Belt and Road 10 Years Old: Hand in Hand nantu à a Strada di u Sviluppu

U mondu di a diplomazia è i media si scontra à l'età di a cintura è a strada
U mondu di a diplomazia è i media si riuniscenu à u 10u anniversariu di Belt and Road

Urganizatu da u China Media Group è a Piattaforma Economisti, l'avvenimentu intitulatu "Belt and Road 10 Years Old: Hand in Hand on the Road to Development" hà riunitu parechji diplomati, ghjurnalisti, accademichi è studenti universitari.

U 2013 anniversariu di l'Iniziativa Belt and Road, annunziatu da u presidente cinese Xi Jinping à u mondu in 10, hè celebratu in Turchia cù diversi avvenimenti. Urganizatu da u China Media Group è a Piattaforma Economisti, l'avvenimentu intitulatu "Belt and Road 10 Years Old: Hand in Hand on the Road to Development" hà riunitu parechji diplomati, ghjurnalisti, accademichi è studenti universitari.

À l'avvenimentu tenutu à Taksim Hill Hotel, l'ambasciadore di a Cina in Turchia Liu Shaobin, u presidente di a Fundazione di Ricerca Strategica è Sociale di u Gruppu Marmara, u Signore Akkan Suver, u Capu di u Centru di Trasmissione di Lingue Asiatiche è Africane di China Media Group An Xiaoyu, Direttore di Coordinazione di Cuntenuti NTV Cengizhan Kocahan and Economy Journalists Association. U presidente Recep Erçin hè statu un parlante. L'Ambasciadore Sözen Usluer è u Cunsul Generale Interim Cinese in Istanbul Wu Jian anu attiratu l'attenzione trà i diplomati chì anu seguitu l'avvenimentu. L'editore in capu di CRI Türk, Muzaffer Güsar, hà datu u discorsu di chiusura di l'avvenimentu, cù u Dr. Pelin Sönmez hà fattu.

In u so discorsu, l'ambasciadore cinese in Turchia, Liu Shaobin, hà dettu chì Turchia era unu di i primi participanti di l'Initiative Belt and Road è ricurdò chì "a Belt and Road è u Corridor Mediu sò stati harmonizati". Enfatizendu chì a Cina hè u principale partner cummerciale di più di 140 paesi, più di mille investitori sò stallati in Cina à ghjornu, è u paese hà una classe media di più di 400 milioni, Liu Shaobin hà dettu à u publicu turcu: "Esploreremu opportunità inseme". hà chjamatu.

A mudernizazione ùn pò esse ridutta à l'occidentalizazione

L'ambasciadore cinese in Turchia, Liu Shaobin, hà ancu parlatu di "modernizazione cinese" in u so discorsu. Ricordendu chì a pupulazione di più di 1,4 miliardi hà intrutu in a strada di a mudernizazione cum'è una "scelta inevitabbile", Liu Shaobin hà dettu chì i rializazioni di a Cina tornanu cum'è una cuntribuzione à a famiglia umana. Parlendu di e caratteristiche principali di a mudernizazione chinesa, l'Ambasciadore li hà listatu cum'è "una populazione enormosa, una prosperità cumuna, l'armunia trà a natura umana è i valori materiali-spirituali". Liu Shaobin hà dichjaratu chì a Cina forma tutti i prucessi nantu à a basa di e pulitiche pacifica.

L'ambasciadore Liu Shaobin hà dichjaratu chì u populu Chinese hà sceltu a strada di u mudernismo in i so circustanzi unichi è chì a mudernizazione ùn pò micca esse ridutta à l'Occidentali, "Hè necessariu di rispettà a strada scelta da i diritti di i diversi paesi". disse. Sottulineendu chì l'avventura di mudernizazione di a Cina hè ancu una fonte di fiducia per i paesi in via di sviluppu cù grande populazione, l'ambasciadore Liu Shaobin hà dettu chì l'amministrazione di Pechino insisterà nantu à u cuncettu di "unità di u destinu umanu".

Dichjarà chì a Cina hà cuntribuitu à a stabilità internaziunale cù l'Iniziativa di Sviluppu Globale, l'Iniziativa di Sicurezza Globale è l'Iniziativa di Civilisazione Globale, chì hà annunziatu à u publicu internaziunale, l'Ambasciadore hà citatu a pace di l'Arabia Saudita-Iraniana, chì hè stata ospitata da Pechino, per esempiu.

"Unu di i quattru parlanti era u sgiò Erdogan"

U sicondu discorsu di u Belt and Road: Hand in Hand on the Development Road event, Akkan Suver, President of the Marmara Group Strategic and Social Research Foundation, hà evaluatu l'iniziativa annunziatu da a Cina à u mondu, basatu nantu à e so esperimenti.

Akkan Suver, chì era prisenti à e duie grandi cerimonii di firma di l'Initiative Belt and Road, hà dettu: "U sgiò Recep Tayyip Erdoğan hà participatu à a cerimonia di firma, inseme cù rapprisentanti di quasi 100 paesi. 4 persone anu fattu discorsi in a ceremonia di apertura. Queste persone eranu u presidente cinese Xi Jinping, u secretariu generale di l'ONU Antonio Guterres, u presidente russo Vladimir Putin è u presidente Recep Tayyip Erdogan. A Republica Populare Chine hà attribuitu una impurtanza straordinaria à a Turchia è a apprezzava assai ". usatu a frasa.

