Apertura di u Centru di Tecnologie Educative è Innuvazione di MEB

Apertura di u Centru di Tecnologie Educative è Innuvazione di MEB
Apertura di u Centru di Tecnologie Educative è Innuvazione di MEB

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà inauguratu u Centru di Incubazione è Innovazione di Tecnologie Educative "ETKİM", chì hè statu stabilitu in u quadru di a cooperazione trà u Ministeru di l'Educazione Naziunale è METU Technopolis.

Parlendu à l'apertura tenuta à METU Technopolis, u Ministru Özer hà dettu: "Travaglieremu inseme per rinfurzà u nostru sistema educativu assai più forte usendu l'acquis di tutti i nostri attori in l'educazione". usatu a frasa. "Malgradu tutte e difficultà, stu paese si rinnuvà sempre, si rinforza, è cuntinueghja nantu à a so strada cù passi sicuri". U Ministru Özer hà toccu u tema principale di l'ultimu Summit di l'Educazione di e Nazioni Unite. Özer hà dettu: "U tema principale era: Cumu ponu i sistemi educativi in ​​u mondu esse più duraturi usendu tecnulugia educative cù trasfurmazioni digitale in modu chì i sistemi educativi ponu esse resistenti dopu l'epidemie di Kovid? Era una discussione approfondita annantu à ellu ". sparte a so cunniscenza.

Özer cuntinuò e so parolle cum'è seguente: Quandu andemu quì, avemu vistu chì avemu fattu una longa strada in u nostru sistema educativu. In un sistema educativu enormu cù 19 milioni di studienti è 1.2 milioni di prufessori, ùn avemu micca solu crisciutu in quantità, avemu crisciutu inseme cuncentrandusi in a qualità è a qualità. Quì, a Rete d'Informazione Educativa EBA hè in a memoria di tutti, indipendentemente da esse cunnessi à u sistema educativu o micca. sözcüHè diventatu capace di prununzia. Perchè? Perchè quandu i paesi anu affruntatu una sfida inaspettata in l'epidemie di covid, anu immediatamente pruvatu à gestisce stu prucessu cù e plataforme digitale è l'educazione à distanza. Cù e riflessioni di i movimenti tecnologichi di u Ministeru di l'Educazione Naziunale, chì avia digià principiatu in u passatu, nantu à u Ministeru di l'Educazione Naziunale, u prucessu chì hà iniziatu in u tempu di i nostri ministri precedenti hè diventatu più riccu è più utile cù i cuntributi di ognunu. ministru, è l'EBA hè intervenuta.

Espristendu chì anu datu una grande impurtanza à aumentà u nùmeru di piattaforme digitale in questu periodu, u Ministru Özer hà dichjaratu chì u maestru hà iniziatu prima è hà indicatu a Rete d'Informazione per i Docenti ÖBA. Özer hà dettu: "... In altri palori, avemu creatu a Rete d'Infurmazione di l'Insegnante per ùn solu sustene i nostri prufessori cù una furmazione di sviluppu prufessiunale in faccia, ma ancu per riunite cù un mecanismu induve ponu riceve a furmazione chì volenu, in ogni locu. volenu. ÖBA hà fattu una cuntribuzione cusì grande à noi chì in l'anni 2020, u numeru di ore di furmazione per maestru era 44 ore in Turchia, è ci era ancu prufessori in u sistema cù una media di 44 ore è senza furmazione. In u 2022, avemu ottinutu una crescita incredibile, soprattuttu introducendu sia l'IPA sia a furmazione di sviluppu prufessiunale basatu in a scola. Tramindui avemu aumentatu a qualità di l'educazione è avemu fattu una cuntribuzione significativa in quantu à quantità, è l'ore di furmazione per prufessore sò aumentate da 44 à 250 ore. disse.

I cuntenuti di e plataforme digitale sò sviluppati è rinfurzati ghjornu per ghjornu.

Özer hà dettu chì cù a mossa di sviluppà e piattaforme digitale fatta in 2022, i meccanismi per sustene i prufessori sò stati sviluppati è rinfurzati ghjornu per ghjornu, aghjustendu chì un sistema educativu hè forte quant'è i so maestri. Ricordendu chì ÖDS, Student Teacher Support System hè statu sviluppatu per sustene i studienti è i prufessori, Özer hà dettu: "Forse una di e piattaforme di educazione digitale cù a più forte capacità d'utilizatori in Turchia, ÖDS hà aumentatu u numeru di utilizatori incredibilmente. A sustegnu à i studienti chì avemu sustinutu cù risorse utili, micca più cù una risorsa ausiliaria generale per tutti, ma cù un mecanismu digitale chì risolverà e so carenze individualizate; Hè ancu una piattaforma digitale induve i prufessori ponu accede à ogni tipu di risorse, cù un modulu di trasfurmazioni induve i prufessori seguitanu l'aventure di apprendimentu persunale di i studienti è sustene u so sviluppu ". disse.

