Facility Management Registratu cum'è Professione

Facility Management Registratu cum'è Professione
Facility Management Registratu cum'è Professione

L'8 di maghju di u 2023, l'anzianu ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, u deputatu di u Partitu AK di Istanbul, Murat Kurum, hà annunziatu chì in u prugramma di "Incontru cù i gestori di u situ è ​​di l'installazione di Istanbul", u settore di a gestione di facilità, a gestione patrimoniale è i citadini seranu richiesti. per avè un Certificatu di Cumpetenza Prufessiunale in a Gestione di Siti è Facility. .

Facility Managers Federation (TEYFED), in u scopu di 18UY0354-6/00 Facility Manager (Livellu 6) Competenza Naziunale, hè stata autorizata da l'Autorità di Qualificazioni Professionali (MYK) per a prima volta in Turchia u 25 di maghju 2022, è a cooperazione. Partitu Apsiyon Bilişim hà firmatu un protocolu di cooperazione.

"A cumpetenza prufessiunale hè essenziale per a trasparenza è a responsabilità in una gestione sustenibile!"

Yahya Sağır, presidente di a Federazione di Manager di Facility (TEYFED); L'ex Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, u deputatu di u Partitu AK di Istanbul, Murat Kurum, hà dichjaratu ch'ellu hà enfatizatu l'impurtanza di a cunniscenza, e cumpetenze è a cumpetenza in a gestione di l'edilizia è di l'installazione, è chì a gestione sustenibile, a trasparenza è a responsabilità pò esse ottenuta solu in edifici, cullettivi. strutturi (siti) è facilità. hà dichjaratu chì saria pussibile cù facilità qualificati è gestori di situ.

"A nostra federazione cercherà una qualificazione prufessiunale per l'impiegati di l'associazioni affiliate è e persone giuridiche"

U presidente Yahya Sağır hà dettu: "Per questu scopu, tutti i gestori di facilità è di situ affiliati à a federazione, cumpresi i partenarii di l'entità giuridica di l'associazioni è e cumpagnie membri chì custituiscenu a Federazione di gestori di facilità, sò inclusi in l'esami "Certificati di qualificazione professionale" è ch'elli anu pigliatu una decisione cum'è a gestione di a federazione per assicurà e so qualificazioni prufessiunali, hà firmatu un protocolu di cooperazione tripla cù Altın Vocational Qualification, chì hà pioneratu i gestori di facilità per ottene certificati prufessiunale validi in i paesi di l'Unione Europea per a prima volta in Turchia, è Apsiyon , A piattaforma di gestione di u situ basata in nuvola più utilizata in Turchia, per attivà a certificazione.

"A standardizazione, a certificazione è l'autorizazione rendenu a gestione di u situ / di e facilità trasparenti"

Kudret Türk, CEO di Apsyon Bilişim; Hà enfatizatu l'"impurtanza di u so discorsu à i gestori di u situ è ​​di e facilità" da u Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu. "Cum'è u Ministru hà dettu, micca tutti puderanu esse un gestore di situ o di facilità cum'è volenu. Cù a determinazione di i standard prufessiunali, i regulamenti in quantu à a certificazione di e qualifiche di i gestori di facilità è a certificazione di e cumpagnie di gestione da u ministeru saranu implementate. operazione di gestione di facilità in u novu periodu; Eliminà i disordini in a sucetà, l'allegazioni di corruzzione in l'amministrazioni, è apre a strada per i prufessiunali competenti è qualificati chì mettenu sforzi in l'amministrazione.

"I dirigenti chì anu successu à l'esame documentanu e so professioni in modu validu è affidabile"

Mustafa Hakan Özelmacıklı, Chairman of the Board of Altın Vocational Qualifications, hà dettu: "A nostra urganizazione si riunirà in 2017 per pudè passà l'esami di i Trainers Apsiyon Academy in u settore di a gestione è u Certificatu di Competenza Professionale di Livellu 2018 in u quadru di u Facility Manager National Vocational Standard publicatu in 6 è u Facility Manager National Competence publicatu in 2021. Hà dumandatu à l'Autorità di Qualificazioni Professionali (MYK), è cù l'appruvazioni di l'istituzione in 2022, hà permessu di tene l'esami per u certificatu di qualificazione prufessiunale validu in i paesi di l'Unione Europea ".

"Una forza di travagliu furmatu è qualificata serà creata in tuttu u settore"

Esprimendu chì u Certificatu di Qualificazione Professionale si distingue cum'è un documentu ricunnisciutu publicamente, u Direttore di l'Accademia Apsiyon Ozan Özen hà dettu; Apsyon hà dichjaratu ch'elli sò felici di scopre una nova strada cù a Federazione di Manager di Facility è l'organismu di certificazione autorizatu Altın Qualification Vocational. cura; "Cù stu documentu, l'impiegati di u livellu esecutivu di u settore di a gestione di facilità seranu definiti cum'è l'impiegati chì facenu una "prufessione" senza a cundizione di educazione, sempre chì cumpiendu i passi critichi (obligatori) in l'Esame di qualificazione professionale di Facility Manager è passanu u esame ottenendu u 70 per centu di l'esame generale ". disse.

"Ùn ci hè micca esigenza di educazione per piglià l'esame di certificatu di cumpetenza prufessiunale"

U documentu sopra citatu hè emessu da l'Autorità di Qualificazioni Prufessiunale, chì hè affiliata à u Ministeru di u Travagliu è a Sicurezza Soziale, cù l'esami teorichi è pratichi tenuti da l'istituzione. Nisuna sperienza di travagliu, educazione universitaria o superiore, o qualsiasi altra cundizione hè necessaria per piglià l'esame.