Sakarya Bike Fest, "Race of Time" Pedale russo Aliaksandr Bereznyak vince

Sakarya Bike Fest 'Time Race' Pedale russo Aliaksandr Bereznyak vince
Sakarya Bike Fest, "Race of Time" Pedale russo Aliaksandr Bereznyak vince

A torcia Sakarya Bike Fest di a Municipalità Metropolitana di Sakarya, chì include e coppe più prestigiose di u mondu, hè stata illuminata sta matina cù u Tour Of Sakarya, cunnisciutu cum'è a "corsa di u tempu", mentre chì u vincitore di a corsa di bicicletta di strada mozzafiato era Aliaksandr Bereznyak, u tempu-. sfidendu u pedale russu di a municipalità metropolitana di Sakarya.

A municipalità metropolitana di Sakarya hà iniziatu à accoglie un altru festival di sport storicu. I 3 più grandi urganisazioni in ciclismo, BMX, MTB è Tour Of, eranu di novu in Sakarya. U focu di grande eccitazione chì principia cù u nome Sakarya Bike Fest in u Valle di Bicicletta di Girasole, chì hè diventatu un centru di bicicletta cù l'iniziativi di u Metropolitanu, hè statu illuminatu sta matina cù u Tour Of Sakarya.

A prima tappa di u Tour di Sakarya, a corsa più parlata di a stagione, chì passa per i punti di riferimentu di a cità in l'ultimi anni, cunnisciuta cum'è a "razza di u tempu", hè stata eseguita nantu à e rotte di u Valle di Bicicletta di Girasole, u Governorate di Sakarya è a Regione Yenikent. L'atleti di stella mundiale partenu da a valle è mettenu una lotta mozzafiato per compie a pista di 4.1 chilometri u più prestu pussibule.

À 10.30, u primu corridore hà cuminciatu, è tutti i pedali di stella sò stati cuminciati in certi periodi in una fila. Aliaksandr Bereznyak, l'atleta russu di a squadra di ciclismo di a municipalità metropolitana di Sakarya, chì hà ottenutu un timing quasi record in a prima volta di u Tour Of, in quale 13 squadre è 14 atleti di 88 paesi anu participatu, hè vinutu prima cù un tempu di 05.13.766. XNUMX.

L'atleta di Metropolitan hà purtatu u swimsuit aranciu, chì hè u culore di u simbulu di a cità, a zucca. L'atleta francese Lucas Andre da a squadra cinese hè vinutu secondu cù un tempu di 5.18.673 è l'atleta kazakh Daniil Marukhin di a squadra di Kazakhstan Vino Sko hè vinutu terzu cù un tempu di 5.18.675.