A maratona hè stata corsa in onore di u 100 anniversariu di Izmir

A maratona hè stata corsa in onore di İzmir 'Third Year
A maratona hè stata corsa in onore di u 100 anniversariu di Izmir

Urganizata per a quarta volta in u status di Road Label da a Municipalità Metropolitana di İzmir in cullaburazione cù l'Atletica Mundiale, a Maratona Internaziunale İzmir Avek hè stata realizata cù a participazione di atleti di tuttu u mondu è di u nostru paese. U slogan di a corsa in onore di u 100 anniversariu di a nostra Republica hè statu determinatu cum'è "Celebremu a Maratona di 100 Anni in Maratona İzmir". U primu postu in a maratona mozzafiata hè andatu in Etiopia in donne è Kenya in omi.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer è Ministru di Ghjuventù è Sport, Dr. Mehmet Muharrem Kasapoğlu hà participatu ancu à a 10-kilometer 19 May Road Race in u scopu di l'urganizazione. U presidente Soyer, chì hà ancu datu l'iniziu di a corsa, hà dettu chì Marathon İzmir hè ancu un muvimentu di gentilezza è hà dettu: "Ci hè un entusiasmu di vacanze in a cità, simu tutti assai entusiasmati".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerUrganizata cù u scopu di fà di İzmir una cità sportiva, a quarta Maratona İzmir hè stata realizata quist'annu per commemorare u 100 anniversariu di a Republica. 19 atleti d'elite da 23 paesi è 30 mila persone da tutta a Turchia anu participatu à a maratona, chì hà creatu un'atmosfera di festival internaziunale in İzmir, seguita da a Road Run di u 5 di maghju.

L'iniziu di a corsa internaziunale sponsorizata da Avek Automotive, Decathlon, İzenerji, İzmirli è Züber, u Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir Ertuğrul Tugay, u presidente di a Federazione Turca di Atletica Fatih Çintımar, u Capu di u Dipartimentu di i servizii di ghjuventù è sportivi di a municipalità metropolitana di İzmir Hakan Orhunbilge è a municipalità metropolitana. Ersan Odaman, presidente di u Club di Ghjuventù è Sport. L'atleti piglianu u principiu Karşıyaka Hà fattu a prima volta prima di ghjunghje à u molo Bostanlı, hà fattu a seconda volta da Izmir Marina, chì si trova à l'entrata di Haydar Aliyev Boulevard, è compie a lotta à u puntu di partenza.

Timbro di Kenya è Etiopia

In a maratona di 42 chilometri 195 metri İzmir Avek, chì hà a pista più veloce in Turchia, l'Ethiopian Sheware Alene Amare hà guadagnatu u primu postu cù 2.32.43 in donne è Benard Kipkorir da Kenya cù 2.10.25 in l'omi. In e donne, Kebebush Yisma da Etiopia era seconda cù 2.32.49, è a Kenyan Emmah Cheruto Ndiwa era terza cù 2.35.08. U Kennete Hammington Kimaiyo hè vinutu secondu cù 2.12.38 è u Kenneteh Kiprop Omulo hà pigliatu u terzu postu cù u listessu gradu.

Polat Arıkan hà ottenutu u megliu postu trà l'atleti turchi cù 2.17.37. Yusuf Önal, Serkan Kaya è Mustafa Es seguitanu Polat Arıkan in settimu postu. In e donne di e donne, Svetlana Kaya hà uttenutu u megliu tempu cù 3.05.15 è diventò 10th, seguita da Selma Altundis, Elif Gül Erdemir, Svetlana Zakhvataeva.

U presidente Soyer è u ministru Kasapoğlu si sò ancu presentati

L'iniziu di u 19 May Road Run, chì si svolge u stessu ghjornu chì a Maratona Izmir, hè stata iniziata da u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Tunç Soyer, u Ministru di a Ghjuventù è di u Sport Mehmet Kasapoğlu è u Partitu Populare Republicanu (CHP) u presidente provinciale d'İzmir Şenol Aslanoğlu anu riunitu. In a corsa di 10 chilometri, à a quale u presidente Soyer è u ministru Kasapoğlu anu participatu ancu, Dilan Atak (0.38.03), Fatma Arık (0.38.04), İpek Öztosun (0.40.03), Bahattin Üney (0.31.14) in l'omi, hà pigliatu i primi trè posti. , Emin Berke Murathan (0.31.31), Mestan Turhan (0.31.53). Mentre l'iniziu di sta corsa hè stata data da u listessu puntu, l'atleti sò tornati da a fermata di u tram Köprü nantu à u Mustafa Kemal Sahil Boulevard è ghjunghjenu à a fine nantu à a strada opposta di l'edificiu Kültürpark İZFAŞ.

U presidente Soyer hà premiatu i vincitori

U Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà presentatu i so premii à l'Ethiopian Sheware Alene Amare è Benard Kipkorir, chì anu finitu u Marathonİzmir Avek in u primu locu. Tunç Soyer l'hà presentatu. U Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Ertuğrul Tugay, u terzu postu per l'omi Kenneteh Kiprop Omulo, è u terzu postu per e donne Emmah Cheruto Ndiwa hà presentatu i so premii à u Capu di u Dipartimentu di i Servizii di Ghjuventù è Sportu di a Municipalità Metropolitana di Izmir Hakan Orhunbilge.

L'obiettivu di a Maratona senza rifiuti hè rializatu una volta

A maratona İzmir Avek hè stata ancu corsa per un "mondu sustenibile" quist'annu in linea cù l'"Obiettivi Globali" determinati da e Nazioni Unite (ONU), è u scopu hè statu rializatu una volta. In Marathon İzmir Avek, i buttigli di plastica dati à i corridori sò stati cullati in cesti di rifiuti per u riciclamentu, è tutti i materiali sò stati assicurati per esse riciclabili. Tutti l'annunzii è e direzzione per i patrocinatori è a corsa nantu à a pista sò stati cullati unu per unu per esse riciclati à a fine di a corsa.