L'applicazione "Sister Card" cuntinueghja in Samsun

L'applicazione "Sister Card" cuntinueghja in Samsun
L'applicazione "Sister Card" cuntinueghja in Samsun

L'applicazione "Sister Card", chì hè stata iniziata da a Municipalità Metropolitana di Samsun per i citadini chì sò ghjunti in a cità dopu à u disastru di u terrimotu in Kahramanmaraş per prufittà di u trasportu publicu gratuitamente, cuntinua. U sindaco di a municipalità metropolitana Mustafa Demir hà dichjaratu chì 7 mila 818 citadini di u disastru avianu detentori di a "Sister Card" finu à avà è hà dettu: "Cù questa applicazione, i nostri citadini puderanu prufittà di tutti i veiculi di trasportu publicu chì appartenenu à a nostra municipalità metropolitana di Samsun è Tekel Parking Lot gratuitu finu à u 31 d'aostu ".

Dopu à u disastru di u terrimotu chì hè accadutu in Kahramanmaraş è hà causatu a distruzzione in 11 pruvince, a Municipalità Metropolitana di Samsun, chì hà realizatu travaglii impurtanti in a regione, cuntinueghja à facilità a vita di e vittime di u disastru chì venenu in a cità cù i prughjetti suciale chì hà cumandatu. L'applicazione 'Sister Card', chì hè stata iniziata da a Municipalità Metropolitana immediatamente dopu à u disastru di u terrimotu, cuntinueghja per chì e vittime di u disastru ponu aduprà u trasportu publicu gratuitamente. Finu a ora, un totale di 7 vittime di disastru anu ricevutu "Sister Card". Cù sta applicazione, i citadini puderanu prufittà di tutti i veiculi di trasportu publicu chì appartenenu à a Municipalità Metropolitana è a Tekel Parking Lot gratuitamente finu à u 818 d'Aostu.

"Avemu datu 7mila 818 CARTE CITADINI"

Fornisce infurmazioni nantu à l'applicazione "Sister Card", SAMULAŞ A.Ş. U Direttore Generale Gökhan Beler hà dichjaratu chì i citadini chì vulianu avè una Carta di Fratellu duveranu prima ottene un documentu chì prova chì sò vittime attraversu AFAD o E-Government è hà dettu: "Quandu i nostri vittimi di disastru venenu à u nostru Centru di Applicazioni Samkart à u Passu Sotterraniu di a Grande Moschea cù i so documenti è ID, ricevemu e so applicazioni è subitu dopu ricevenu e so carte. Finu a data, avemu consegnatu carte di fratelli à 7 citadini ".

"SIAmu à fiancu à i nostri citadini in i disastri"

U sindaco di a municipalità metropolitana, Mustafa Demir, hà dichjaratu chì anu participatu à i travaglii in a regione cù tutte l'equipaggiu è u putere di u persunale dopu à u disastru di u terrimotu è hà dettu: "In più di i travaglii chì avemu fattu in a regione di u terrimotu, avemu ancu realizatu un seria d'opere per i nostri citadini chì sò ghjunti in a nostra cità, è cuntinuemu à fà cusì. Unu di sti sforzi hè l'applicazione "Sister Card", chì avemu lanciatu per assicurà chì i nostri citadini chì sò vittime di disastri ponu facilmente prufittà di l'opportunità di trasportu. I nostri citadini cuntinueghjanu à prufittà di sta applicazione. Cù a "Sister Card", i nostri citadini puderanu prufittà di tutti i veiculi di trasportu publicu chì appartenenu à a nostra municipalità metropolitana di Samsun è u parcheghju di Tekel gratuitamente finu à u 31 d'aostu. Semu sempre cù i nostri citadini, sia in a zona di u terrimotu sia in a nostra cità, è continueremu à esse cun elli ".