A Tassa per l'Educazione Pre-Scola hè Abulita

A Tassa per l'Educazione Pre-Scola hè Abulita
A Tassa per l'Educazione Pre-Scola hè Abulita

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà assistitu à a Reunione di Valutazione di l'Educazione Prescola è hà spartutu i scopi chì Turchia hà righjuntu in l'educazione prescolare. In u so discorsu à a riunione tenuta in Ordu Culture and Art Center, u Ministru Özer hà dichjaratu ch'elli si sò riuniti per fà una valutazione nantu à l'approcciu, l'espansione è i scopi di u Ministeru di l'Educazione Naziunale in quantu à l'educazione pre-scola, è hà dettu chì u più preziosu. a capitale di un paese hè u capitale umanu è e risorse umane.

Özer hà cuntinuatu cusì: "Più investite in u vostru populu, più forte sarà quellu paese, più alta sarà a so cumpetitività è a so indipendenza garantita. Indubbiamente, sè ùn inviste micca in u vostru populu, quella persona ùn serà micca produtiva. U sviluppu ecunomicu ùn hè micca pussibule quandu u nostru populu ùn hè micca pruduttivu. L'indipendenza di u paese hè ancu minacciata quandu u sviluppu ecunomicu ùn hè micca pussibule. Hè per quessa chì i paesi di l'OCDE, cù quale cumpetemu oghje, è i paesi sviluppati anu fattu investimenti enormi in l'educazione in l'anni 1950 dopu a Siconda Guerra Munniali. Anu fattu investimenti seri in pre-scola, a scola primaria, u liceu è u liceu in u campu di l'educazione superiore, è anu fattu sforzi incredibili per riunisce i tassi di scola in i so paesi, vale à dì u numeru di milioni di pupulazioni d'età à ogni livellu di educazione, cù educazione. Ebbè, mentre chì sò accaduti in i paesi chì cumpetemu oghje, chì era a situazione in Turchia? A situazione in Turchia era catastròfica. In l'anni 2000, a mità di i vostri figlioli eranu fora di a scola à tutti i livelli di educazione. In pre-scola, 89 per centu eranu fora. In l'anni 2000, solu l'11 per centu di a pupulazione in età pre-scolastica di cinque anni hà scontru cù l'educazione, u 89 per centu ùn hà micca. Allora quale era quellu ottanta nove per centu ? I poveri, quelli chì ùn pudianu micca pagà l'educazione prescolare, eranu l'oppressi. I tassi di iscrizzione à u liceu eranu 44 per centu. U tassu nettu di iscrizzione in l'istruzione superiore era di 14 per centu. Sottu à a dirigenza di u nostru presidente, una mubilizazione assai seria hè stata annunziata in l'educazione, cum'è hè stata fatta in altri campi in l'ultimi 20 anni. Ma micca solu cù l'investimenti fisichi, ma ancu cù questi investimenti in trè spazii, a mubilizazione di l'educazione era in effetti simultaneamente. Prima, investimenti fisichi. In l'anni 2000, u numeru di aule in stu paese era 300 mila. Oghje, avemu un sistema educativu cù 857 mila aule ".

"U numaru di libri gratuiti distribuiti finu à avà hà righjuntu 4 miliardi"

Dichjarà chì tutti l'investimenti fisichi anu acquistatu impulsu in l'ultimi anni 20, u Ministru Özer hà toccu i passi fatti in quantu à l'uguaglianza d'uppurtunità in l'educazione. Özer hà dettu: "Sotto a dirigenza di u nostru presidente, in l'ultimi 20 anni, politiche suciali assai serii sò state introdotte per rinfurzà l'ugualità di l'uppurtunità in l'educazione. Chì ghjè a pulitica suciale ? A pulitica suciale hè: In a sucetà, un segmentu di sociologia hè vantaghju. L'ineguaglianze esistonu definitivamente. Si tratta di livellu ecunomicu, hè di livellu di educazione. Mais il s'agit de mécanismes compensatoires pour ne pas créer un désavantage quant à l'accès à l'éducation. disse.

