre u studiente Ali İhsan hà dettu: "Aghju assai boni pinsamenti nantu à KAYBİS. Pudemu piglià 15 minuti à un prezzu accessibile è gratis. U trasportu hè assai bonu, soprattuttu per distanze brevi. "Hè una applicazione assai bella", disse.

L'affittu di una bicicletta hè avà assai faciule

Per d 'altra banda, l'affittu di una bicicletta in KaybBis hè diventatu assai faciule. Senza andà in u Centru di Transazzione Kart38 o senza una carta di trasportu publicu, i citadini ponu gode di a bicicletta scarichendu l'applicazione Bicicletta Condivisa PAYBİS à i so telefoni mobili.

KAYBIS PREMIATA SERVE A TURCHIA

KayBis, chì hè stata premiata u "Premiu per u Sviluppu Sostenibile" da l'Unione Internaziunale di i Trasportatori Pùblici (UITP), hà implementatu u sistema domesticu di spartera di bicicletta in 2015. In questu prucessu, u "Smart Bicycle Rental System" implementatu da Kayseri Transportation Inc. furnisce serviziu sia in Kayseri sia in 8 diverse cità in Turchia. KayBis serve i citadini cù e so 2023 stazioni è 81 biciclette in a nova stagione di 1000.