Premiu Speciale Golden Bridge à Soyer

Premiu Speciale Golden Bridge à Soyer
Premiu Speciale Golden Bridge à Soyer

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhè statu ritenutu degnu di u Golden Bridge Special Award, chì hè datu à individui o istituzioni chì realizanu travagli in l'arena internaziunale, ponte trà i paesi, è pionieri cù i passi chì anu fattu, à a ceremonia di premiazione Bedia Muvahhit Theatre Awards, chì hè stata tenuta per l'11a volta questu annu. U presidente Soyer hà dettu: "Continuaraghju à travaglià cù u mo core, principià è amassi per esse degnu di stu premiu". I Teatri di a Città Metropolitana di İzmir anu ancu ricevutu quattru premii à a cerimonia.

A cerimonia di l'XI Premiu di u Teatru hè stata tenuta in nome di Bedia Muvahhit, a prima attrice di teatru femminile chì apparisce nantu à u palcuscenicu à a dumanda di Atatürk, à u Stage Haldun Dormen di u Teatro Sahne Tozu. Sottu u sponsor principale di Otokoç, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà assistitu à a cerimonia di premiazione chì hà riunitu nomi impurtanti di u teatru cum'è Haldun Dormen, Göksel Kortay, Mustafa Alabora è assai altri. Tunç Soyer è a so moglia Neptün Soyer, u sindaco di Gaziemir Halil Arda è a so moglia Deniz Arda, nomi di u mondu di l'arti, burocrati è amanti di l'arti. In a notte ospitata da Çağlar İşgören, u fundatore di i Bedia Muvahhit Awards, è l'attore di teatru Emre Basalak, una zitella chjamata Duru hà presentatu à Haldun Dormen un ricordu di a Luce di a Speranza. Haldun Dormen hà dettu: "Nimu di questu ùn saria accadutu se Atatürk ùn era micca statu quì. Spergu chì sti premii cuntinueghjanu. Avemu da fà per Atatürk. Per piacè ùn perde micca a speranza, sia ghjovanu o zitellu. Hè per quessa chì campemu ", disse.

"Rinuncia a nostra speranza"

U Golden Bridge Special Award hè statu datu per a prima volta questu annu à u Bedia Muvahhit Theatre Awards. U Golden Bridge Award, datu à individui, istituzioni o gestori chì travaglianu in l'arena internaziunale, custruiscenu ponti trà i paesi, pionieri cù u travagliu chì facenu è i passi chì facenu, hè u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Tunç Soyerhè statu prisentatu à. U presidente Soyer, chì hà ricevutu u so premiu da u cumpusitore premiatu Laurence Olivier Terry Davis, hà dettu: "Grazie assai. Tutti quelli chì anu ricivutu un premiu hà fattu i nostri cori. Hà risuscitatu a nostra speranza. Ogni premiu hè in realtà un'occasione di grande felicità è orgogliu. Ma s'ellu ci hè u nome Bedia Muvahhit in u premiu, s'ellu avete ricevutu u premiu da un tali ghjuridicu è u teatru, se l'avete ricivutu in una tale sala, quellu premiu mette ancu un pesu nantu à e spalle. Hè cum'è esse degnu di quelli chì ti consideranu degnu di quellu premiu. Per esse degnu di stu premiu, continueraghju à travaglià dura, principià, cù amore ". Terry Davis hà dettu: "Sò onoratu di esse trà i mo amichi turchi è di presentà u premiu, soprattuttu in questi tempi, quandu a bughjura guverna u mondu. Avemu da unisce è illuminate stu mondu ", disse.
A notte, u sindaco di Gaziemir, Halil Arda, hè statu cunsideratu degnu di u Premiu di l'Esecutivu Locale Supporting the Arts.

4 premii à i Teatri di a Città Metropolitana di İzmir

I Teatri di a Città Metropolitana di İzmir sò stati ritenuti degni di 4 premii separati. Yücel Erten, Direttore Generale di l'Arte di i Teatri di a Città Metropolitana di İzmir, hè diventatu u Direttore di Più Successu di l'annu cù a so dramma Bahar Point. Cem İdiz da Izmir Metropolitan Municipality City Theatre hà vintu a Musica di Scena di Più Successu di l'Annu per a so dramma My Naçiz Body, Elçin Erdem hè stata premiata l'Attrice di Più Successu di l'Annu in un rolu di supportu cù a so nomina in Mor Shalvar, è Ahmet Ayaz Yılmaz hè statu premiatu l'attore più successu di l'annu per a so interpretazione in My Naçiz Body.

In a notte impurtante, u Bedia Supportive Courage Award hè statu datu à Göksel Kortay. U Bedia Muvahhit Loyalty to Art Award hè statu presentatu à Müjdat Gezen.