U mudellu cooperativu lanciatu in İzmir per a prima volta in Turchia face u sorrisu di a ghjente

U mudellu cooperativu lanciatu in İzmir per a prima volta in Turchia face u sorrisu di a ghjente
U mudellu cooperativu lanciatu in İzmir per a prima volta in Turchia face u sorrisu di a ghjente

U Prughjettu Halk Housing, chì hè statu implementatu per a prima volta in Turchia da a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà righjuntu 9 cooperative cù a participazione di 18 novi cooperative. Sindaco di a Municipalità Metropolitana chì parla per un mudellu di trasfurmazioni urbanu esemplare Tunç Soyer"Da avà, una strada tutta nova si apre. Sottu u putere di u populu, Halk Konut scriverà una epica completamente diversa.

U mudellu cooperativu chì a municipalità metropolitana di Izmir hà iniziatu per a prima volta in Turchia per e vittime di u terrimotu in Izmir cuntinueghja à fà sorridere a ghjente. Un cuntrattu hè statu firmatu cù novi cooperative in u Prughjettu Halk Housing, chì hè statu implementatu cù u slogan "İzmir hè cun voi". Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir à a riunione in u Campus di Ghjuventù di a Storia di a Fabbrica di Gas di Carbone Tunç Soyer'à Bayraklı Mayor Serdar Sandal, İZBETON A.Ş. Direttore Generale Heval Savaş Kaya, deputati, sindaci di distrettu, Subsegretariu Generale Suphi Şahin di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Capu di u Dipartimentu di Trasformazione Urbana di a Municipalità Metropolitana di İzmir Ayşe Arzu Özçelik, rappresentanti è citadini di l'Associazione di Solidarietà di Victime di Terremoti di Izmir (İZDEDA).

"Avà a nostra roadmap hè pronta"

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir hà dichjaratu chì Halk Konut hè un prughjettu chì darà un esempiu per a Turchia. Tunç Soyer"Ùn ci hè micca un tali esempiu in a Republica di Türkiye. Un mudellu chì apparsu per a prima volta in Izmir. Hè surtitu cù un prucessu di cullaburazione cumpleta. İZDEDA, cooperativa stabilita, Bayraklı Municipalità, capacità istituzionale di a Municipalità Metropolitana di Izmir, cumpagnie affiliate à a Municipalità Metropolitana, un prughjettu multi-stakeholder. Hè statu fattu assai sforzu. Hè statu un bellu pezzu, ma assicuratevi, tutti questi anu permessu di nasce un mudellu novu in Turchia. Dopu à quessa, a carta stradale chì Turchia pò seguità facilmente in a trasfurmazioni urbane emerge. Quelli chì partenu dopu sanu assai bè ciò chì facenu. Avemu statu sfida. Avete pagatu u prezzu. Li cunnoscu tutti, ma ci hè una strada di strada liscia da avà ", disse.

"Anu sempre ombra"

Dicendu chì Halk Konut esige rispettu è deve esse sustinutu da l'autorità cintrali, u presidente Tunç Soyer"Ci era un prestitu di 344 milioni di dollari, chì avemu pigliatu da u Bancu Mundiale, cù un tassu d'interessu di 1%, un periodu di grazia di 5 anni è un termini di 30 anni. Avemu da custruisce 6 4 case. Ùn hè accadutu. Ùn ci anu micca lasciatu aduprà. Ùn avemu micca sognu, l'avemu negoziatu cù i burocrati di Iller Bank. Allora s'hè appiccicatu in qualchì locu. U stessu cù u prublema di precedente. Aghju servitu cum'è Sindaco di Seferihisar per deci anni, è aghju travagliatu in questa pusizione in a Municipalità Metropolitana di İzmir per 14 anni. Sò assai bè ciò chì significa esse cumuna di u putere. Duranti questi 14 anni, u mo travagliu hè sempre statu di lamentà questu. Avà sta storia hè cambiata. L'Abitazione di u Populu cammina solu cù u putere di u populu. È u XNUMX di maghju, avemu da apre a strada per Halk Konut cù u putere di u populu. Avemu risoltu a maiò parte di u travagliu. Avemu dettu: "Sempre ch'elli ùn facenu micca una ombra", ma sempre facenu una ombra. Avemu dettu: "Fin chì ùn ponenu micca ostaculi in u nostru modu, facemu stu affari senza problemi", sempre ponenu ostaculi. Ma hè finita. Avemu ghjuntu à a fine di a strada. Dopu quì, una nova strada si apre. Sottu u putere di u populu, Halk Konut scriverà una epica completamente diversa.

"Aghju prumessu di sparghje Halk Konut in Turchia"

Dicendu: "Ùn ci hè nunda di più impurtante chè u dirittu à a vita", u presidente Soyer hà dettu: "Promettu di sparghje Halk Konut à Izmir è Turchia. Ùn avete micca dubbitu. Finu ch'e aghju pusatu in stu sediu, finu à ch'e cuntinuu à fà stu travagliu, a mo prima priurità serà di pruvà à fà sta cità resistente. Serà da custruisce una cità induve e persone chì campanu in sta cità, i nostri figlioli, i nostri figlioli è nipoti camparanu in modu sicuru ".

