Nuri Bilge Ceylan in Pechino "Natura umana è spiritu in u cinema"

Nuri Bilge Ceylan in Pechino "Natura umana è spiritu in u cinema"
Nuri Bilge Ceylan in Pechino "Natura umana è spiritu in u cinema"

U 27 d'aprile, un avvenimentu "Masterclass" tematicu "U Pot di l'Anima è a Corrusione di u Tempu" hè statu tenutu in u 13th Festival Internaziunale di Film di Pechino. Nuri Bilge Ceylan, unu di i nomi principali in u cinema turcu famosu in u mondu, hà spartutu i so insights è storie in a creazione artistica spieghendu a so lingua visuale è auditiva unica, esaminendu u fondu umanu è storicu profondu in u film.

Nuri Bilge Ceylan hè u primu nome chì vene in mente per i telespettatori cinesi quandu si tratta di film turchi. I filmi di Ceylan cum'è "Once Upon a Time in Anatolia", "Uzak" è "Winter Sleep", premii in diverse branche, cum'è u megliu film (Golden Palm) in Cannes, u megliu direttore è u premiu speciale di a ghjuria, è U premiu FIPRESCI hè statu premiatu cù premii internaziunali.

I filmi di u direttore Ceylan, chì hà una lingua cinematografica unica, sò pieni di dialoghi puetici.

Ceylan hà parlatu a lingua di u cinema cù u cummentariu di cinema cinese Dai Jinhua à l'avvenimentu "Masterclass".

Mencionendu chì, malgradu u rapidu sviluppu di a tecnulugia di digitalizazione, a ghjente preferisce sempre andà à i cinema è fighjà filmi, Ceylan hà dettu:

"A ghjente pò cunnetta più profondamente cù i filmi in i cinema. In a solitude ponu spiegà più perfettamenti u significatu prufondu di a film. Quì, a cunnessione cù u mondu esternu pò esse tagliata, perchè u filmu pò scuntrà l'audienza in un modu megliu è l'audienza pò capisce u filmu più profondamente. "

In riferimentu à u prucessu di filmazione di un direttore, Ceylan hà utilizatu e seguenti dichjarazioni:

"Alcune opere altamente autobiografiche includenu necessariamente i pinsamenti di u direttore nantu à ellu stessu è, da questa perspettiva, un modu per fà sapè più nantu à u so mondu spirituale. U mo scopu principale hè questu: fà sapè à tutti di più nantu à u mondu reale ".

Descrivendu i sentimenti dopu avè vistu i filmi di Jia Zhangke, unu di i so registi cinesi preferiti, Ceylan hà dettu: "Ci hè una similitudine trà i filmi realisti girati in ogni angulu di u mondu, sia in Turchia sia in Cina. Ancu s'è e culture è e razze cambianu, ci sentimu vicini in filmi cusì ". disse.

Enfatizendu chì ellu pensa sempre è esamina a natura umana mentre face filmi, Ceylan hà dettu: "Mi sentu cum'è un studiente, micca un maestru in u mondu di u cinema, è u prucessu di creazione di un film hè un prucessu di apprendimentu cuntinuu è di autumàticu. scuperta".