U nome di l'Aviò di Combattimentu Naziunale diventa "KAAN"

U nome di l'Aviò di Combattimentu Naziunale diventa "KAAN"
U nome di l'Aviò di Combattimentu Naziunale diventa "KAAN"

U presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì hà participatu à u "Programmu di Promozione di u Seculu di u Futuru" tenutu in u Campus Centrale Kahramankazan di l'Aviazione Turca è l'Industria Remota (TUSAŞ), hà annunziatu u nome di l'Aviazione Naziunale di Combattimentu (MMU) cum'è "KAAN". Esprimendu chì KAAN hè statu chjamatu dopu à Devlet Bahçeli, Erdoğan hà dettu: "KAAN è Hürjet sò abbastanza per disturbà quelli di l'altra parte di l'acqua". Erdogan hà dettu chì u drone di cummattimentu ANKA-3 farà u so primu volu in i ghjorni à vene.

U presidente Erdoğan: "Oghje, avemu ghjuntu i risultati chì sò i simboli di u futuru à quale u Veteranu Mustafa Kemal hà indicatu dicendu: "U futuru hè in u celu". Hè per quessa chì chjamemu "Istikbal" oghje ". disse.

Dopu ghjuntu à u podium, u presidente Erdoğan hà datu struzzioni à i piloti di HÜRJET è di l'Aviazione Naziunale di Combattimentu (MMU) per agisce cunnessendu.

HURJET è MMU anu pigliatu un taxi nantu à istruzzioni di u presidente Erdogan.

Dopu chì HÜRJET hè ghjuntu à u palcuscenicu, MMU cù KAAN scrittu annantu à u so corpu hà finitu u so taxi in u locu designatu davanti à u palcuscenicu.

Dopu chì KAAN è HÜRJET anu chjusu u mutore, u presidente Erdoğan hà dettu: "In questu momentu, HÜRJET hè davanti à noi è u nostru KAAN hè davanti à noi. Quandu l'aghju vistu tutti dui davanti à mè, queste linee di Yahya Kemal sò venute in mente. "Questa tempesta hè l'esercitu turcu, o Rabbi / Questu hè l'esercitu chì hè mortu per voi, O Signore / Per chì u vostru nome risusciterà cù l'adhans / Siate vittorioso, perchè questu hè l'ultimu esercitu di l'Islam". Vogliu bona furtuna à u nostru paese, bona furtuna à a nostra nazione ". disse.

U presidente Erdoğan, à quale u pilotu di teste HÜRJET Ercan Çelik è u pilotu di prova di MMU KAAN Gökhan Bayramoğlu anu prisentatu i so caschi è veli, hà presentatu placche à i piloti.

Dichjarà chì anu datu una bona nutizia in l'industria di difesa in l'ultimi mesi chì anu rallegratu a nazione, u presidente Erdoğan hà dettu: "Tra questi hè l'aghjunzione di a nostra nave TCG Anadolu à a nostra marina. Ci hè un lanciu successu di u nostru satellitu IMECE in u spaziu. Ci hè a consegna di u nostru tank Altay à e nostre Forze Armate per a prova. U nostru elicotteru GÖKBEY vola cù un mutore domesticu. Per a prima volta, un torpedo hè statu sparatu da un veìculu navali senza pilotu. Grazie à Diu, esistemu in terra, in mare è sottu à u mare, in l'aria, in u spaziu è in ogni campu. Oghje, simu davanti à a nostra nazione cù una nova fase di i nostri prughjetti. Spergu chì ne vedemu assai più dumani. " disse.

"U so nome hè ancu Devlet Bey"

Nutendu chì hà lasciatu tappe impurtanti in i ghjorni passati cù alcuni prughjetti critichi in l'aviazione turca, u presidente Erdoğan hà dettu: "Avemu pigliatu u nostru Aviò Naziunale di Combattimentu, chì serà u principale putere di cummattimentu di a nostra Forza Aerea, fora di l'hangar è avia avutu. hà custruitu nantu à a pista. Avemu realizatu u primu volu di u primu aereo supersonicu di u nostru paese, Hürjet. Cumu l'avete trovu, vi piace ? Ti ringraziu... Sti ghjente a facenu, ci credenu ? Avemu decollatu per a prima volta u nostru elicotteru d'attaccu di classe pesante Atak-2, chì pudemu chjamà u fratellu di u nostru elicotteru d'attaccu Atak ". disse.

