Morte a stella di Thor è Star Wars Ray Stevenson

Hè mortu a stella di Thor è Star Wars Ray Stevenson
Hè mortu a stella di Thor è Star Wars Ray Stevenson

Ray Stevenson, cunnisciutu per e serie TV cum'è Rome, Vikings è Dexter, chì si preparava à apparisce davanti à l'audienza cù a nova serie Star Wars è incisa in i ricordi cù u filmu Thor, hè mortu à l'età di 58 anni.

L'attore irlandese di u Nordu Ray Stevenson, cunnisciutu per u filmu "Thor", chì hà ghjucatu in serie TV cum'è "Roma", "Vikings" è "Dexter", hè mortu à l'età di 58 anni.

A morte di l'attore chì hè cascatu malatu è hè mortu in l'uspidale induve era in Italia per u filmu di u filmu "Cassino in Ischia" hà causatu una grande tristezza.

Quale hè Ray Stevenson?

George Raymond Stevenson (natu u 25 di maghju 1964, Lisburn - mortu u 21 di maghju 2023, Lacco Ameno) hè un attore irlandese-inglese.

Stevenson hà scontru a massa cù a serie romana. In più di questu, hà ancu pigliatu un rolu in u 2004 King Arthur cum'è un travagliu maiò. L'attore natu in Irlanda di u Nordu hà divorziatu dopu ottu anni di matrimoniu cù l'attrice Ruth Gemmel. Stevenson hà interpretatu u caratteru di "Punisher" in u filmu 2008 Punisher: War Zone.

Stevenson hà ancu interpretatu u rolu di DC in "Outpost" di u 2008 è "Danny Greene" in u 2011 Kill the Irishman.