Sorpresa emotiva da Metro Istanbul à Train Driver

Sorpresa emotiva da Metro Istanbul à Train Driver
Sorpresa emotiva da Metro Istanbul à Train Driver

U Train Driver Kemal Melemez, chì travaglia in Metro Istanbul per 23 anni, una di e filiali di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), hè statu mandatu in pensione cù l'applausi di u Direttore Generale di Metro Istanbul Özgür Soy, l'alta dirigenza di a cumpagnia, i culleghi è i so cumpagni. passageri, banners è fiori dopu à u so ultimu viaghju.

U più grande operatore di u sistema ferroviariu urbanu di Turchia, Metro Istanbul, hà salutatu u so impiegatu di 23 anni in u so viaghju di ritirata cù applausi. T1 KabataşKemal Melemez, chì hà travagliatu cum'è Conductor di Trenu in a Linea di Tram Bağcılar, hà fattu u so ultimu viaghju cù applausi. Mentre s'avvicinava a stazione di Zeytinburnu per l'ultima volta, in u veiculu; "Cari passageri, avemu una sorpresa oghje per u nostru cunduttore di treni, Kemal Melemez, chì vi porta à a vostra casa, à i vostri cari o à u travagliu dapoi anni. Vulemu ringrazià à u sgiò Kemal, chì avà s'hè ritiratu dopu avè fattu u so ultimu viaghju, per i so sforzi à Istanbul per 23 anni senza dì una festa o una festa, è li desideranu una vita di retirement piacevule cù i so amati. "Avete un bellu viaghju, Kemal Melemez" hè statu annunziatu.

A maglia firmata da tutta a squadra hè stata data à u meccanicu di Trabzonspor.

Melmez, chì hè surtitu da a cabina di u meccanicu cù l'applausi di i passageri in u veiculu, hè statu accoltu nantu à a piattaforma cù fiori, applausi è banners da u General Manager Özgür Soy, l'alta direzzione di a cumpagnia è i so culleghi. In l'eventu, induve i mumenti emotivi sò stati sperimentati, u General Manager Soy hà datu una maglia Trabzonspor firmata à Melemez, chì hè di Trabzon è Trabzonspor. Özgür Soy hà dettu: "Vulemu ringrazià u sgiò Kemal per i so sforzi per 23 anni, indipendentemente da ghjornu, notte, vacanze o vacanze. Ùn vuliamu micca lascià solu mentre ch'ellu facia oghje u so ultimu viaghju è l'avemu accumpagnatu d'una sorpresa. Cum'è a famiglia di Metro Istanbul, vi auguremu una piacevule vita di pensione cù i vostri cari ".

"23 anni sò passati cù boni ricordi"

Esprimendu ch'ellu era assai cuntentu di a sorpresa chì li hà fattu, Kemal Melemez hà dettu: "Hè difficiuli di ùn avè micca emozioni. Aghju passatu circa 23 anni quì, sempre cun boni ricordi. Vogliu successu à tutti i mo culleghi in a so vita di travagliu ".
Dopu à i discorsi, Melemez, inseme cù i so culleghi è i passageri, cantavanu in l'accumpagnamentu di kemençe è tulum è chjappà l'horon.