Dichjarà chì l'Aviò da guerra senza pilota di combattimentu Anka-3 hà fattu a so prima marchja dopu à u primu aviò di caccia senza pilota in u mondu Kızılelma, u presidente Erdoğan hà dettu chì piglianu novi passi per corona l'orgogliosi sviluppi, è anu chjamatu "KAAN", unu di i quali hè chjamatu. dopu à u so babbu, Devlet Bey, hà dichjaratu chì era un Aviò Naziunale di Combattimentu.

"A Crescente Rossa è ANKA-3 feranu u bracciu cù KAAN"

Ricordendu chì ci sò altri aerei da guerra senza pilota è chì Bayraktar Kızılelma hè partitu cum'è u primu aviò da guerra senza pilotu di u mondu, u presidente Erdoğan hà dettu:

"Anka-3, chì hà da intraprende ancu travaglii assai impurtanti, sperendu fà u so primu volu in i ghjorni à vene cù u nostru aviò da guerra senza pilotu. Kızılelma è ANKA-3 farà un volu di bracciu autonomu cù KAAN. Tutti anu da fà e so funzioni cù a nostra munizione domestica. Cusì, elevaremu i standard di droni armati à u più altu livellu in u mondu. Hürkuş, chì avemu cuminciatu à pruduce per i paesi amici è alleati, hè digià diventatu una piattaforma internaziunale. Prestu damu i primi prudutti à u Niger è u Ciad. Ricevemu ancu una bona nutizia da u nostru elicotteru naziunale, Gökbey. Gökbey vola avà cù un mutore di turbina cuncepitu da i nostri ingegneri.

Comu sapete, avemu diventatu unu di i trè paesi in u mondu chì ponu pruduce elicotteri in questa classa cù u nostru elicotteru Atak-10 di 2-ton. Ci sò pochi paesi in u mondu chì sò capaci di realizà i prughjetti di l'industria di difesa chì avemu listatu unu dopu à l'altru, chì duvemu esse bè cuscenti di a trasfurmazioni storica chì simu passendu. Cum'è Turchia, senza vede da induve venemu è induve andemu, duvemu capisce u mutivu di l'attacchi sneaky chì simu esposti à parechji temi da a pulitica à l'ecunumia, a sicurità à l'energia. Di sicuru, quelli chì ci vendenu dapoi anni aerei, elicotteri è mutori ùn aspittàranu più in silenziu ch'elli sianu disignati, pruduciuti è esportati da noi stessi. Perchè sanu chì prestu venderemu sti prudutti ancu à elli ".
U presidente Erdogan hà firmatu u KAAN

Dopu u so discorsu, u presidente Erdoğan si n'andò à l'aviò Hürjet. U presidente di a Presidenza di l'Industrie di Difesa İsmail Demir hà presentatu un rigalu à u presidente Erdoğan.

Dopu, u presidente Erdoğan hà posatu per una foto di souvenir cù i piloti, l'impiegati di TAI è i membri di u protocolu davanti à Hürjet.

U presidente Erdoğan si n'andò à l'Aviò Naziunale di Combattimentu KAAN, hà scontru cù i piloti è hà pigliatu e so ritratti.

U presidente Erdoğan, chì hà firmatu è firmatu a data di u 1 di maghju di u 2023 nantu à u corpu di KAAN, andò in a so cabina. Dopu avè ricevutu infurmazioni nantu à l'aviò in a cabina di KAAN, u presidente Erdoğan hà salutatu à i ghjurnalisti è pusò. In u cockpit di KAAN, induve si pusò per un tempu, u presidente Erdoğan hà chjusu u canopy è hà salutatu u pilotu.

Jet di caccia di quinta generazione KAAN

Cù KAAN, Turchia hè diventata unu di i 5 paesi chì ponu pruduce aereo à questu livellu (5a generazione).

