I sigilli di cilindru usati in Cipru portanu tracce di diverse civiltà

I sigilli di cilindru usati in Cipru portanu tracce di diverse civiltà
I sigilli di cilindru usati in Cipru portanu tracce di diverse civiltà

Assoc. Dr. U travagliu di Yücel Yazgın "Riflessioni di i Dii è Deesse di Levante è Mesopotamia nantu à i Sigilli Cilindrichi di Cipru" hà revelatu e similitudini di i sigilli di cilindru utilizati in Cipru cù e civiltà mesopotamiche.

Facultà di Belle Arti è Disegnu di l'Università vicinu à l'Oriente Capu di u Dipartimentu di Arti Plastiche Assoc. Dr. L'articulu di Yücel Yazgın intitulatu "Riflessioni di i Dii è Deesse di Levante è Mesopotamia nantu à i Sigilli Cilindrichi di Cipru" publicatu in Amazonia Investiga Journal; hà revelatu chì finu à u 79 per centu di e figure nantu à i sigilli di cilindru utilizati in Cipru in tutta a storia sò cumposti da l'imaghjini di a dea di Levantine è Mesopotamian.

I sigilli di cilindru, chì sò stati aduprati solu in una regione limitata è per un tempu limitatu in a storia mundiale, furniscenu indizi impurtanti nantu à a vita suciale è cummerciale è ancu a cunniscenza artistica di u so periodu.

Assoc. Dr. U travagliu di Yücel Yazgın paraguna ancu i sigilli usati in Cipru è Mesopotamia è include risultati impurtanti nantu à a vita di u periodu è l'interazzione trà e culture. Hè statu determinatu chì 214 di i 67 sigilli di cilindru esaminati in u scopu di u studiu avianu figuri umani. Hè statu determinatu chì 34 d'elli avianu figure di dea di Levante è Mesopotamian. In u risultatu di a paraguni di sti sigilli cù i sigilli di cilindru utilizati in Cipru, hè statu determinatu chì i stessi figuri sò stati usati in Cipru à un ritmu di 79 per centu. Cù u studiu, i sigilli chì incisioni di dii è deesse sò simili à quelli di i sigilli di cilindru di Cipru; Hè statu determinatu chì appartene à e civiltà sumeria, assira, accadiana, ittita, babilonese, kassita.

Assoc. Dr. Yücel Yazgın: "Quandu esaminemu i sigilli di cilindru utilizati in Cipru, vedemu chì e figure di diu è dea di e civiltà sumeria, assira, accadiana, ittita, babilonia è kassita sò spessu usate".

Facultà di Belle Arti è Disegnu di l'Università vicinu à l'Oriente Capu di u Dipartimentu di Arti Plastiche Assoc. Dr. Yücel Yazgın hà dettu chì i sigilli di cilindru sò stati usati per guarantiscia chì e merchenzie almacenate ùn sò micca toccu o arrubati in a storia, è chì i figuri utilizati in i sigilli cuntenenu infurmazioni impurtanti nantu à a cultura di u periodu è a sucietà in quale sò stati utilizati.
"Quandu esaminemu i sigilli di cilindru utilizati in Cipru, avemu osservatu chì e figure di diu è dea di e civiltà sumeria, assira, accadiana, ittita, babilonia è kassita sò spessu usate. Sta situazione palesa chì e culture antiche di quellu periodu anu affettatu ancu u so ambiente cù una cumunicazione chì ùn cunnosci micca cunfini.