U cuncorsu Konya Mind and Intelligence Games hè diventatu u palcuscenicu di grande eccitazione

U cuncorsu Konya Mind and Intelligence Games hè diventatu u palcuscenicu di grande eccitazione
U cuncorsu Konya Mind and Intelligence Games hè diventatu u palcuscenicu di grande eccitazione

I finali pruvinciali di u 4th Konya Mind and Intelligence Games Competizione, urganizata in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Konya è a Direzzione Provinciale di l'Educazione Naziunale, sò state tenute per aumentà l'interessu di i studienti in i ghjochi di mente è di intelligenza è di furmà i studienti chì rapprisentanu Konya in tornei naziunali. . U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà felicitatu tutti i studienti chì anu participatu è vincenu a cumpetizione chì copre 31 distretti.

U quartu Mind Games hè statu tenutu in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Konya è a Direzzione Provinciale di l'Educazione Naziunale, cù a participazione di i studienti di a scola primaria è secundaria in 31 distretti.

In u scopu di a cumpetizione, induve i primi tornei di a scola è dopu i tornei di u distrittu si sò tenuti in 31 distretti, i studienti 310 chì sò vinuti prima in i so distretti cumpetenu per diventà campioni in a finale provinciale tenuta in 10 diverse categurie à u Centru di Cungressu Selçuklu.

À a fine di i cuncorsi induve ci era una grande cumpetizione, Mangala, Pentago, Q-Bitzz, Equilibrio, Küre sò stati urganizati per e scole primarie; I studienti chì anu successu in 5 ghjochi sfarenti urganizati per e scole secundarie, cumpresi Mangala, Pentago, Reversi, Kulami è Küre, vincenu diversi premii.

In a cumpetizione, induve i studienti è e so famiglie anu sperimentatu una grande eccitazione fora di a sala, i studienti chì sò vinuti primi in ogni categuria vincenu un telescopiu, mentre chì i secondi posti vincenu un set di furmazione di robot, i terzi posti vincenu un robot educativu basatu in codificazione. , è i quarti posti vincenu un ghjocu di mente è intelligenza.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dichjaratu chì i ghjovani, chì sò a guaranzia di u futuru, li rendenu sempre fieri, è felicitò tutti i studienti chì anu participatu è vincenu a cumpetizione chì copre 31 distretti. U sindaco Altay hà ancu ringraziatu à a Direzzione Pruvinciale di l'Educazione Naziunale è i prufessori è hà dichjaratu chì anu da cuntinuà à fà ogni sforzu per preparà i zitelli è i ghjovani per u futuru in u modu più forte pussibule.

I studienti chì vincenu u primu postu in u cuncorsu urganizatu per aumentà l'interessu di i studienti in i ghjoculi di mente è di intelligenza è di furmà i studienti chì rapprisentanu Konya in tornei naziunali, vinceranu Konya in u Campionatu Turchia chì si terrà in ghjugnu in cuuperazione cù u Ministeru di A Federazione Naziunale di Educazione è All Mind and Intelligence Games (TAZOF) rapprisentarà.