L'aviò puderà cooperà cù e plataforme cum'è i veiculi aerei senza pilotu è "avvertimentu è cuntrollu di l'aria" è altri elementi previsti per esse acquistati.

U cummattimentu aria-aria cù armi di nova generazione, l'aviò chì pò eseguisce colpi di precisione da slot d'armi interni à velocità supersonica, furnisce una putenza di cummattimentu aumentata cù intelligenza artificiale è supportu di rete neurale.

In u scopu di stu prugramma, i centri di prova di fama mondiale cum'è Lightning Test Facility, Radar Cross Section Test Facility è Wind Tunnel Facility sò purtati in u paese.

Dopu chì l'aeronave entra in l'inventariu, hè previstu di risponde à i bisogni di u Command Air Force turcu finu à l'anni 2070.

U primu aviò di Turchia HÜRJET

Cù u prughjettu di jet trainer HURJET, l'attività di cuncepimentu è di produzzione di un jet avion hè stata realizata per a prima volta in Turchia.

Hè u scopu chì HÜRJET, chì ghjucà un rolu impurtante in u prucessu di furmazione di i piloti di cummattimentu prima di piglià l'uffiziu in e flotte, serà inclusu in l'inventariu di a Forza Aerea Turca invece di l'aviò T-38 utilizatu in u scopu di a furmazione di evoluzione di jet. è l'aviò F-5 utilizatu in manifestazioni acrotim.

Cù HURJET, instalazioni cum'è l'Iron Bird (Iron Bird) Test Facility, simulatori di ingegneria è furmazione, stabilimentu di prova di carburante, è stabilimentu di teste d'impattu d'uccelli sò stati purtati in u paese. Inoltre, capacità cum'è a durabilità di u meccanismo di canopy, u sistema di cuntrollu ambientale è a produzzione di accessori accessori sò ancu sviluppati.

In u scopu di u sviluppu HÜRJET, u sistema di cuntrollu di volu di l'aeronautica, l'urdinatore di cuntrollu di volu, u "stick laterale attivu" è u sviluppu di u controller di attuatore, l'integrazione di l'attuatore è u sistema di sensori inerziali sò stati sviluppati cù i mezi naziunali è l'acquisizione di capacità hè stata realizata.

A piattaforma serà messu in usu cù i mezi domestici è naziunali per furmà i piloti chì utilizanu aerei da guerra di a 5a Generazione, in particulare l'Aviò di Combattimentu Naziunale.

Avioni di caccia senza pilota ANKA-3

ANKA-3 hè statu sviluppatu cum'è u terzu membru di a famiglia ANKA di veiculi aerei senza pilota.

ANKA-3, chì hè più veloce grazia à u so mutore di jet è hà una capacità di trasportu di carichi elevati, serà menu visibile nantu à u radar cù a so struttura senza coda.

ANKA-3, chì pò detectà elementi aerei amichevuli è nemici, hà da pudè eseguisce ricunniscenza, surviglianza è intelligenza, attaccà cù diverse munizioni aria-terra, è scansi di caccia impegnati cù munizioni aria-aria è contra-aerei.

U sistema ANKA-3, chì pò eseguisce parechje attività cum'è u funziunamentu è u relay di cumunicazione inseme cù elementi amichevuli, pò esse cuntrullati cù i stessi sistemi di terra cum'è ANKA è AKSUNGUR.

Hélicoptère d'attaque de classe lourde ATAK-2

ATAK-2 hè statu cuncepitu cù capacità naziunali è naziunali in linea cù l'ugettivi di una capacità di carica è di munizioni aumentata, sistemi avionici moderni, costi di logistica ridotti è prestazioni elevate.

Hè u scopu chì l'ANKA-3, chì pò risponde à e richieste di missioni da esse realizatu in cundizioni geografiche calde è alte è cundizioni climatichi avversi, serà cumpetitivu è innovativu cumparatu cù elicotteri simili cù i so sistemi avionici muderni.

Cù l'elicotteru d'attaccu di classe pesante, l'esperienza di Turchia in l'elicotteri tattici è di ricunniscenza d'attaccu serà approfondita.

Cù l'ATAK-2, Turchia divintò unu di i trè paesi chì producenu elicotteri à questu livellu.