Nutendu chì u primu di questi hè a distribuzione di libri gratuiti, Özer cuntinuò: "Fighjate, aghju studiatu ancu in questu paese. Mi ricordu in Tokat. Mentre era in u liceu, quandu l'educazione cuminciò, e cartolerie eranu soprappiù. Ancu s'è tù pagassi soldi, aspittassi duie simane, trè simane per chì i libri ghjunghjenu. Dapoi u 2003, i libri sò stati distribuiti gratuitamente à tutti i livelli educativi in ​​stu paese. U numaru di libri distribuiti finu à avà hà righjuntu 4 miliardi. Ci era un prublema assai seriu cù risorse ausiliarii in stu paese. Si tratta di quelli chì si preparanu per LGS, di quelli chì si preparanu per YKS. Ci hè statu un prublema cù l'accessu à queste risorse. Tuttu u mondu salvava da u so manghjà è beie per chì i so figlioli puderanu accede à queste risorse. Ricurdativi, da l'annu accademicu 2022-2023, avemu risoltu u prublema di risorse ausiliarii cù una grande sfida. Da avà, avemu distribuitu 190 milioni di risorse utili à i vostri figlioli gratuitamente è continueremu à fà. Ci vole una tremenda ingenuità per pruduce è distribuisce qualitativamente gratuitamente, è hè ciò chì hè accadutu. Continueremu à fà questu in modu coerente ".

Indicà chì un altru prublema hè l'accessibilità à l'educazione, Özer hà dettu: "Ci sò dui studienti in un quartiere, in un paese, è ci hè un studiente da l'altra parte... Un mecanismu di trasportu gratuitu hè statu attivatu per pudè accede à u più vicinu. scola. Cù quellu mecanismu, avemu purtatu studienti da tende à scole in a zona di u terrimotu. L'avemu spustatu da cuntenituri à e scole ". usatu a frasa.

"Spergu, aumenteremu u pastu gratuitu à 2023 milioni è mezu finu à a fine di u 7"

"Avemu datu pranzi gratuiti à tutti i nostri studienti in u scopu di l'educazione trasportata". U Ministru Özer hà dettu chì i zitelli di famiglie svantaggiate chì ricevenu assistenza da l'assistenza suciale sò datu pranzi gratuiti.

Özer hà dettu: "Fighjate, quandu aghju pigliatu l'uffiziu, u 6 d'aostu di u 2021, un milione è mezu di studenti sò stati dati pasti gratuiti. Aumentendu u scopu, "Demu pasti gratuiti à tutti i studienti pre-scola in Turchia". Aghju dettu. Allora aghju dettu: "Mentre i nostri studienti chì benefiziu di l'educazione trasportata anu pasti gratuiti, altri studienti in i scoli chì quelli studienti anu andatu anu da manghjà ancu gratuitamente". Allora avemu dettu: "Mentre i nostri studienti chì stanu in l'osteria in e scole di l'albergu manghjanu gratuitamente, l'altri studienti chì ùn stanu micca in l'albergu è cuntinueghjanu à quella scola anu da manghjà ancu gratuitamente". è avemu aumentatu quellu pastu liberu da un milione è mezu à 6 milioni in un cortu periodu di 5 mesi. Spergu, aumenteremu questu à 2023 milioni è mezu à a fine di u 7, è u nostru scopu ultimu hè di mette u sistema è furnisce cibo gratuitu à tutti i nostri studienti.

Per d 'altra banda, affirmannu chì e borse di studiu sò datu à i studienti chì e so famiglie sò in difficultà finanziarie, Özer hà dettu chì u sustegnu di a borsa di educazione condicionale, chì hè datu à e famiglie in difficultà finanziarie à a cundizione chì i so figlioli cuntinueghjanu a so educazione, hà cuntinuatu à esse. applicata in modu coerente per 20 anni. Özer hà dettu chì tutte l'opportunità sò state mobilizate in Turchia per i zitelli per avè accessu à l'educazione è chì u costu di sti pulitiche suciali da oghje hè 525 billion TL.

