Metro Istanbul hà introduttu u veiculu di u sistema ferroviariu di produzzione domestica TRAM34

Metro Istanbul hà introduttu u TRAM di u Veiculu di u Sistema Ferroviariu di Produzione Domestica
Metro Istanbul hà introduttu u veiculu di u sistema ferroviariu di produzzione domestica TRAM34

Celebrendu u so 34 anniversariu, IBB Subsidiary Metro Istanbul hà introduttu u veiculu di u sistema ferroviariu "Tram100", un pruduttu 100% turcu d'ingegneria è di cuncepimentu, è hà apertu u Centru R&D di Metro Istanbul per u serviziu à u 34 anniversariu di a Republica. U presidente di l'IMM è u candidatu à u vicepresidentu di l'Alliance Nation Ekrem İmamoğlu, in u so discorsu à a riunione introduttiva è a ceremonia di apertura, "Avemu principiatu a produzzione di u nostru propiu veiculu di u sistema ferroviariu, chì hà tramindui funzioni di metro è tram. Hè preziosa chì hè un veru pruduttu di tecnulugia naziunale. Produceremu Tram34 ".

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà introduttu u prughjettu 22 di a maratona "2022 Prughjetti in 300 Days", chì hè stata iniziata u 300 di lugliu di u 300. Celebrendu u 34 anniversariu di l'istituzione di IMM, Metro Istanbul, a sucetà subsidiaria, hà lanciatu u veiculu di u sistema ferroviariu "Tram100", un pruduttu di u 100 per centu di l'ingegneria è u disignu turcu, in u 34 anniversariu di a Republica. In a cerimonia di a riunione introduttiva di Tram34 è l'apertura di u Centru R&D di Metro Istanbul, u direttore generale di Metro Istanbul Özgür Soy, u secretariu generale diputatu di l'IMM Pelin Alpkökin è u candidatu di u presidente di l'IMM è di l'allianza di a nazione rispettivamente. Ekrem İmamoğlu hà fattu un discorsu.

"Ci piace à travaglià pè sta cità"

Parlendu à a cerimonia tenuta in u Campus di a Sede di Metro Istanbul in Esenler, İmamoğlu hà dettu brevemente:

"Oghje, u nome di u prughjettu 300 hè; assai preziosu: Lanciamentu di Tram34, sistemi ferroviari è apertura di u nostru Centru R&D. Vi sentite ancu più fieru quandu fate un travagliu chì simbulizeghja u sviluppu di u nostru paese. Avete più entusiasmu quandu discrive un prucessu chì hà u scopu di impiegà i zitelli, i ghjovani è e donne di sta cità, à travaglià è à elevà scopi cun elli. Speremu, andemu ancu versu u prughjettu 400. Avemu una volta di più davanti à noi. I discrivu stu periodu cum'è un periodu di cura. Perchè ci piace à travaglià per sta cità. Credu chì in pocu tempu, spergu chì seremu onorati di travaglià dura ancu per u paese. Cum'è IMM, a nostra priorità hè di fà a vita di 16 milioni di persone più faciule è di migliurà a so qualità di vita. Per questu, a parte chì attribuimu una grande impurtanza, passemu assai tempu è spende u più altu budgetu hè i sistemi ferroviari di a nostra Municipalità Metropolitana di Istanbul. Per dì chjaramente, u sollievu di a cità più grande di Turchia è di l'Europa in u trasportu hè pussibule solu cù u sviluppu di sistemi ferroviari.

