A serie di profili falsi di Netflix hè basatu annantu à una storia vera? Sughjettu è attori di u profilu falsu

A serie di profili falsi di Netflix hè basatu annantu à una storia vera?
A serie di profili falsi di Netflix hè basatu annantu à una storia vera?

"Fake Profile" o "Perfil Falso" di Netflix hè una serie di thriller romantica colombiana in lingua spagnola creata da Pablo Illanes. Si gira intornu à Camila Román (Carolina Miranda), una ballerina esotica in Las Vegas. Nant'à una app di appuntamentu, scuntrà u attraente Colombianu Fernando Castell da Cartagena, chì si dice di esse un chirurgu plasticu. Ci hè una chimica immediata è in quattru mesi una relazione principia à sviluppà. Dopu à esse separatu per un tempu, Camila decide di visità Fernando in Colombia è hè scunfitta per sapè chì ancu s'ellu ci hè un chirurgu plasticu in Cartagena chjamatu Fernando Castell, ùn hè micca l'omu chì cunnosci.

Chì ghjè u sughjettu di una serie di profili falsi?

In realità, questu omu si chjama Miguel Estévez, un ingegnere cù a so moglia è i dui figlioli, è chì travaglia in a cumpagnia di u so babbu. Cù l'intenzione di ùn lascià à Miguel ferisce più donne, si trasfirìu in una cumunità gated cù a famiglia di Miguel. "Fake Profile", una serie di thriller, riesce à revelà novi misteri finu à l'ultimu episodiu di a 1ª stagione. Nisunu di i caratteri, mancu Camila, sò veramente boni. Sè vi dumandate s'ellu hè basatu annantu à una storia vera, avemu cupertu.

Hè un perfilu falsu una storia vera?

No, 'Fake Profile' ùn hè micca basatu annantu à una storia vera. Illanes pare avè sviluppatu a serie da un script chì hà scrittu ellu stessu. Klych López è Catalina Hernández sparte a regia di a serie. Ci hè un paragone evidenti à '365 Days' è e so sequenze, per via di u cuntenutu sessuale considerableu, ma 'Fake Profile' hè obiettivamente megliu. Ci hè uni pochi di mumenti di veru misteru è scossa chì sorprenderanu l'audienza. L'attrice Manuela González, chì interpreta a moglia di Miguel Ángela Ferrer in a serie, hà dettu in una entrevista chì l'audienza ùn deve aspittà nunda è fighjà u spettaculu passu à passu.

Ogni episodiu di a serie finisce nantu à una scogliera, incuraghjendu u spettatore à fighjà u prossimu episodiu. In un mondu duminatu da a tecnulugia, certi aspetti di u "Fake Profile" sò basati nantu à a realità per u disignu. Problemi anonimi è catfishing sò abbastanza cumuni in l'applicazioni di incontri. Un numeru significativu di persone chì cercanu l'amore è u piacè in linea anu a so parte di storie d'orrore nantu à u sughjettu. Sicondu González, hè sempre più difficiule di sapè quale hè veramente una persona, per via di l'arnesi dispunibili in linea per cambià ogni aspettu di u so aspettu fisicu.

Cum'è un spettaculu, "Fake Profile" piglia questi elementi da a vita reale è l'utiliza cum'è tema. Videmu l'impattu negativu di a tecnulugia in u figliolu di Miguel è Ángela, Lucas, chì hà stallatu dispositivi di surviglianza in a casa di Camile è hà tenutu un ochju nantu à ella. In u prucessu, intravede l'infidelità di u babbu. Mentre a recitazione, u script è a regia sò abbastanza realistichi in 'Fake Profile', hà una certa somiglianza cù telenovelas da quella regione. U sessu, u dramma è u misteru aghjunghjenu solu à a narrativa di a serie, facendu un passaghju sanu.

González hè una mamma in a vita reale, cum'è u so caratteru. Ella è u so maritu anu decisu di esse un pocu trasparenti nantu à a so vita nantu à e social media è avè ritratti di i so figlioli nantu à i so cunti. Tuttavia, i zitelli sò sempre assai ghjovani è sò tenuti luntanu da ogni dispusitivu elettronicu. In parechji modi, "Fake Profile" hè una serie di misteru tradiziunale fatta per un publicu mudernu. Quasi tutti i caratteri chì campanu in questu sò incredibbilmente cumplessi. E so azzioni sò spessu guidate da ciò chì vedenu cum'è u più grande bè, chì porta u caosu in a so vita quasi inevitabbilmente. Per sintetizà, certi aspetti di "Fake Profile" sò ispirati da e realità di u mondu d'oghje, ma a serie Netflix ùn hè micca basatu annantu à una storia vera.

Attori è caratteri falsi Profile

Eccu a lista di u cast:

Carolina Miranda cum'è Camila Roman
Rodolfo Salas cum'è Fernando/Miguel Esteves
Lincoln Palomeque cum'è Juan David
Manuela González cum'è Angela
Victor Mallarino cum'è Pedro Ferrer
Mauricio Henao cum'è Adrian
Julian Cerati cum'è Inti
Juliana Galvis cum'è Tina
Jacques Toukhmanian cum'è Luigi Toledo
Felipe Londono cum'è Cristobal
Iván Amozurrutia cum'è Vicente

Fighjate u trailer di Fake Profile