U Ministeru di l'Educazione Naziunale per apre i Centri d'Educazione Pùblicu chì Serve i Disabili in 920 Districts

U Ministeru di l'Educazione Naziunale per apre i Centri d'Educazione Pùblicu chì Serve i Disabili in u District
U Ministeru di l'Educazione Naziunale per apre i Centri d'Educazione Pùblicu chì Serve i Disabili in 920 Districts

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dettu: "U nostru scopu in 2023 hè di apre i centri di educazione publica chì serve i nostri fratelli è sorelle disabili in tutti i 920 distretti in Turchia". disse.

U Ministru Özer hà scontru cù i disabili è e so famiglie in u prugramma tenutu in u distrittu Altınordu di Ordu à l'occasione di a Settimana di a Disabilità.

U Ministru Özer, in u so discorsu quì, hà dichjaratu chì, per a prima volta, i citadini disabili anu cuminciatu à scuntrà cù l'educazione è l'impieghi escendu fora di a casa è hà dichjaratu chì a Direzzione Generale di l'Educazione Speciale è i Servizi di Orientazione di u Ministeru di l'Educazione Naziunale incontra bisogni educativi di i citadini disabili è quelli chì anu bisognu di educazione speciale.

Nutendu chì da avà, 300 mila studienti cuntinueghjanu à riceve educazione in i scoli cum'è studienti d'educazione speciale, 420 mila sò integrati, Özer hà sottolineatu chì finanzianu cumplettamente tutti i servizii in questu campu cum'è u statu.

Dichjarà chì anu fattu qualcosa di più per i so "fratelli speciali" quist'annu, Özer hà dettu: "In precedenza, ùn ci era micca istituzione educativa per i nostri fratelli disabili chì avianu più di 18 anni. Sottu l'auspici di Emine Erdoğan Hanım, u primu s'hè tenutu in Istanbul. KadıköyAvemu apertu in: Centru d'Educazione Pùblicu Disabilitatu. Avemu apertu un centru per i nostri fratelli è sorelle adulti cumplettamente disabili induve ponu piglià corsi di educazione publica ". disse.

U Ministru Özer hà dichjaratu chì queste persone disabili sò state pigliate da e so case gratuitamente è purtate à u centru di l'educazione publica.

Nutendu chì anu spustatu u prugettu in 81 centri in 112 pruvince, Özer hà dettu: "U nostru scopu in 2023 hè di apre i centri di educazione publica chì serve i nostri fratelli è sorelle disabili in tutti i 920 distretti in Turchia. Semu à u vostru serviziu cù tutti i mezi di u nostru statu sottu a guida di u nostru presidente. disse.

Özer hà dichjaratu ch'elli purtaranu prestu u più grande campus d'educazione speciale di Turchia, chì includerà un kindergarten d'educazione speciale, una scola prufessiunale di educazione speciale, una scola di pratica di educazione speciale è un centru di educazione publica per adulti, à Ordu in un futuru vicinu.

U Ministru di l'Educazione Naziunale Özer hà dopu visitatu i pazienti hospitalizzati in l'Hospital di Formazione è Ricerca di Ordu è l'Hospital Statale di Ordu.