"U mondu face a realità di l'Eurasia"

"Ùn simu amichi perchè facemu affari, facemu affari perchè simu amici". In riferimentu à un pruverbiu cinese cù e so parolle, Akkan Suver hà nutatu chì a vicinanza crescente trà i paesi si riflette nantu à u campu cum'è una cooperazione concreta. Evaluendu chì l'amministrazione di Ankara hà acceleratu i so sforzi per harmonizà cù u Belt and Road in u paese cù u Marmaray, Yavuz Sultan Selim Bridge, Akkan Suver hà dettu chì cù a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, Turchia hà rinfurzatu u so status di ponte strategicu. trà l'Asia è l'Europa.

Akkan Suver, presidente di Marmara Group Strategic and Social Research Foundation, hà dichjaratu chì l'Asia emergente vene cun opportunità è hà dettu: "Oghje, u mondu hè affruntatu cù a pussibilità di pace in Eurasia. E lingue ricunnosceranu e lingue, e religioni ricunnosceranu e religioni. A Strada di a Seta hè un prughjettu di pace ". disse.

Memoria di terrimotu emozionale: Eroi sò u populu

Un altru parlante chjave di u seminariu Belt and Road era An Xiaoyu, Capu di u Centru di Lingue Asiatiche è Africane, China Media Group. Accuminciandu u so discorsu dicendu chì hè ghjuntu à Istanbul per a prima volta, An Xiaoyu hà descrittu a so prima impressione dicendu: "Mi sentu cum'è aghju intrutu in a storia". Dicendu chì seguita a Turchia da vicinu, An Xiaoyu hà dettu chì "Turchia hè trà i punti più impurtanti chì culliganu l'Occidenti è l'Oriente". spiegò cù e so parolle.

An Xiaoyu, Capu di u Centru di Lingue Asiatiche è Africane di u China Media Group, hà sottolineatu chì micca solu a storia, ma ancu u futuru hè statu discutitu in l'avvenimentu celebratu à l'occasione di u 10u anniversariu di u Belt and Road, è hà purtatu l'"unità di u destinu di l'umanità". Nutendu chì a ghjente pò campà inseme malgradu e differenze, An Xiaoyu hà dettu chì l'unità di u destinu hè basatu annantu à a cunsultazione cumuna è a spartera. In questu sensu, l'uffiziale cinese hà ricurdatu chì u so paese hà purtatu l'Iniziativa di Sviluppu Globale, l'Iniziativa di Sicurezza Globale è l'Iniziativa di Civilizazione Globale cum'è un pruduttu publicu.

Esprimendu chì u mondu uccidintali misreads a Cina è esclude a strada ch'ella hà sceltu, An Xiaoyu, Capu di u Centru di Lingue Asiatiche è Africane di u China Media Group, hà dettu in questa nota chì i membri di a stampa anu una rispunsabilità.

Invitendu i ghjurnalisti in Cina, An Xiaoyu hà ancu spartutu una osservazione annantu à i media turchi in l'eventu. Ricordendu chì un ghjurnalistu hè statu chjappu in u terrimotu è hà pigliatu l'azzione in quellu mumentu per salvà un zitellu, An Xiaoyu hà dettu: "I veri eroi sò persone ordinarie, a ghjente". disse.

"Creemu un corridore di media"

In l'avvenimentu Belt and Road, hà pigliatu u pianu à u podium cun un nome impurtante da u mondu di stampa turca. U direttore di a coordinazione di u cuntenutu di NTV, Cengizhan Kocahan, hà dettu chì a storica Strada di a Seta, chì hà iniziatu in Xi'an 2150 anni fà, passava per Istanbul è si stendeva à Roma, hà stabilitu legami forti. "I dui estremità di u mondu avà si cunnosci megliu, è oghje, a direzzione è u spiritu sò listessi in u passatu". hà fattu a so valutazione.

In a continuazione di u so discorsu, Kocahan hà ricurdatu chì a Cina è a Turchia eranu à fiancu à l'altri in tempi difficiuli è hà dettu: "Ci hè statu un terremotu in Cina in u 2008. Avemu vistu squadre turche quì. In u ferraghju 2023, dopu à u terrimotu in Turchia, avemu trovu a squadra di ricerca è salvezza di u Cielo Blu di a Cina cun noi. disse.

In u so discorsu, u presidente di l'associu di i ghjurnalisti di l'ecunumia, Recep Erçin, hà dichjaratu chì ci hè bisognu di più armunizazione in settori cum'è a legislazione è l'infrastrutture per rinfurzà ancu u Corridor Mediu situatu nantu à a linea di Belt and Road. Enfatizendu chì "A globalizazione hè diventata più demucratica" grazia à l'Iniziativa Belt and Road è u rolu di a Cina quì, Recep Erçin hà dettu: "A Turchia hè unu di i pilastri di sta iniziativa". disse. In l'ultima parte di u so discorsu, Erçin hà suggeritu chì micca solu un cummerciu è un investimentu, ma ancu un corridore di media deve esse stabilitu trà i paesi di Belt and Road.