Mansur Yavaş: "Preparemu u nostru Patrimoniu Ancestrali Atatürk Forest Farm per voi"

Mansur Yavaş hà annunziatu un novu spaziu verde in Atatürk Forest Farm
Mansur Yavaş hà annunziatu un novu spaziu verde in Atatürk Forest Farm

A Municipalità Metropolitana d'Ankara cuntinueghja i so travaglii di u campu verde in a terra Atatürk Forest Farm, l'eredità di u grande capu Mustafa Kemal Atatürk. L'area di 940 mila metri quadrati, chì includerà assai equipaghji da u parcu di l'animali à u parcheghju, da i camini di caminari è di bicicletta à i parchi di ghjoculi per i zitelli, sarà prestu in serviziu sottu u nome "Area di vita naturale è Parcu di i zitelli Atatürk". ".

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à prutege i valori di a Republica.

A terra di Atatürk Forest Farm, chì u grande capu Mustafa Kemal Atatürk ereditò à a Nazione Turca, ma hè stata trascurata per anni, hè stata trasfurmata in una nova zona di recreazione induve i residenti di Ankara ponu passà u tempu cun piacè.

YAVAŞ: "SIAmu PREPARATI A FARMA FORESTA DI ATATÜRK, U NOSTRU PATRIMONIO, PER VOI"

U sindaco Mansur Yavaş, chì hà spartutu nantu à i so cunti suciali nantu à a zona induve e squadre di a Municipalità Metropolitana d'Ankara cuntinueghjanu u so travagliu, hà dettu: "Preparamu a nostra Ferma Forestale di Patrimoniu Ancestral Atatürk per voi. Cù u parcu di l'animali, i campi sportivi è parechje strutture suciale, pudete passà u tempu cù e vostre famiglie assai prestu in a zona chì evaluemu.

U NOME SERÀ A VITA NATURALE È PARCU DI I CHILDREN ATATÜRK

L'area di 940 mila metri quadrati, induve e squadre di u Dipartimentu di Prutezzione è Controlu Ambientale travaglianu duramente, serà prestu aperta à u serviziu di u populu di Ankara sottu u nome di "Vita Naturale è Parcu di i zitelli Atatürk".

In a zona; Ci saranu assai equipaghji cum'è un parcu di animali, camini per caminari è ciclisti, parcheggi interni è esterni per un totale di veiculi 5, terrazze di vista, spazii di festival, parchi di ghjoculi per i zitelli, spazii di recreazione, negozi di souvenir, spazii di cuncertu è spazii di picnic.

E squadre ABB sò ancu travagliendu febbrilmente per pulisce u Ankara Stream, chì divide l'area di u parcu in dui.