Dream Melodies à a 3ª Fiera Internazionale d'Arte Cuntempuranea Artcontact Istanbul

Dream Melodies à Artcontact Istanbul Fiera Internaziunale d'Arte Cuntempuranea
Dream Melodies à a 3ª Fiera Internazionale d'Arte Cuntempuranea Artcontact Istanbul

I dipinti chì vincenu u premiu di l'esposizione in u Cuncorsu di Pittura di Melodies di Sognu tenutu per a seconda volta quist'annu seranu esposti à a 3ª Fiera Internazionale d'Arte Contemporanea Artcontact Istanbul. L'opere di u cuncorsu tematicu Tchaikovsky opera "Evgeny Onegin" sò state presentate trà 01-04 June da Dr. Pò esse vistu à l'Architecte Kadir Topbaş Performance and Art Center trà 11:00 è 21:00.

In u "Dream Melodies Painting Contest" urganizatu per a seconda volta quist'annu da a Fundazione EMART per l'Empowerment of Young Talents, u primu premiu di successu hè andatu à u Studiente di u Dipartimentu di Educazione di Pittura di l'Università di Marmara, Emre Tura, u sicondu premiu di successu hè andatu à Mimar Sinan Fine. Studente di u Dipartimentu di Pittura di l'Università di l'Arti Ali Duman è u terzu postu U Premiu di Achievement hè statu datu à l'Università di Yeditepe, Studente di u Dipartimentu di Arti Plastiche è Pittura, Sena Gündüz. U Premiu Speciale di a Giuria di u cuncorsu hè andatu à u Studiente di u Dipartimentu di Pittura di a Facultà di Belle Arti di l'Università Bilecik Şeyh Edebali Oğuzhan Ulutaş.

L'opere chì anu vintu u successu è i premii di l'esibizioni si scontranu cù l'amatori d'arte à a Fiera Internaziunale d'Arte Cuntempuranea ArtContact Istanbul, chì si terrà per a terza volta trà 1-4 di ghjugnu. Pigliendu à u so centru u mottu di « l'arte in u publicu », a fiera hà u scopu di sparghje l'arti è di fà ghjunghje à un publicu più largu. ArtContact Istanbul Fiera Internaziunale d'Arte Cuntempuranea si terrà trà 1-4 di ghjugnu cù u Dr. Si terrà à l'Architettu Kadir Topbaş Show and Art Center è un bus navetta servirà ogni 15 minuti da a stazione di metro di Marmaray à u campu di fiera. U prezzu di l'ingressu à a fiera, chì pò esse visitatu trà 11.00:21.00 è 100:50, serà di XNUMX TL per i studienti è XNUMX TL per i studienti.

Supportu per i studienti di Belle Arti

Selin Saraç, Membru di u Cunsigliu di Trustees di EMART Young Talents Foundation, chì hà fattu valutazioni nantu à a cumpetizione, hà dettu: "Mentre a nostra fundazione prova di sustene i ghjovani talentu in a so pruduzzione artistica, si preoccupa ancu di a diffusione di a musica classica è di u cuncorsu. aumentu di u fondu intellettuale di i studienti. À a squadra Artcontact è à Mr. Ringraziemu à Bilgin Aygül per u so sustegnu à fà i studienti visibili ".

Bilgin Aygül, presidente di u Cunsigliu di Atis Fairs è ArtContact, hà dettu chì continuanu à cuntribuisce à a visibilità di i studienti d'arte. Aygül hà dettu: "Quest'annu, 72 mila persone anu visitatu ArtAnkara. Avemu u scopu di una alta participazione in ArtContact, chì organizzeremu per a terza volta, è aspittemu quasi 40 mila visitatori. Ùn hè micca solu a galeria è u cumpratore, ma ancu tutti quelli chì anu interessatu à visità l'arti, si riuniscenu cù l'artisti è discute l'arti. sohbet Avemu u scopu di urganizà una urganizazione induve ponu urganizà è pruduce prughjetti ".

U sicondu vincitore di u premiu di successu di u cuncorsu, Mimar Sinan, u Studente di u Dipartimentu di Pittura di l'Università di Belle Arti Ali Duman, hà dettu: "Seraghju assai felice di esse visibile cù u mo travagliu premiatu à a Fiera d'Arte Contemporanea Artcontact. Vogliu ringrazià EMART Foundation for Empowering Young Talents per u so sustegnu à l'arti è i so sforzi per fà visibili i ghjovani artisti. U prugettu hè statu una grande fonte di orgogliu è motivazione per mè ".