"Scola di buffoni" si riunisce cù i zitelli di Izmir

"Scola di buffoni" si riunisce cù i zitelli di Izmir
"Scola di buffoni" si riunisce cù i zitelli di Izmir

I Teatri di a cità di İzmir anu presentatu a seconda dramma per i zitelli, "A Scola di i buffoni". I chjuchi chì pieniu a sala fighjulavanu a partita cun interessu.

I Teatri di a Città Metropolitana di İzmir (İzBBŞT) ùn anu micca scurdatu di i zitelli in a so seconda stagione. IzBBŞT, chì hà prisentatu u so primu rigalu à i zitelli di Izmir cù a dramma "Robinson apre à ballà" l'annu passatu, hà ancu fattu l'estrema di u ghjocu "School of Jesters". Incontru cù i zitelli à u Kültürpark İzmir Art Stage, a "Scola di i buffoni" hà avutu tutte e marche da i picculi amatori di teatru. I chjuchi chì sbuchjavanu in risa in tuttu u ghjocu accumpagnavanu a musica à l'unison. Dopu à u ghjocu, longu fila si formanu in l'area di ripresa fotografica apposta per elli.

"Un nasu hè abbastanza"

U dramma scrittu da u dramaturgu tedescu Friedrich Karl Waechter è traduttu in turcu da Yücel Erten ; maestru auturitariu Dr. Porta à u palcuscenicu l'aventure divertenti è istruttive di quattru buffoni maliziosi chì ùn ponu stà fermu cù rabbia. Ferahi Aksavaş, Selen Şeşen, Melis Caba, Dilara Ecem Okudan, Deniz Gürzumar è Sonay Eren piglianu u palcuscenicu in a "School of Fools" diretta da Burak Şentürk. A drammaturgia di u ghjocu, chì hè stata messa in scena cù u mottu "Un nasu hè abbastanza", hè stata intrapresa da Ege Kızık, mentre chì a scenografia era di Anıl Işık, u disignu di vestiti era di Deniz Bilgili, è u disignu di l'illuminazione era di İsmail Sağır. . A musica di u ghjocu hè stata cumposta da l'attori IzBBŞT Selen Şenen è Deniz Gürzumar.

A Scola di i Fools serà in scena à u Kültürpark İzmir Art Stage u 7 è u 21 di maghju. I biglietti per u ghjocu sò stati offerti in vendita à i pedaggi IzBBŞT, AASSM è u situ web kultursanat.izmir.bel.tr.