U sangue è l'oru di Netflix hè basatu annantu à una storia vera?

U sangue è l'oru di Netflix hè basatu annantu à una storia vera?
U sangue è l'oru di Netflix hè basatu annantu à una storia vera?

Direttu da Peter Thorwarth, Blood & Gold di Netflix "Blood & Gold" hè un film d'azzione tedesca nantu à a caccia di u tesoru d'oru di i Nazi SS. Include Robert Maaser, Marie Hacke è Alexander Scheer, frà altri. Deserter Private Heinrich s'oppone à a SS in a so ricerca di riunione cù a so figliola minore. In a strada, un agricultore lucale chjamatu Elsa l'aiuta, è inseme si trovanu à mezu à una caccia d'oru secreta in u picculu paesi di Sonnenberg.

U film drammaticu di guerra hè ambientatu in u 1945 in a Germania nazista è esplora e cundizioni di dittatura antisemita è totalitaria di u tempu. Utiliza un ambiente chjusu in un picculu paese. Fendu cusì, u filmu fucalizza nantu à i sentimenti anti-naziunalisti risentiti da certi citadini di a Germania nazista versu a fine di u regnu di Hitler. A causa di e referenze storichi è i paràmetri, i telespettatori ponu dumandassi nantu à a basa di a storia in a storia di u mondu reale. Dunque, quì hè tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à l'origine di 'Blood and Gold'.

U sangue è l'oru hè una storia vera?

No, 'Blood and Gold' ùn hè micca basatu annantu à una storia vera. L'ambientazione storica più larga di u film hè basatu annantu à l'avvenimenti di u mondu reale durante a Siconda Guerra Munniali. Tuttavia, a trama specifica raffigurata nantu à una caccia di tesoru ebraica in Sonnenberg, Germania, ùn hè micca basatu annantu à avvenimenti reali. L'arcu di a storia chì u filmu esplora sò opere di fiction scritte da u scrittore Stefan Barth. In listessu modu, a storia hè stata purtata à a vita da u direttore Peter Thorwarth, chì hè cunnisciutu per u so travagliu cum'è scrittore in u filmu d'azzione di u 2 "Blood Red Sky" è "The Wave" di u 2021.

Ancu se "Blood and Gold" hè u primu tentativu di Thorwarth à una storia occidentale, hè un generu chì hà longu affascinatu u cineasta. "[Per mè] e cumedia cù Bud Spencer è Terence Hill eranu una introduzione à i spaghetti western è i classici più tardi", Thorwarth hà dettu in una entrevista, parlendu di u so interessu in u generu occidentale. Da quì, u 1979 "Sò per Hippopotamus" è u 1974 "Attenzione, simu pazzi!" A parte l'implicazioni di u generu, a premessa centrale di a caccia d'oru nazista presentata da "Blood and Gold" hè ispirata da a vita reale.

L'idea chì l'ufficiali è i suldati nazisti anu arrubatu finanziariamente i Ghjudei imprigiunati in i campi di cuncentrazione nazisti hà una basa solida in a storia. Sicondu un articulu di u New York Times di dicembre di u 1997, i storichi svizzeri di l'epica anu dichjaratu chì a quantità d'oru arrubatu in u pussessu di a Germania nazista era di circa $ 1945 milioni à i prezzi di u 146. Cusì, ancu s'ellu ùn ci hè micca una caccia di tesoru arregistrata da a SS in Sonnenberg in u 1945, l'idea fittiziata di questu ùn hè micca cumplettamente infundata in a storia. Inoltre, i telespettatori ponu esse in relazione cù a narrazione emotiva di u filmu è l'arcu di caratteru per via di e so radiche profonde in a realità.

"Blood and Gold" gira principalmente intornu à l'amore di Hienrich per a so figliola Lottchen è l'amore di Elsa per u so fratellu Paule. In tuttu u filmu, Heinrich è Elsa risicate a so vita per esse riunite cù e so famiglie. In u caminu si liganu cù l'altri è tornanu una volta è più per salvà a vita di l'altri. Comu tali, u filmu fucalizza nantu à i temi di l'amore è a perseveranza malgradu a situazione negativa. L'amicizia trà Heinrich è Elsa hè impetuosa è fugace, ma basata nantu à a fiducia è u rispettu.

Inoltre, i dui caratteri sò ritratti cum'è ostili à i Nazis è nutà un odiu apertu per elli. Per quessa, hè faciule in relazione cù elli è u publicu hè obligatu à simpatizza cù a so storia. In listessu modu, i nemichi in a storia sò ufficiali nazisti di l'urganisazione SS. A film tocca ancu i sentimenti antisemiti più palesi truvati in Germania è li ritrae in una luce dura attraversu tali caratteri. Per quessa, portanu un aria intrinsecamente sinistra intornu à elli, chì l'audienza cattura rapidamente.

Mentre a storia avanza, i telespettatori ùn piacenu i caratteri disgraziati cum'è Dörfler, Sonja è Colonel Von Starnfeld. In u risultatu, "Blood and Gold" ùn hè micca basatu annantu à una storia vera. Siccomu hè un film di ficzioni storica, piglia in prestito certi fatti è scene da a vita reale. U film sparghje metafore classiche occidentali è riflette e cundizioni di u mondu reale di u tempu. Tuttavia, ùn ci hè micca una basa di a vita reale daretu à i caratteri o avvenimenti.