"Avemu sempre ricevutu supportu da u nostru presidente"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerDichjarà chì sempre ricevenu sustegnu da Bayraklı U sindaco Serdar Sandal hà dettu: "Avemu sempre stati spalla à spalla durante u terrimotu. I pruprietarii di i nostri edifici leggermente dannati è moderatamente danati soffrenu di lagnanza. In fronte à tutte queste negatività, l'aumentu di u precedente è l'emergenza di Halk Konut era una necessità. Eramu a suluzione purtata da a disperazione. L'architettu di Halk Konut, u so sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Tunç Soyersò e so cumpagnie rispettive. Da i nostri citadini, vogliu applaudir u nostru presidente, chì si trova daretu à Halk Konut è hè a so locomotiva. Seguimu u prucessu cù l'istruzzioni di u sgiò presidente. Continueremu à fà tuttu ciò chì avemu da fà. Continueremu à stà vicinu à i nostri sopravviventi à u terremotu finu à a fine ", disse.

"L'abitazione di e persone hè diventata u centru di a suluzione"

Fornendu infurmazioni nantu à l'attività di l'associu, Bilal Çoban, presidente di u Cunsigliu di İZDEDA, hà dettu: "Ùn era micca faciule, era bonu chì avemu stabilitu sta associazione, ùn avemu micca rinunciatu à a lotta. Aspiremu à esse speranza, micca à dà speranza. Ùn vulemu svegliate à u dulore. Vulemu sperà, stringhje, travaglià, cuntinuà a nostra vita. Cù u precedente chì a nostra municipalità ci hà datu i vittimi di u terrimotu, u fattu chì e spese da pagà seranu minime hè diventatu realità. Oghje, hè diventatu un sistema chì supera 200 XNUMX sezioni indipendenti è hè fiduciale da e vittime di u terrimotu. Halk Konut hè diventatu avà un centru di suluzione ".

U presidente fundatore di İZDEDA è u membru di u Cunsigliu Haydar Özkan hà dettu: "Vogliu ringrazià u nostru sindaco metropolitanu, chì ùn ci hà mai lasciatu soli, in presenza di tutti".

A preparazione per u terrimotu deve esse una pulitica di terramotu

Serdar Cemiloğlu, presidente di Halk Konut 12 Cooperative, u 30 d'ottobre 2020 BayraklıRicurdà chì era un ghjornu quandu u destinu di . A natura ci hà datu un missaghju putente, ancu à un costu pesante. Avemu bisognu di capisce questu avà. Duverebbe esse una pulitica statale per esse preparatu per i terremoti ", disse.

Avemu fiducia in a nostra municipalità

Kaya Yıldız, presidente di Halk Konut 13 Cooperative, hà dettu: "Vulemu ottene e nostre case u più prestu pussibule. Ùn avemu micca fiducia in l'imprenditori perchè ùn pudemu micca permette di i soldi chì vulianu. Avemu cridutu, avemu fiducia, avemu stabilitu a nostra cooperativa. Avemu decisu di diventà una volta un pruprietariu di casa sottu a guaranzia di a cumuna. Vulemu campà in case resistenti à i terrimoti u più prestu pussibule ", disse.

18 cooperative ghjunghjenu

Cù u mudellu Halk Housing Cooperative, 18 cooperative sò stati ghjunti finu à avà. 80 sezioni indipendenti seranu custruite in una zona di 726 mila metri quadrati. In u scopu di u protokollu trà İzmir Metropolitan Municipality, İZBETON A.Ş., Aegean City Planning Company è BAYBEL Cumpagnia, 24 Cooperative di Halk Konut è Emrah Apartments, chì si compone di 11 sezioni indipendenti, è 50 Cooperative di Halk Konut è Yaşar. Bey Apartments, chì sarà custituitu da 12 sezioni indipendenti, averà 32 Halk Housing 13 Cooperative è Dostlar Apartment, chì si compone di sezioni indipendenti, Halk Housing 10 Cooperative, Ersoy 14 Apartment, chì serà cumpostu di 3 sezioni indipendenti, Halk Housing 50 Cooperative. , chì sarà custituitu da 15 sezioni indipendenti, è İlhan Bey Apartment, Halk Housing 100 Cooperative, chì serà custituitu da 16 sezioni indipendenti, è 2. Halil Atilla Site, Halk Konut 45 Cooperative è Türkay Apartment, chì sarà custituitu da 18 sezioni indipendenti, Halk Konut 36 Cooperative è Yılmaz Apartment, chì sarà custituitu da 19 rùbbriche indipendenti, è Halk Konut 36 Cooperative è Dilay Apartment, chì si compone di rùbbriche indipendenti 20. U cuntrattu per a cunversione hè statu firmatu.