U Ministru Özer hà dettu chì un altru focusu nantu à e piattaforme digitale hè "trè lingue" è hà dettu: "Turcu, matematica è lingua straniera. Nisuna lingua pò esse amparata senza a lingua materna. Avemu focu annantu à u turcu. Dopu avemu discututu a matematica cum'è una lingua. Perchè a matematica ùn hè micca qualcosa chì solu i numeratori anu da sapè. In particulare oghje, induve tante dati sò prudutte, i tecnulugii di l'apprendimentu si sparghjenu, l'intelligenza artificiale è l'apprendimentu prufondu entranu in ghjocu, avemu bisognu di crià i zitelli è i ghjovani chì anu l'acquis nantu à a lettura di dati. Hè per quessa chì avemu criatu novi metodulugii chì trattanu diversi approcci à a matematica, è ancu una piattaforma digitale. Terzu, lingua straniera. Stu paese ùn hà micca prublema per amparà una lingua straniera. Avemu fattu novi espansioni in lingue straniere cù novi approcci è per a prima volta avemu introduttu una piattaforma chjamata 'Dialettu' recentemente. Attualmente, hè diventata una piattaforma di lingua straniera cù u più scaricamentu è utilizatori nantu à e piattaforme digitale ".

Spieghendu chì u numeru hà righjuntu cinque cù ÖBA, ÖDS è trè piattaforme di lingua, Özer hà dettu, in sestu sestu, sottulinendu u sustegnu di a vita furnita da i centri di educazione publica à i citadini adulti, l'opzioni di sviluppu persunale quì sò trasferiti à a piattaforma digitale è HEMBA. induve micca solu i citadini in Turchia, ma ancu in l'esteru ponu accede è uttene certificati.Ellu hà nutatu chì una piattaforma digitale chjamata

Infine, u Ministru Özer, affirmannu chì una piattaforma digitale ligata à a realtà aumentata è a realtà virtuale in l'educazione prufessiunale hè stata implementata, hà cunclusu e so parolle cusì: "Avemu ancu introduttu. Dunque, mentri ci hè una sola piattaforma digitale in u Ministeru di l'Educazione Naziunale, cuntinuemu à sustene i nostri studienti è sustene i nostri prufessori cù ottu piattaforme in u nostru sistema educativu. Questi studii sò avà quì, cù un approcciu interdisciplinariu, aperti à e persone cù ogni tipu di sperienza educativa in Turchia, aperti à l'esperti, aperti à l'istituzioni d'istruzione superiore, u nostru centru R&D induve queste piattaforme esistenti ponu esse sviluppate è supportate cù piattaforme supplementari. u nostru centru di innovazione. Per a prima volta, u Ministeru di l'Educazione Naziunale hà un centru di R&D è innuvazione in questu cuntestu. Mi importa assai di questu. Credu chì sti passi daveru stabiliscenu una tappa in un tali prucessu in l'educazione, a salute, u trasportu è l'infrastruttura induve ogni tipu di preparazione hè fatta per u nostru paese in u futuru, soprattuttu per u seculu prossimu per esse u Seculu Turcu. Per quessa, vogliu ringrazià quelli chì anu travagliatu assai per purtà una tale struttura à u nostru paese, micca solu cum'è edifiziu ma ancu cum'è spiritu.

Dopu chì a cinta di apertura hè stata tagliata, u Ministru Özer è u so entourage anu visitatu u laboratoriu di l'apprendimentu prufessiunale è l'uffizii è anu ricevutu infurmazioni nantu à l'attività.

À propositu di ACTIM

U centru sustenerà l'implementazione di strategie di educazione digitale per e scole, furnisce esempi di bona pratica supportata da a tecnulugia è attività di sviluppu di capacità. In più, i studii di sviluppu prufessiunale, l'applicazioni piloti, i studii di R&D è l'attività di sviluppu di a tecnulugia seranu realizati in u laboratoriu di apprendimentu prufessiunale per utilizà l'investimenti tecnologichi educativi in ​​u modu più putente.

Hè previstu di inizià a gamification digitale in l'educazione, per aumentà u rendimentu di usabilità di e plataforme di educazione digitale di u Ministeru, è per inizià studii di sviluppu di l'ecosistema di l'innuvazione cù società di sviluppu prufessiunale supportate da tecnulugia è prughjetti di sviluppu prufessiunale basatu in a scola, è stabilisce gruppi di travagliu chì includerà tutte e unità di u Ministeru. Inseme à i prughjetti iniziali, i novi prughjetti seranu sviluppati cù l'unità di u Ministeru per sustene l'approcciu di l'educazione supportata da a tecnulugia, a R&D è a cultura di l'innuvazione di u Ministeru.

ETKİM, Network Information Education (EBA), Teacher Information Network (ÖBA), Student / Teacher Support System (ÖDS), Mathematics Education Platform, English Education Platform DİYALEKT, Turkish Education Platform, English Education Platform, Public Education Centers Information Network (HEMBA) è e piattaforme di Realtà Aumentata di l'Educazione Prufessionale ghjucanu un rolu attivu in l'usu è u sviluppu efficace.