Cumunità Clima Globale İzmir hè statu introduttu

Cumunità Clima Globale İzmir hè statu introduttu
Cumunità Clima Globale İzmir hè statu introduttu

A Cumunità Climatica Globale İzmir, chì hà u scopu di realizà u travagliu di a Missione di Città Neutrali è Smart Cities di İzmir per cumbatte a crisa climatica glubale, hè stata introdutta. Studii, İZENERJİ A.Ş. serà realizatu in cunfurmità cù u target zero di carbone.

Facendu una differenza cù a so visione di u guvernu lucale è i piani d'azzione contr'à a crisa climatica, a Municipalità Metropolitana di İzmir hà acceleratu u so travagliu dopu esse sceltu per a Missione di Città Neutrali è Smart Cities di l'Unione Europea trà 377 cità. A Cumunità Climatica Globale (KİT), chì hè stata creata per realizà u travagliu di a Missione di Città Neutrali è Smart Cities di Izmir, hà iniziatu u so travagliu in Izmir. KİT İzmir hè statu presentatu à u publicu in u Centru di Architettura di İzmir. U vice-sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu, u secretariu generale adjuntu di a municipalità metropolitana di İzmir Şükran Nurlu, İZENERJİ A.Ş Presidente di u Cunsigliu Ercan Türkoğlu, u presidente di u Cunsigliu di a cità di İzmir Nilay Kökkılınç è rapprisentanti di istituzioni è organizzazioni anu assistitu à l'avvenimenti promozionali.

A crisa climatica minaccia u nostru avvene

Parlendu in u prugramma, Mustafa Özuslu hà dettu chì i spazi viventi è u so avvene in İzmir stanu affruntendu gravi minacce per via di a crisa climatica globale. Enfatizendu a necessità di cambià l'intelligenza è e pulitiche attuali, Özuslu hà dettu: "Mentre u cambiamentu climaticu pone una seria minaccia in u mondu, hè di grande impurtanza per aumentà a capacità di e cità per affruntà stu prublema è per sviluppà suluzioni sustinibili".

"U scopu di rende a vita di a cità più vivibile"

Ricordendu chì Izmir hè stata a culla di e civiltà è una cità ricca induve l'arte, a scienza è a cultura si sò sviluppati in tutta a storia, Mustafa Özuslu hà dettu: "Hè a nostra priorità di custruisce una cità sustenibile, verde è vivable per u futuru cun a cuscenza di questu. rispunsabilità antica. Agendu cù a cunniscenza di e cità intelligenti, KİT İzmir hà u scopu di rende a vita di a cità più vivibile cù soluzioni innovatori è sustinibili. In questu cuntestu, cuntribuisce à u sviluppu sustenibile di İzmir travagliendu in sistemi di trasportu intelligenti, efficienza energetica è gestione di i rifiuti ".

"67 per centu di a pupulazione vive in u centru di a cità"

U Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Şükran Nurlu, hà dettu chì più di a mità di a pupulazione di u mondu vive in cità. Nurlu hà dettu: "Izmir hè a terza cità più grande di Turchia. Havi na pupulazzioni di 4 miliuna di pirsuni. U 67 per centu di sta pupulazione vive in u centru di a cità. Ancu s'ellu ùn ci hè micca una regulazione legale nantu à u clima in u nostru paese à una scala naziunale, noi, cum'è Izmir Metropolitan Municipality, hà firmatu l'Accordu di i Presidenti nantu à u clima à u livellu internaziunale, cù a visione di una municipalità pioniera.

"U numaru di edifici cù GES aumenterà à 16"

Dichjarà chì stanu realizatu una serie di studii per furnisce l'energia di l'edificazioni chì appartenenu à a municipalità da e centrali solari (SPP) di u tettu, Şükran Nurlu hà dettu: "Quest'annu, u numeru di edifici cù SPP aumenterà à 16. Cù sta pratica, ùn solu impediscenu l'emissioni di carbone, ma ancu furnisce un risparmiu ecunomicu. Perchè İzmir hè una cità assulanata. Inoltre, 4 mila 500 tunnellate di rifiuti domestici sò generati ogni ghjornu in İzmir. In e strutture integrate di gestione di i rifiuti solidi chì avemu stabilitu in Ödemiş è Bergama per purtà i rifiuti in l'ecunumia cum'è materie prime, i rifiuti sò separati è cunvertiti in fertilizzanti organici è energia elettrica.

"A nostra porta hè aperta à tutti"

İZENERJİ A.Ş. Ercan Türkoğlu, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, hà dettu: "Produceremu prughjetti inseme chì riduceranu l'emissioni di carbonu in ogni settore è ci aumenteranu matematicamente in u calculu di carbone. A participazione vuluntaria di Izmir hè impurtante. E cità piloti seranu determinate in i studii da esse realizati quì. İzmir si sforza sempre di esse assertivu è pioniere cù a vostra sperienza. Vulemu chì i nostri sperti cuntribuiscenu à i prughjetti cù i pinsamenti è a cunniscenza di l'amatori İzmir sensibili à u clima. A nostra porta hè aperta à tutti. Realizzeremu prughjetti chì riduceranu l'emissioni di carbonu. L'Europa furnisce finanziamentu à i prughjetti chì passanu per sti prucessi. Travaremu ancu per decarbonizà a nostra cità è u nostru paese. Sò sicuru chì averemu successu. Continueremu a nostra pretensione di esse una di e cità chì facenu stu travagliu più successu in Europa ".

Izmir divintò un pioniere

Berkay Yılmaz, Manager di Prughjetti di l'Unione Europea (UE) di IZENERJİ A.Ş. hà dettu: "Dopu à u longu prucessu di valutazione di l'Unione Europea, İzmir hà avutu u dirittu di participà à a missione à a quale 24 cità da Turchia è 377 cità da l'Europa anu applicatu. . In più di Izmir, Istanbul hè stata scelta da Turchia per a missione, chì includerà 112 cità ".

Chì serà fattu ?

In u scopu di i travaglii da esse realizati, a Cunvenzione di a Cità Climatica serà preparata. I piani d'azzione è i studii d'investimentu di l'istituzioni seranu determinati. L'etichetta di a missione serà ricevuta dopu a Cunvenzione di a Cità Climatica. L'acquistu di a Mission Label furnisce più finanziamentu à i prughjetti in İzmir. Studii, İZENERJİ A.Ş. serà mantinutu in l'internu.