L'Ordine di a Stella d'Italia à u Museu Rahmi M. Koç

L'Ordine di a Stella d'Italia à u Museu Rahmi M Koç
L'Ordine di a Stella d'Italia à u Museu Rahmi M. Koç

Rahmi M. Koç Museum General Manager Mine Sofuoğlu hè stata premiata l'"Ordine Stella Italiana" da l'Ambasciata Italiana è hà ricevutu u titulu di cavaliere. Sofuoğlu hà dettu: "Sò assai fieru in nome di i Musei Rahmi M. Koç è di mè stessu per esse cunsideratu degnu di un premiu è un titulu cusì prestigiosu. Devu gratitudine à u nostru fundatore, u sgiò Rahmi M. Koç, è à i mo culleghi ".

Rahmi M. Koç Museum, u primu è l'unicu museu industriale di Turchia, hè stata premiata una medaglia statale per i so sforzi per rinfurzà e relazioni culturali trà l'Italia è a Turchia. À a ceremonia chì hà fattu u 9 di Maghju à u Palazzu di Venezia, a residenza di l'Ambasciata Italiana in Beyoğlu, Mine Sofuoğlu, Direttore Generale di u Museu Rahmi M. Koç, hè stata premiata cù l'"Ordine di a Stella d'Italia" è hà ricevutu u titulu di cavaliere.

A medaglia, chì hè stata data à e persone chì rinfurzanu u ligame d'amicizia trà i dui paesi cù i suggerimenti di l'ambasciadore talianu à Ankara è l'appruvazioni di u presidente di l'Italia, hè stata presentata da Giorgio Marrapodi, l'ambasciadore talianu in Turchia. Mine Sofuoğlu, in u so discorsu à a ceremonia, hà dettu chì era fieru di esse un cavaliere. Sofuoğlu hà dettu: "Sò assai fieru in nome di i Musei Rahmi M. Koç è di mè stessu per esse cunsideratu degnu di un premiu è un titulu cusì prestigiosu. Je voudrais remercier sincèrement M. Ambassadeur Giorgio Marrapodi et M. Président italien Sergio Mattarella. Vogliu ancu sprime a mo gratitùdine à u nostru fundatore, u sgiò Rahmi M. Koç, chì i so musei aghju avutu l'uppurtunità di travaglià per 18 anni. Sò grati à ellu per a visione internaziunale è glubale chì m'hà datu in tutta a mo vita cummerciale ".

"Agimu cum'è un ponte culturale"

Dichjarà chì sò stati in relazioni strette cù l'Italia da quandu hà cuminciatu à travaglià in i Musei Rahmi M. Koç, Sofuoğlu hà dettu: "Avemu agitu cum'è un ponte culturale chì cunnetta i dui paesi per parechji anni. Ci sò state parechje opportunità chì ci anu permessu di travaglià inseme finu à avà. Per dà un esempiu di l'ultimi anni; In u 2019, avemu ospitatu a mostra "Memory Quest: Shipwrecks", custituita da fotografie di u fotografu è scultore talianu Stefano Benazzo. L'annu passatu, avemu fattu un sforzu per cuntribuisce à a prumuzione di u disignu talianu in Turchia cù l'avvenimentu Italian Design Days. Ancu l'annu passatu, avemu riunitu cù i nostri visitatori a mostra personale di u pittore talianu Lorenzo Mariotti intitulata "U mare è al di là". Pocu tempu fà, l'ultimu esempiu di u stessu mudellu di a vittura Fiat Zero utilizata da u nostru grande capu Mustafa Kemal Atatürk nantu à u Fronte di Çanakkale hè statu purtatu da Turin da Tofaş cum'è un rigalu à u nostru museu è hà cuminciatu à esse exhibitu. Inoltre, simu cuntenti di esse inseme cù i nostri partenarii italiani Foggia University è Meridaunia in u prughjettu CULTURATI, chì hè statu sustinutu in u scopu di u prugramma "Horizon Europe" di l'Unione Europea è avemu cuminciatu à travaglià quist'annu.

"Stu impegnu hè un incuraghjimentu è un novu principiu per mè"

Sofuoğlu hà dichjaratu chì a Turchia è l'Italia sò dui paesi amichevuli è chì i spazii di cuuperazione aumentanu ogni ghjornu. Enfatizendu chì u Museu Rahmi M. Koç hè unu di i ponti chì uniscenu i dui paesi, Sofuoğlu hà cuntinuatu: "Stu impegnu hè ancu un incuragimentu è un novu principiu per mè. Credu chì averemu assai più cullaburazioni in u futuru. Vogliu ancu ringrazià tutti i mo amichi Turchi è Taliani chì anu cuntribuitu à a creazione di stu impurtante ponte culturale trà i dui paesi. Vogliu prufittà di sta occasione per ringrazià una volta di più à a nostra squadra di u museu, chì travaglia duramente per scopi cumuni. U nostru travagliu hè u travagliu di a squadra, è u nostru onore hè l'onore di u cullettivu, u nostru museu.