SF Trade hà urganizatu un altru Festival di i zitelli

SF Trade hà urganizatu un altru Festival di i zitelli
SF Trade hà urganizatu un altru Festival di i zitelli

SF Trade, chì opera in a Zona Libera di l'Egeu cù e so imprese 2 in i campi di pelle è tessili tecnichi, hà tenutu u 10th festival annuale di i zitelli in u so giardinu di fabbrica cù un prugramma di avvenimentu culurita.

SF Trade General Manager Aylin Gözay, chì hà datu infurmazioni nantu à l'avvenimentu chì hà aumentatu a motivazione di l'impiegati, hà dettu chì tutti anu salutatu l'estiu in u festival di i zitelli, chì offre diverse sorprese.

Gözay hà dettu: "Cum'è SF Trade, simu una grande famiglia. Investemu ancu in i nostri figlioli, chì sò l'adulti di u futuru. Vulemu ch'elli crescianu cum'è membri di sta famiglia è diventenu individui benefizii per u paese ".

Dichjarà chì anu determinatu u tema di quist'annu cum'è "My Dream World" è chì tutti avemu una grande rispunsabilità per lascià un bellu mondu à i nostri figlioli, Aylin Gözay una volta hà sottolineatu chì "Produttu è Produzione Sostenibile" hè una di e strategie più impurtanti di SF Trade.

In u scopu di u festivale, induve l'impiegati di SF Trade è i so figlioli si sò riuniti, i cuncorsi, i spettaculi di magia è i ghjoculi preparati da a squadra d'animazione furnianu ore piacevuli per tutti i participanti.

I zitelli, chì cantavanu l'innu di İzmir è taglianu e so torte à l'unisonu, anu espressu chì eranu assai felici di participà à una attività in u locu di travagliu di i so genitori.