Özer hà dettu: "Bè, perchè u nostru presidente hà fattu tuttu questu? Hà fattu per uguali opportunità in l'educazione. Hà fattu cusì chì i vostri figlioli ponu accede à l'educazione assai facilmente. U primu hè l'investimenti fisichi, u sicondu hè e pulitiche suciali realizate per assicurà l'ugualità di opportunità in l'educazione. Terzu; rendendu l'educazione più responsive à e vostre richieste, vale à dì à e dumande suciali, vale à dì dimucratizà u sistema educativu. Chì ci hè statu fattu ? Ci era quattru cose fattu. Prima, a pruibizione di u foulard hè stata rialzata. In questu paese, e nostre ragazze è e donne sò state escluse da l'accessu à l'educazione per via di u foulard. E donne eranu sottumessi à a viulenza per revelà i so capi. I nostri figlioli chì sò vinuti prima in i cerimonii di graduazione sò stati pigliati da i podiums. Hè in stu periodu chì u nostru presidente risolviu a prohibizione di u foulard. Un altru prublema hè l'applicazione di coefficienti. Chì era u scopu di l'applicazione di coefficient? Era per impedisce à i laureati di i licei imam hatip è licei prufessiunali di andà à l'istruzione superiore. A vita di milioni di i nostri ghjovani hè stata oscurata. U tipu più criticu di educazione in u sviluppu ecunomicu di stu paese hè l'educazione prufessiunale. S'ellu ùn pò micca furmà a risorsa umana qualificata chì u mercatu di u travagliu cerca, è una educazione prufessionale, ùn restaranu nè i cummercianti di piccula scala nè media. Nè l'imprese chì pruducenu in u segmentu superiore ponu fà a so pruduzzione sustinibili. Quì, anu distruttu l'educazione prufessiunale cù l'applicazione di coefficient.

In l'ultimi anni, l'educazione prufessionale hè passata à una dimensione completamente diversa.

Enfatizendu chì anu purtatu i licei prufessiunali à una dimensione completamente diversa in l'ultimi dui decennii, in particulare in l'ultimi dui o trè anni, Özer hà dettu: "I licei prufessiunali sò diventati scole induve i studienti di successu accademicu vanu, pruducenu è esportanu à l'esteru. Ma avemu fattu a trasfurmazioni più impurtanti in i centri di furmazione prufessiunale. I centri di furmazione prufessiunali sò un sistema di furmazione furnitu cù un novu accordu induve a ghjente và à a scola un ghjornu à settimana, riceve furmazione di cumpetenze in l'affari per quattru ghjorni, è induve l'apprendisti ponu riceve u trenta per centu di u salariu minimu è u cinquanta per centu di i travagliadori. L'equivalente di l'educazione prufessiunale duale in Germania in Turchia ... 25 dicembre 2021 Quandu avemu fattu u regulamentu nantu à a furmazione prufessiunale in Turchia, u numeru di apprendisti è di i travagliadori era 159 mila. Dopu avè fattu questu arrangiamentu, stu numeru hà righjuntu 1 milione 400 mila 214 ". disse.

Özer hà dettu chì u so scopu in 2022 hè 1 milione d'apprendisti è di viaghjatori, ma à questu puntu, stu numeru hà superatu 1 milione 200 mila. Espristendu chì u numeru di e donne di più di 18 anni in i centri di furmazione prufessiunali hà aumentatu da 39 mila à 443 mila cù u dittu regulamentu, Özer hà dichjaratu chì cù questi passi, eliminanu cumplettamente u prublema di disoccupazione di i ghjovani. Ricordendu chì parechje pratiche anti-demucratiche, da a pruibizione di u foulard à l'applicazione di coefficienti, sò state abulite, u Ministru Özer hà dettu chì l'educazione hè diventata assai più sensible à e dumande suciali.

Enfatizendu l'impurtanza di l'educazione prescolare, u Ministru Özer hà dettu: "L'educazione prescolare ùn hè micca veramente un tipu d'educazione chì emerge cù a rivoluzione industriale, cù a participazione di e donne in l'impieghi, ma u so disignu iniziale hè cuncepitu cum'è lochi induve solu. i zitelli stanu è un refuggiu hè furnitu. Dopu, quandu i studii nantu à l'educazione prescolare sò fatti, pare cusì; I zitelli chì assistenu à l'educazione pre-scolastica stanu in l'educazione più longu chì i zitelli chì ùn frequentanu micca l'educazione pre-scola, è stà in l'impieghi più longu. In altri palori, quandu l'educazione prescolare hè allargata, un paese hà a capacità di fà u so capitale umanu assai più qualificatu. Ancu quì, a nostra situazione in l'anni 2000 hè 11. Quandu aghju pigliatu l'uffiziu, u 6 d'aostu 2021, u tassu di scola per i zitelli di cinque anni in Turchia era di 65%. U numaru di kindergarten in Turchia era 2 mila 782 ". disse.