"Femu GRANDI PASSI IN PRODUZIONE METRO"

"Sra Pelin hà ghjustu sparte cun voi a nostra visione per u 740, chì si trova à 2030 chilometri di distanza. Questu hè un viaghju assai preziosu. Avemu da ottene questu. Se ùn riescemu à ottene questu, ùn hè micca pussibule per noi di fà a qualità di vita di Istanbul veramente sustenibile. Oghje, avemu u piacè di aghjunghje un novu successu à stu prucessu induve avemu avutu un bonu successu. In u ghjugnu di u 2019, avemu dettu: "Semu in strada per fà di e metropolitane a spina di u trasportu in Istanbul è per purtà più metro à a nostra cità à un costu più bassu è in un tempu più breve". Avemu fattu grandi passi in questa direzzione. Avemu riunitu à l'apertura di metro è tram è prucessi di custruzzione è continueremu à vene. Oghje, vogliu sprimà chì assistemu à un mumentu chì farà fieru 85 milioni à u puntu induve a nostra visione in stu campu hè ghjunta. Avemu finitu tutti i prucessi di cuncepimentu è di registrazione di u nostru veiculu di tram Tram34. Cù a firma firmata oghje, speru chì Metro A.Ş. faci un passu impurtante è principia ufficialmente a produzzione ".

"A NOSA VISIONE HA TRÈ GAMBE..."

"A nostra visione hà trè pilastri. Primu; Ciò chì Istanbul hà bisognu hè di finisce l'investimenti in metro, chì sò stati trascurati per anni, u più prestu pussibule. Ultimi; Per furnisce un trasportu còmode è puntuale cù a qualità di l'operazione di metro. Questu hè veramente impurtante. Perchè a ghjente piace u metro più cum'è l'utilizanu è piace. U terzu hè; per guidà u sviluppu di a produzzione domestica è a tecnulugia domestica, trasfurmendu stu ambiente in una opportunità in questu campu. S'è no pruducia u più altu livellu di u mondu di pruduzzione di u metro è, per dì cusì, avemu a rimpiazzà cù l'oru, metro, rete di ferru, è avemu a rispunsabilità di preparà altri prudutti, veiculi, è altri elementi di sta necessità. Spergu chì guidaremu u sviluppu di a produzzione domestica è a tecnulugia domestica in questu campu, è avemu stabilitu u nostru scopu ".

"SI COMPARE QATTRE ANNI CU 25 ANNI, SIGNIFICA CHE AMU FATTU UN GRANDE LAVORO"

"Se paragunanu ciò chì avemu fattu in quattru anni cù 25 anni, significa chì avemu fattu grandi cose. U nostru Direttore Generale hà spartutu cun noi u significatu di questu, u travagliu visionariu è i risultati di i mo amichi per fà Metro Istanbul una marca mundiale in pocu tempu, è i documenti chì anu ricevutu. Metro Istanbul hè diventata una marca İBB famosa in u mondu. Credu sinceramente chì ellu cullà ancu più altu. Questu hè un grande orgogliu per noi. Di sicuru, simu quì per esse ancu più fieri. Perchè avemu principiatu a pruduzzione di u nostru propiu veiculu di u sistema ferroviariu, chì hà tramindui funzioni di metro è tram. Hè preziosa chì hè un veru pruduttu di tecnulugia naziunale. Produceremu Tram34. Perchè u pruprietariu di Tram34 hè İBB. Cù a so registrazione, tuttu, u so Centru R&D, tutti i so brevetti è i sforzi di i nostri cari cumpagni, questu hè statu pussibule.

"Cumu si tratta di tuttu, ci sò stati ancu aspittendu stu prublema"

"A nostra diferenza quì hè chì portamu un pruduttu patentatu à u publicu. Questu hè preziosu. In altre parolle, spartemu cun voi un pruduttu chì 16 milioni di Istanbul hà u dirittu. Vogliu spiegà chì questu hè esattamente ciò chì hè a tecnulugia naziunale. Durante a mo visita quì in lugliu 2021, i mo culleghi m'hà datu un tour di u Centru di R&D è u nostru Direttore Generale, u Direttore Generale Advice è tutti l'altri amichi m'hà mostratu cumu si vedenu cun entusiasmu. Sfurtunatamente, stu Centru R&D, chì era in u stadiu di stabilimentu quellu ghjornu, ùn pudia micca ottene u so iscrizzione da u ministeru. Cum'è avemu trattatu di ogni prublema, avemu statu tenutu aspittendu un pocu annantu à quellu prublema ancu. Ma quandu mi sò parlatu di u prughjettu Tram34, quandu aghju vistu quellu eccitazione in i mo amichi, era ancu entusiasmatu è spartutu cun elli chì duveranu principià subitu è ​​esse curaggiu. Oghje, hè assai impurtante sia per Metro Istanbul sia per u nostru Dipartimentu di Sistemi Ferroviari di abbraccià un prughjettu chì era ancu in u stadiu di l'idea, è di dà vita à compie tutte e tappe. In altri palori, u disignu hè statu creatu, a patente hè stata ottenuta, u sistema hè maturatu, u cliente hè statu preparatu per u travagliu è u pruduttu hè statu preparatu. A produzzione avà principià. U fattu ch'elli anu realizatu questu in un periudu cusì cortu di tempu certamenti merita applausi. Li ringraziu tutti ".

