Biologicu Avanzatu in Muğla İçmeler Apertura di a pianta di trattamentu di l'acqua residuale

Biologicu Avanzatu in Muğla İçmeler Apertura di a pianta di trattamentu di l'acqua residuale
Biologicu Avanzatu in Muğla İçmeler Apertura di a pianta di trattamentu di l'acqua residuale

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy, Bodrum İçmeler Biologicu Avanzatu İçmeler Hà assistitu à a ceremonia d'inaugurazione di a Centrale di Trattamentu di l'Acque Reflue.

U Ministru Mehmet Ersoy, in u so discorsu à a ceremonia, hà dichjaratu chì si preparanu per a cumpetizione di u futuru di u turismu in Turchia oghje è hà dettu: "Muğla serà unu di l'attori più impurtanti di questu futuru cù l'investimenti chì facemu, u prughjetti è servizii chì producemu ". disse.

Ersoy hà dettu chì anu pigliatu passi per assicurà u futuru di Muğla, chì hè una di e destinazioni più impurtanti di u turismu turcu è mundiale cù u so potenziale turisticu, u patrimoniu culturale è civilisazione, è chì anu fattu i so investimenti.

Enfatizendu chì a cuuperazione di u Ministeru cù i guverni lucali hè sempre forte è orientata à a suluzione, Ersoy hà dettu: "S'ellu si tratta di centri turistici o di lochi cù potenziale turisticu, sustenemu e municipalità chì facenu applicazioni di paisaghjistu o infrastrutturali, sia in i zoni materiali è tecnichi, sia in i spazii materiali è tecnichi. termini di tutela. U nostru Onorevole Presidente hà pigliatu questi supporti un passu più in là è ci hà urdinatu à fà l'investimenti pertinenti di e municipalità chì ùn ponu micca rializà l'investimenti in l'infrastruttura di trattamentu in e regioni di vacanze. In questa direzzione, avemu fattu unu di i nostri investimenti più impurtanti in Muğla Bodrum ". disse.

Bodrum İçmeler Ricordendu chì u stabilimentu di trattamentu di l'acqua residuale hè stata custruita in u 1994, Ersoy hà dettu chì u stabilimentu hà finitu a so vita ecunomica, è chì u cambiamentu di a pupulazione di Bodrum hè luntanu da risponde à i bisogni di i visitatori domestici è stranieri sempre crescente.

Dichjarà chì a facilità avia una capacità di 10 mila metri cubi prima, Ersoy hà dettu: "À u stessu tempu, un passu avia da esse fattu cunsiderà u presente è più impurtante u futuru. Firmandu un protocolu di cooperazione cù a Direzzione Generale di a Municipalità Metropolitana di Muğla MUSKİ, noi, cum'è u ministeru, avemu fattu investimenti infrastrutturali chì coprenu a rete di fognatura, e linee di pompaggio è e strutture di trattamentu di l'acqua residua, è cuminciamu u travagliu senza perde tempu. hà datu l'infurmazioni.

Ersoy hà spiegatu chì a prima tappa di u prugettu hè stata cuncepita è a tappa di 15 chilometri in totale, chì copre circa 4 chilometri di linea di rete di fognatura, 23 chilometri di linea di rete di acque pluviali è 42 chilometri di linea di cullezzione di fognatura, hè stata finita in ferraghju 2023.

İçmelerDichjarà chì i travaglii di custruzzione di l'Impianto di Trattamentu di l'Acque Reflue Bag è e strutture infrastrutturali cunnesse sò stati finiti in 19 mesi malgradu u focu di Kovid-14, Ersoy hà dettu:

"Avemu purtatu a nostra nova facilità cù una capacità di 30 mila metri cubi, inseme cù 20 chilometri supplementari di linea di rete fognaria. Avemu ancu riabilitatu u scaricamentu di u mare profondu esistente cù un diametru di 400 millimetri è l'hà fattu cumpatibile cù a nova facilità. Cù questi investimenti, chì avemu realizatu cum'è a prima tappa è avè un valore attuale di 600 milioni di TL è questa quantità hè coperta da u nostru ministeru, hà righjuntu una capacità per risponde à i bisogni di a regione per 20 anni. Speremu, purteremu a nostra facilità à una capacità di 17 mila metri cubi cù un aumentu di 37 mila metri cubi in a seconda tappa, è purteremu un travagliu à Bodrum chì risponde à a necessità di 50 anni, cunziddi i cambiamenti prughjetti di pupulazione. ."

Enfatizendu chì i mari seranu megliu prutetti cunnettendu tutti l'alberghi è e case in a regione à a facilità, Ersoy hà datu infurmazioni nantu à l'investimenti infrastrutturali fatti da u ministeru in Antalya.

Ersoy hà dichjaratu chì u Kovid-19 hà cambiatu u mondu è i settori, è u turismu hè forse u settore chì si sente più stu cambiamentu.

"Preparemu u turismu turcu per a cumpetizione di u futuru oghje"

Notendu chì u turismu di u futuru hè sustinibili, è a sustenibilità esige un ambiente sanu è un approcciu di travagliu amichevule à a natura cù tutti l'altri criteri, Ersoy hà dettu:

"In a Strategia Turistica Turchia è u Pianu d'Azione 2023, avemu enfatizatu u nostru scopu è a determinazione per a necessità di prufittà di i valori naturali, culturali, storichi è geografichi di Turchia in un equilibriu trà prutezzione è usu. À u puntu chì avemu ghjuntu oghje, ci hè una Turchia chì hà stabilitu una cooperazione assai forte cù u Cunsigliu Internaziunale di Turismu Sostenibile è hà preparatu u Programma di Turismu Sostenibile è hà fattu a so registrazione internaziunale. Türkiye era u primu paese à fà questu nantu à una basa di paese. Avemu ancu determinatu i nostri miri 2028 in questa direzzione. Avemu preparatu u turismu turcu per a cumpetizione di u futuru oghje. Muğla serà unu di l'attori più impurtanti di questu futuru cù l'investimenti chì facemu, i prughjetti è i servizii chì producemu. Piglierà u so postu indispensabile in u Seculu Turcu, chì avemu avanzatu sottu à a dirigenza di u nostru presidente.

Dopu à u discorsu, Ersoy è i membri di u protocolu anu apertu a facilità.

U guvernatore di Muğla Orhan Tavlı, u sindaco metropolitanu Osman Gürün, i deputati di Muğla Yelda Erol Gökcan è Mehmet Yavuz Demir, u sindaco di Bodrum Ahmet Aras, u candidatu diputatu di u partitu AK Muğla Kadem Mete, i membri di u protocolu è l'invitati anu assistitu à a cerimonia.