rivoluzione silenziosa in prescola

Rimarchendu chì a surgente di inuguaglianza di l'uppurtunità in l'educazione ùn si trova micca in u liceu ma in a scola, Özer hà dettu: "Se ùn pudete micca espansione l'educazione prescolare, ùn pudemu micca eliminà a diffarenza di successu trà e scole. Hè per quessa chì avemu principiatu à custruisce 3 147 novi kindergarten in Turchia sottu l'auspici di a Sra Emine Erdogan. Custruì trè mila kindergarten à l'annu hè veramente sfida. Ci era solu 44 kindergarten publichi in Istanbul. U tassu di scola di cinque anni in Istanbul era di 3 per centu. Era ancu sottu à a media turca. Avemu travagliatu cusì duru chì avemu pruduciutu una capacità di 6 kindergartens, micca 700 mila, in un annu. Questa hè una rivoluzione silenziosa in l'educazione prescolare in a storia di a Republica Turca. Ancu s'ellu ùn hè micca ubligatoriu, avemu aumentatu u tassu di scola in l'educazione prescolare da 65 per centu à 99.9 per centu in un cortu periodu di un annu. Attualmente, u tassu di iscrizzione in l'educazione pre-primaria hà ancu superatu i tassi di iscrizzione in l'educazione ubligatoria. Perchè 99.54 per centu in a scola primaria, 99.17 per centu in u liceu, 99.12 per centu in u liceu ".

Enfatizendu chì l'investimenti ùn sò micca solu investimenti fisichi, Özer hà dichjaratu chì da u sicondu mandatu u 6 di ferraghju, i pasti gratuiti sò stati furniti in tutta l'educazione prescolare in Turchia senza alcuna discriminazione.

Özer hà spartutu i seguenti dettagli nantu à i tassi di iscrizzione: "In Ordu, u tassu di scola per i zitelli di 6 anni era di 2021 per centu u 5 d'aostu 56, è di 99 per centu oghje. In Ankara, u tassu di scola per i zitelli di 5 anni era di 42. per centu un annu fà, avà 98 per centu. Izmir per centu. 55, attualmente 99 per centu. Istanbul 46 per centu, avà per centu 98. Erzurum 38 per centu, avà per centu 99. In altre parolle, per a prima volta in a storia di a Republica di Turchia. , l'ugualità di l'uppurtunità in l'educazione custituisce una barriera assai impurtante per a furmazione di risorse umane di manera più qualificata. L'avemu superatu ".

Indittendu chì ci hè un altru puntu criticu quì, u Ministru Özer hà dettu: "Si tratta di e donne... Aumentà l'accessu à l'educazione prescolare aumenterà l'impieghi di e donne. Viderete in i ghjorni à vene. Perchè? Perchè, soprattuttu in e grande cità, se una donna principia un impiegu, se u salariu chì riceverà da quellu impiegu hè paragunabile à u salariu chì darà quandu dà u so figliolu à a kindergarten, in altre parolle, riceverà un salariu di quindici mila. lire è darà cinque-sei mila lire à a nursery. E donne si sò ritirate da u travagliu. Avà hà da pudè unisce à l'impieghi assai cunfortu ". disse. Özer hà nutatu chì questu modu, i zitelli riceveranu una educazione di qualità è chì una barriera impurtante in a custruzzione di una Turchia pruspera serà eliminata assai più successu.

U Ministru Özer hà datu a bona nutizia chì i tariffi di l'educazione prescolare sò stati abuliti.

Esprimendu ch'ellu vulia sparte una altra bona nutizia à a fine di u so discorsu, u Ministru Özer hà dettu: "Ci sò stati tassi determinati da i guvernatori in quantu à l'educazione prescolare in Turchia per mezu di cummissioni. Rimuovemu tutte queste tasse in l'annu accademicu 2023-2024 ". disse.

U Ministru Özer hà dettu: "In Turchia, ci sò tariffi per l'educazione prescolare determinate da u guvernatore per mezu di cummissioni. Questi tariffi sò stati accumulati in basa di u regulamentu di u Ministeru di l'Educazione Naziunale è 50 TL 100 TL in i kindergarten chì furnisce 400 TL 500 TL educazione à tempu pienu. Cù l'annu accademicu 2023-2024, eliminemu tutte queste tasse. Nisuna scola sottu alcun nome, ùn importa induve in Turchia, in Ordu, Hatay, Malatya, Cizre, Silopi, Kars, sia educazione à tempu pienu o educazione à a meza ghjurnata. In questu modu, puderemu sustene un travagliu assai impurtante per i nostri figlioli, è ancu l'evoluzione in l'educazione prescolare, cum'è a rivoluzione, nantu à un terrenu assai solidu ". disse.