U 60% di e PMI fallenu dopu à l'attacchi cibernetici

Percentuale di e PMI fallenu dopu à l'attacchi cibernetici
U 60% di e PMI fallenu dopu à l'attacchi cibernetici

Sicondu a ricerca di cybercrime di Accenture, circa 43 per centu di i ciberattacchi sò destinati à e PMI, è secondu un altru studiu, u 60 per centu di e PMI chì sò cyberattacks fallenu in 6 mesi. Alev Akkoyunlu, Direttore di l'Operazioni di Bitdefender Antivirus Turchia distributore Laykon Bilişim, chì hà dichjaratu chì i bilanci di e PMI per a cibersicurezza si sò ridutti per via di a crisa finanziaria glubale, hà avvistatu chì e PMI chì sperimentanu una violazione di dati dopu à un eventuale attaccu ciberneticu pò esse inoperabili per i dui. reputazione è perdita di dati.

E PMI sò obiettivi più attraenti per i cibercriminali postu chì spessu mancanu di misure di cibersicurezza cà l'urganisazioni più grande. U 43 per centu di tutti l'attacchi cibernetici sò destinati à e PMI è u 60 per centu di e PMI attaccate fallenu in 6 mesi. Alev Akkoyunlu, Direttore Operazioni di Bitdefender Antivirus Turchia distributore Laykon Bilişim, hà dichjaratu chì e cunsequenze di sti violazioni ponu esse estremamente costose, da l'interruzione di a produzzione à l'impattu di a reputazione di a cumpagnia, è hà datu 6 cunsiglii impurtanti nantu à cumu e PMI ponu esse protetti da cyber. attacchi.

U direttore di l'Operazioni Informatiche di Laykon, Alev Akkoyunlu, hà datu 6 cunsiglii impurtanti di cyber security à e PMI:

  • Formate i vostri impiegati per esse cuscenti di a cibersigurtà
  • Assicuratevi chì e rete Wi-Fi chì utilizate sò prutetti
  • Fate una copia di salvezza di i vostri fugliali regularmente
  • aduprà antivirus
  • Amparate nantu à i ciberattacchi più cumuni
  • Cuntrolla quale accede à quale dati