BEYLIKDÜZÜ METRO REACTION: "I TESSUTI DI PREVENZIONE OVER 2 ANNI TRAMITE EGO, Arroganza, CONCEPTI POLITICHE; Hè una vergogna "

"Dificultà, ostaculi, rimozioni ecc... Hè un sforzu ch'e aghju fattu meticulosamente dapoi 2 anni riguardu à u metro di Beylikdüzü... A storia di u metro in Beylikdüzü torna in u 2002 per mè. Ùn hè micca a storia, hè vera. Cum'è un omu d'affari è una persona chì vive in quella regione, chì aghju vistu cù i mo ochji, a prumessa elettorale di l'elezzioni lucali di u 2004 hè u Metro Beylikdüzü. In u 2003, aghju vistu u trasferimentu è a firma di quellu prughjettu, induve e stazioni sò previste per esse custruitu, da una altra istituzione statale à IMM. Eru u direttore sportivu di un club. In novu, quandu andava in un locu cun un ufficiale di altu livellu, aghju vistu u schedariu Beylikdüzü cun mè, aghju dumandatu. Allah mi paraguna sempre à e cose chì aghju bisognu in u futuru per una tale coincidenza. Hè per quessa chì crede in a mo propria furtuna. U travagliu chì hà firmatu davanti à i mo ochji in u 2003. L'annu hè ghjuntu, 2023. 20 anni. Quessi sò i limiti, ci vole à parlà d'elli. 20 anni. In quellu ghjornu, ci era 1-1,5 milioni in Beylikdüzü è i so circondi; Avà parlemu di un prublema chì cuncerna una pupulazione vicinu à 3 milioni. È hè una vergogna, i prublemi di esse bluccati annantu à l'ego, l'arroganza, i cuncetti pulitichi per 2 anni ... Hè una vergogna. Ùn hè micca una festa. E persone sò ferite ".

METRO İSTANBUL GENERAL MANAGER SOY: "FURNIMU SERVIZI CUN 18 KILOMETRI SU 214 LINEE, IN 214 STAZIONI"

Dicendu "Dicemu 10 metri à u stessu tempu", ma in realtà avemu principiatu cù 12 cantieri di custruzzione, u direttore generale di Metro Istanbul Soy hà dettu: "Avemu finitu 4 di elli sottu a guida di u nostru presidente. Avemu travagliatu duru per 8 di elli. Aghju cuminciatu u mo travagliu in ferraghju 2021. Quandu aghju cuminciatu, servemu in 13 linee, in 158 stazioni, cù 154 chilometri. Pudemu purtà un massimu di 2,2-2,3 trè milioni di passageri à ghjornu. Oghje; Furnemu serviziu nantu à 18 linee, 214 stazioni, è 214 chilometri. In uttrovi 2022, avemu purtatu 2 milioni 869 mila passageri. Speremu, rinnuveremu stu record cù 3 milioni in un futuru assai vicinu è celebreremu 3 milioni di passageri inseme. In un tempu chì u numeru di passageri in i metri di u mondu diminuì, avemu diventatu u metro cù u più altu aumentu di u numeru di passageri in Europa. Metro Istanbul hè una urganizazione assai grande è assai putente. Metro Istanbul porta unu di ogni dui passageri chì viaghjanu cù sistemi ferroviari in Turchia. È Metro Istanbul hè più grande di tutti l'altri sistemi ferroviari di cità cumminati. Sottu a dirigenza di u nostru stimatu presidente, passeremu Parigi in un futuru vicinu è diventeremu u terzu metro più grande d'Europa ".

