Cargo turcu aghjunghjenu valore à l'esportazioni di Turchia

Cargo turcu aghjunghjenu valore à l'esportazioni di Turchia
Cargo turcu aghjunghjenu valore à l'esportazioni di Turchia

A cuuperazione trà Turkish Cargo, chì hà a più grande reta internaziunale di volu di carichi di u mondu è stabilisce ponti cummerciale trà i cuntinenti, è l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TIM) hà avutu un impattu pusitivu nantu à l'esportazioni.

In u scopu di l'accordu firmatu trà Cargo Turcu è Assemblea di l'Esportatori Turchi (TIM) in Novembre 2022, sconti finu à u 31 per centu sò stati fatti per 40 destinazioni in 30 paesi cù impurtanza strategica per l'esportatori turchi, facendu una cuntribuzione significativa à a mobilizazione di l'esportazioni di Turchia. . In i quattru mesi chì u protokollu era in vigore, ci era un aumentu di 23 per centu in l'esportazioni in questi lochi.

Esprimendu e so opinioni nantu à u successu di a campagna di esportazione, u presidente di u Cunsigliu di Turkish Airlines è u Cumitatu Esecutivu Prof. Dr. Ahmet Bolat; "Cum'è a compagnia aerea di bandiera, simu fieri di furnisce u travagliu pruduttu da Turchia in tuttu u mondu, è cuntinuemu a nostra preziosa cooperazione cù l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TIM). In questu cuntestu, grazia à u terzu protocolu chì avemu firmatu cù TİM, avemu furnitu suluzioni speciali per l'esportatori in u nostru paese per aduprà una capacità di circa 18 mila tunnellate à un scontu. Ancu in u scopu di stu protokollu solu, l'esportazioni di prudutti di altu valore aghjuntu sò state realizate vicinu à 1,8 miliardi di dollari. L'esportazioni durante u periodu di a campagna anu aumentatu da 23 per centu cumparatu cù l'esportazioni versu e destinazioni pertinenti in u listessu periodu di l'annu passatu.

In stu mercatu impurtante cù un altu valore aghjuntu, cum'è a marca cù a più grande rete di volu in u mondu, diventa una parte impurtante di e soluzioni logistiche di i nostri esportatori; Cù a cuscenza è a motivazione di sta missione preziosa, migliuramu a nostra qualità di serviziu orientata à u cliente ghjornu per ghjornu. disse.

Enfatizendu chì i servizii logistichi veloci è sicuri sò impurtanti quant'è pruduce è truvà novi mercati oghje, u presidente di TİM Mustafa Gültepe hà dettu; "A carica aerea si distingue cum'è l'opzione più ideale per u trasportu veloce è sicuru. Turkish Airlines, a marca glubale di u nostru paese, hè sempre stata da i nostri esportatori in questu sensu. Finu à avà, avemu firmatu trè protokolli cù Turkish Airlines nantu à u trasportu di carichi. Grazie à i protokolli, avemu avvicinatu i mercati distanti cù Turkish Cargo, chì opera in 132 paesi. Infine, cù u protocolu chì avemu firmatu in nuvembre 2022 è cuntinuatu finu à a fine di ferraghju, avemu furnitu vantaghji significativi per ghjunghje à parechji mercati. I nostri esportatori; Anu trasportatu i so prudutti à 31 cità in 40 paesi, cumprese i Stati Uniti, Germania è India, cù sconti finu à u 30 per centu. In u scopu di u protocolu; In più di a carica generale, avemu ancu speditu prudutti alimentari periscibili cum'è frutti-verdura, ova è pesci à prezzi accessibili è in modu sicuru. Avemu aumentatu e nostre esportazioni aeree à i punti inclusi in u protokollu da 23 per centu in termini di tunnellu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente ". usatu e frasi.

Ricordendu a Strategia Far Countries di u Ministeru di u Cummerciu, Mustafa Gültepe hà aghjustatu chì crede chì l'Airline Turchia ferma sempre da l'esportatori in i so miri di aumentà a distanza media di l'esportazioni.

Fornendu e migliori cunnessione per u trasportu à i centri di pruduzzione è cummerciale in u mondu, Turkish Cargo cuntinueghja à sviluppà e so opportunità attraenti offerte cù u so approcciu di serviziu di qualità per risponde à i bisogni di i so clienti in u megliu modu. U trasportatore glubale cuntinueghja à sustene l'imprese esportatrici mentre sviluppeghja u cummerciu regiunale è glubale producendu suluzioni speciali è pratiche per a crescente dumanda di logistica.