Apertura di u primu investimentu medico in Ungheria in Turchia "Prughjettu Medicor".

Apertura di u primu investimentu medico in Ungheria in Turchia "Prughjettu Medicor".
Apertura di u primu investimentu medico in Ungheria in Turchia "Prughjettu Medicor".

U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank è u Ministru Ungherese di u Cummerciu Esteru è Esteru Peter Szijjarto hà apertu u Prughjettu d'Investment Medicor, u primu investimentu medicale di Ungheria in Turchia. A fabbrica induve i dispositi medichi necessarii, in particulare l'incubatori, seranu pruduciuti per i neonati; Hè statu stabilitu nantu à una zona di 45,8 mila metri quadrati cù un investimentu di 4 milioni di lire.

U Ministru Varank hà dichjaratu ch'elli sò preoccupati di a crescita di Turchia cù a produzzione di valore aghjustatu è hà dettu: "Per questu, avemu da cuntinuà à sustene l'imprese domestiche è internaziunali per fà novi investimenti, è per migliurà l'ambiente d'investimentu in u nostru paese". disse.

Varank, à a cunferenza di stampa cumuna chì anu tenutu cù u Ministru di l'Affari Esteri è u Cummerciu Esteru Ungherese Peter Szijjarto in Medicor Medical, u primu investimentu medicale di Ungheria in Turchia, è dopu à e riunioni trà delegazioni, hà dettu ch'ellu era felice per l'investimentu di a cumpagnia in u paese. . Dichjarà chì anu guadagnatu momentu in ogni campu in e relazioni trà i dui paesi cù visite mutuali d'altu livellu, stabilitu miccanismi di cunsultazione è investimenti, Varank hà dettu: "Vogliu sprime a mo gratitudine à i preziosi funzionari di a cumpagnia ungherese Medicor, chì hà dimustratu a so fiducia in u putenziale ecunomicu è a stabilità pulitica di u nostru paese cù u so investimentu. Stu investimentu hè impurtante è significativu postu chì hè u primu investimentu ungherese in u settore medico in u nostru paese ". usatu a frasa.

SUPPORTU À L'INDUSTRIA MEDICA

Spieghendu chì quasi 300 cumpagnie glubale da R&D à centri di cuncepimentu, da a cummercializazione di u produttu à a produzzione è l'attività di logistica regiunale anu spustatu e so attività in Turchia, Varank hà dettu: "Avemu riisciutu à attruverà 250 miliardi di dollari d'investimentu direttu internaziunale durante a nostra regula di 21 anni. Grazie à a nostra situazione à l'intersezzione di l'Asia, l'Europa è l'Africa, avemu un accessu faciule à i mercati glubali. Implementemu un sistema d'incentivazione cumpletu per incuragisce è sustene l'investimenti di u settore privatu. Priuritàmu u sviluppu regiunale, i settori strategichi è i prudutti in u nostru sistema di incentivazione. Dapoi u 2003, avemu emessu certificati d'incentive per più di 3 mila investimenti, chì prevedenu circa 4 trilioni di TL d'investimentu fissu è 110 milioni di impieghi. Avemu inclusu stu investimentu in u settore medicale, chì hè una di e zone prioritarie, in quelli chì sustenemu in questu cuntestu ". disse.

FORNISÀ VALORE ADDIGUTA

Varank hà dettu: "Medicor purterà una parte di a so pruduzzione in Ungheria in u nostru paese è esportarà i prudutti chì produce in Asia Centrale, in u Mediu Oriente è in i paesi africani, è ancu in Turchia, è darà un valore aghjuntu à u nostru paese. Semu preoccupati di cultivà a Turchia cù a produzzione di valore aghjuntu. Per questu, continueremu à sustene sia e nostre cumpagnie domestiche sia e cumpagnie internaziunali per fà novi investimenti, è per migliurà ulteriormente l'ambiente d'investimentu in u nostru paese è rende attraente ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

CULABURAZIONE CHIUSA

Varank hà dichjaratu chì, grazia à a stretta cooperazione chì anu sviluppatu cù u guvernu ungherese, anu aumentatu u so voluminu cummerciale, chì era solu 2001 milioni di dollari in u 356, à più di 10 miliardi di dollari aumentendu 3,5 volte, è hà nutatu chì i meccanismi di cooperazione stabiliti saranu cuntinuà à dà fruttu in u prossimu periodu.

