Operazione di contrabbanda di vitture in Kilis

Operazione di contrabbanda di vitture in Kilis
Operazione di contrabbanda di vitture in Kilis

In l'operazione realizata in Kilis da e squadre di u Ministeru di u Cummerciu di l'Infurzazione Doganale, 10 veiculi cù targhe straniere è 6 pezzi di ricambio miscellanei sò stati sequestrati, per un valore di 243 milioni di lire.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, e squadre di l'Infurzazione Doganale affiliate à a Direzzione Doganale di Contrabbandu è Intelligenza Öncüpınar anu seguitu un locu di travagliu in Kilis per una notificazione chì hè ghjunta à a Direzzione Generale di l'Infurzazione Doganale. L'operazione hè stata iniziata dopu à l'attività di u locu di travagliu, chì si dice chì hà disassemblatu è vendutu l'automobili purtati in Turchia, chì anu scadutu, cum'è pezzi di ricambio, è ancu rilanciatu cambiando i numeri di sachet di vittura.

In l'operazione, un gran numaru di pezzi di l'automobile è una vittura rotta sò stati rilevati spargugliati in diverse zone di u locu di travagliu. In u scopu di l'operazione, 6 mudelli diffirenti di vitture cù targhe straniere è 243 10 diverse pezzi di ricambio auto sò stati cunfiscati. U valore di u mercatu di e vitture sequestrate è di i pezzi di ricambio hè statu determinatu à XNUMX milioni di lire.

L'inchiesta nantu à l'incidentu cuntinueghja davanti à l'Uffiziu di u Procuratore Chief Public Kilis.