"Avemu ottenutu u nostru certificatu di registrazione ufficiale da u ministeru di l'industria, ma uni pochi mesi fà"

Dicendu: "Avemu riunitu quì oghje per fà l'apertura ufficiale di u nostru Centru di R & D, chì hè statu purtatu in esse da questi studii", Soy hà dettu: "U travagliu di u nostru Centru R&D hà iniziatu circa 3,5 anni fà. Ma solu avemu pussutu ottene u nostru certificatu di registrazione ufficiale da u Ministeru di l'Industria uni pochi di mesi fà. Questa facilità hè un centru stabilitu per sviluppà a nova tecnulugia. Ma hè una piattaforma di sviluppu di prudutti è tecnulugia aperta micca solu à Metro Istanbul, ma ancu à tutti i fabricatori domestici. Dicemu: "Venite quì, sviluppemu e tecnulugia domestiche inseme". Alcuni di i nostri fornitori sò quì cun noi avà. Travagliemu inseme per sviluppà tecnulugie domestiche è aumentà a produzzione domestica. I ghjovani ingegneri duveranu ancu esse capaci di realizà i so sogni quì ".

"TRAM34; À 24 METRI DI LONGHEZZA, 2,65 METRI DI LARGHEZZA, PUDE SERVE 216 PASSAGERI "

Spartendu l'infurmazioni nantu à Tram34, Soy hà dettu: "In u centenariu di a nostra Republica, i studii necessarii di cuncepimentu è ingegneria per a produzzione di 34 veiculi di u sistema ferroviariu sò stati cumpletati. I prucessi di appruvazioni sò passati. Avemu riunitu oghje per firmà u cuntrattu di pruduzzione. Avemu avutu a furtuna di implementà u primu prughjettu di u sistema ferroviariu in u scopu di u "Programma di Cuuperazione di l'Industria", chì hè in vigore da 2011 è hà trovu applicazione soprattuttu in l'industria di difesa, per sviluppà novi tecnulugia è sustene a produzzione domestica in u paese. Turchia. È dinò, simu felici chì pruduciaremu u veiculu chì vede quì è purteremu à Istanbul. Avà vogliu presentà à Tram34. U nostru veiculu hè 24 metri di lunghezza è 2,65 metri di larghezza. Pò serve 216 passageri à u stessu tempu. A nova faccia di Istanbul, cuncepitu cum'è un veiculu di metro ligeru. Si pò ghjunghje sin'à 40 chilometri à a vitezza operativa è sin'à 80 chilometri à a vitezza massima. Cù sta funzione, hè adattatu per l'usu in tramindui linee di tram è linee di metro ligera. Puderà cullà 6 per centu di rampe. Cù sta capacità, si distingue trà i so pari. I diritti di pruprietà intellettuale è industriale di u nostru veiculu Istanbul di nova generazione, Tram34, appartenenu interamente à Metro Istanbul, è hè statu cuncepitu in Turchia da 100 per centu ingegneri è tecnichi turchi per a produzzione di massa. Iè. Hè assai impurtante chì i diritti intellettuale è industriale appartenenu à un publicu. U sottulineraghju. Tram34 serà utilizatu nantu à a T4 Topkapı-Mescidi Selam Tram Line in u primu locu.

PRIMA FIRMATA, POI CENTRU R&D APERTURA

Dopu à i discorsi; U Subsegretariu Generale IMM Pelin Alpkökin è u Capu di u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari Ceyhun Avşar, u Subdirector Generale di Metro Istanbul Fatih Gültekin è u Direttore Generale di Metro Istanbul Özgür Soy firmavanu e firme chì anu iniziatu u prucessu di produzzione di Tram34 sottu a tistimunianza di İmamoğlu. Dopu à a cerimonia di firma, İmamoğlu è a delegazione chì l'accompagna anu apertu u Metro Istanbul R&D Center.