PARTNER STRATEGIC

Dichjarà chì u scopu di u voluminu cummerciale di 6 miliardi di dollari trà i dui paesi serà ghjuntu in pocu tempu cù i passi da piglià, Varank hà dettu: "L'Ungheria hè a nostra parente, u nostru vechju amicu è un cumpagnu strategicu di cummerciale. Avemu relazioni pulitiche, ecunomiche è culturali chì datanu di i tempi antichi. In questu rispettu, cum'è Ministri, avemu cunsideratu u nostru duvere di fà una cuntribuzione pusitiva à queste relazioni durante u nostru duvere in a perspettiva di a cooperazione presentata da i nostri dirigenti. Avemu agitu in cunseguenza. A Turchia è l'Ungheria dimustranu una forte vuluntà di prumove è approfondisce e nostre relazioni ". disse.

PUNTU DI TURNING

Dichjarà chì e relazioni trà i dui paesi cuntinueghjanu à prugressà in modu esponenziale, Varank hà dettu chì l'investimenti di l'investituri turchi in Ungheria è l'investimenti di l'imprese d'origine ungherese in Turchia aumenteranu in u periodu à vene. Dichjarà chì continuanu à investisce in paesi terzi cum'è dui paesi, Varank hà dettu: "Continuemu à piglià i nostri passi in quantu à questu. Nutendu chì l'investimentu fattu da a cumpagnia Medicor in u nostru paese hè un puntu di svolta impurtante per l'industrii di i dui paesi, vogliu esse benefiziu. Vogliu sprime a mo gratitudine à tutte l'autorità ungheresi, in particulare u Signore Szijjarto, per questa cooperazione ". hà fattu a so valutazione.

COMPANIE TURCHE E UNGHERIE INSIEME

Spieghendu chì anu riunitu cumpagnie turche è ungheresi in u settore medico, Varank hà dettu: "Avemu tenutu una riunione di valutazione nantu à quali spazii pudemu ottene u successu chì avemu ottenutu in l'automobile di Turchia in u settore medico. Se credemu, cunfidemu è cuntinuemu a nostra cuuperazione internaziunale, sia a Turchia sia l'Ungheria saranu in prima linea cum'è dui paesi pruduttori impurtanti in e so regioni ". disse.

SZIJJARTO: "AMEMU UN ROLO PRINCIPAL IN U SVILUPPU DI DISPOSITIMI MEDICI"

Szijjarto, Ministru Ungherese di l'Affari Esteri è u Cummerciu Esteru, hà dichjaratu chì Medicor hà un rolu di primura in u sviluppu di i dispositi medichi necessarii per i neonati micca solu in Ungheria, ma ancu in tutta l'Europa, è hà dichjaratu chì i prudutti principali di a cumpagnia sò incubatori. per a cura di i zitelli. Nutendu chì i prudutti di a cumpagnia sò soprattuttu esportati in u Mediu Oriente, u ministru ungherese hà dettu chì a cumpagnia hà decisu di stabilisce a so nova facilità quì.

45,8 MILIONI TL INVESTMENT

Szijjarto hà dichjaratu chì stu centru novu apertu di Medicor in Turchia hè una fabbrica custruita nantu à una superficie di 4 mila metri quadrati è hà dettu: "Incubatori seranu pruduciuti quì. Hè un grande investimentu di 45,8 milioni di TL. U guvernu ungherese hà datu 27,4 milioni di lire di sustegnu incentivatu. A pruduzzione principiarà in a seconda mità di questu annu ". hà datu l'infurmazioni. Nutendu chì micca solu a pruduzzione, ma ancu a ricerca è u sviluppu seranu realizati quì, u ministru ungherese hà enfatizatu chì a cumpagnia pruducerà incubatori assai avanzati cù i so studii di R&D.

Dopu à a cunferenza di stampa cumuna, Varank è Szijjarto inauguranu u Prughjettu d'Investment Medicor, u primu investimentu medicale di Ungheria in Turchia, è dopu visitatu a fabbrica.