U tour di Sakarya era stupente per 4 ghjorni; Dopu hè a Copa Mondiale

Tour di Sakarya Breathtaking All Day; Dopu hè a Copa Mondiale
U tour di Sakarya era stupente per 4 ghjorni; Dopu hè a Copa Mondiale

Tour di e corse in bicicletta di Sakarya anu vistu una grande eccitazione. U pruprietariu di a maglia aranciu era Martin Laas da Estonia in i razzii chì cuntinueghjanu in diverse tappe per 4 ghjorni. Bereznyak, u nomu stella di Büyükşehir, hà ottenutu u 3u postu in a classificazione generale. L'eccitazione à u Bike Fest continuerà cù e gare di Mountain Bike Eliminator World Cup dumenica 21 di maghju.

Bike Fest urganizata da a Municipalità Metropolitana di Sakarya, chì hà u titulu di Bicycle Friendly City, hà datu à l'audienza un tempu eccitante cù razzi pieni di adrenalina. A velocità, a passione, l'entusiasmu, l'eccitazione è a cumpetizione sò stati intrecciati in l'ultima tappa (Karasu) di u Tour Of Sakarya, una corsa di bicicletta di strada chì hà cuntinuatu per 4 ghjorni. 138 squadre è 13 atleti di 14 paesi pedalavanu nantu à a dura pista di 68 chilometri, chì era una cumpetizione feroce.

Cutthroat cumpetizione

In l'ultima tappa di u Tour di Sakarya, Xianjing Lyu da a squadra naziunale cinese hè statu u primu à attraversà a linea d'arrivu. L'estone Martin Laas hà pigliatu u sicondu postu da a squadra Astana. In u terzu postu, Aliaksandr Bereznyak, u ciclista stella di Sakarya Metropolitan Municipality Cycling Team, hè ghjuntu à a linea d'arrivu.

Martin Laas hà pigliatu u 1u postu in u Tour di Sakarya

Dopu à i risultati finali di a tappa, u capu di classificazione generale di e gare di 4 ghjorni di u Tour Of Sakarya hè statu ancu annunziatu. Vincendu a dirigenza di classificazione generale, Martin Laas da Estonia divintò u pruprietariu di a maglia aranciu, u culore di quale era inspiratu da a zucca, u pruduttu simbulu di Sakarya. I funzionari di l'UCI anu prisentatu e so medaglie à l'atleti vincitori.

Metropolitan Bereznyak nantu à u podium

Sakarya Metropolitan Municipality Pro Team, chì hà iniziatu a corsa di u Tour di Sakarya cù 6 atleti, hà finitu e gare di 4 ghjorni cù 4 atleti. U nomu stella di a squadra, l'atleta russu Bereznyak, hè ghjuntu in 3rd in a classificazione generale. Sychuhou, unu di i ciclisti metropolitani, classificatu 10, Louiche 36 è Alizada 62 in a classificazione generale.

Takvim 

 21 Può 2023
UCI MTB (VTT) Eliminator World Cup-Sunflower Cycling Valley
Start Time: 14:00 - 18:00

 3-4 ghjugnu 2023
UCI BMX Supercross World Cup1,2 - (Coppa di u mondu) - Sunflower Cycling Valley
Ora di principiu: 09:00 -17:00

 10-11 ghjugnu 2023
UEC BMX European Cup Rounds 9,10 - (Coppa d'Europa) - Sunflower Cycling Valley
Ora di iniziu: 09:00 - 17:00 (L'ora pò cambià)