Cori Turchi chjamati à u mondu

Cori Turchi chjamati à u mondu
Cori Turchi chjamati à u mondu

À u World Choral Music Symposium (WSCM), chì hà riunitu i cori mundiali in Istanbul, ospitatu da u Ministeru di a Cultura è u Turismu, 8 cori da Turchia hà datu un magnificu cuncertu nant'à u stessu palcuscenicu. I cori di Istanbul, Bursa, Izmir è Ankara anu ricevutu una standing ovation cun un repertoriu chì riflette a diversità di a musica corale turca.

U Simposiu Mundiale di Musica Corale, u più grande avvenimentu di a Federazione Internaziunale di Musica Corale (IFCM) tenutu in Istanbul quist'annu, ospitatu da u Ministeru di a Cultura è u Turismu, hà assistitu à un cuncertu di chiusura unicu. U simposiu, chì hà apertu cù u cuncertu "Bridges" di u Coru di Camera Filarmonica Estonia vincitore di Grammy è u Coru Polifonicu di Statu sottu a direzzione di u direttore invitatu norvegese Ragnar Rasmussen, hà datu à l'amatori di musica una sperienza unica cù un cuncertu di chiusura in quale i cori turchi si sò indirizzati. u mondu.

I toni tradiziunali è cuntempuranei ...

A Capella Boğaziçi, Boğaziçi Jazz Choir, Chromas, Rezonans è Sirene di Istanbul si sò riuniti di notte, induve ottu cori di stili diversi, da coru mistu à coru di donne, da musica folk à pop-jazz; Coro Polifonico Nilüfer di Bursa; Dokuz Eylül University Choir da Izmir è Jazzberry Tunes da Ankara anu purtatu à l'audienza sia i soni tradiziunali è cuntempurani di a musica corale turca. U cuncertu, chì hè una celebrazione di a riunione di millaie d'anni di tradizione di musica folk cù a musica corale, offre à l'amatori di l'arti un viaghju di musica corale intrecciata cù tutta a musica di Turchia in u 100 anniversariu di a Republica.

Da "Changing Horizons" à "Sò nantu à una strada longa è stretta"...

U pezzu di chiusura di u simposiu urganizatu cù u tema "Changing Horizons" era l'opera di Aşık Veysel "Uzun İnce Bir Yoldadım", dedicata à l'annu UNESCO 2023 Aşık Veysel. U pezzu cantatu da tutti i cori in u publicu hà ricevutu una standing ovation.

11 cuncerti sò stati in 44 posti diffirenti

In particulare Atatürk Cultural Center, Akbank Sanat, Atlas 1948 Cinema, Borusan Music House, Garibaldi Stage, Grand Pera Emek Stage, Santa Maria Draperis Church, St. U simposiu, chì hè accadutu trà 25-30 d'aprile in i lochi storichi di Beyoğlu, cum'è a Chiesa di Sant'Antoniu è u Centru Culturale di a Moschea Taksim, hà riunitu i migliori cori di u mondu è oratori esperti da l'USA à l'Africa, da a Spagna à l'Indonesia. 55 cuncerti sò stati dati in 2500 posti diffirenti in u scopu di u simposiu, chì hà prisentatu 150 cori è 11 coristi è offre un prugramma eccezziunale cù più di 44 attelli è avvenimenti.