L'applicazioni iniziate per u Cuncorsu di Prughjetti Architetturali per u Primu Centru di Sostenibilità di Turchia

L'applicazioni iniziate per u Cuncorsu di Prughjetti Architetturali per u Primu Centru di Sostenibilità di Turchia
L'applicazioni iniziate per u Cuncorsu di Prughjetti Architetturali per u Primu Centru di Sostenibilità di Turchia

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà apertu un cuncorsu naziunale di prughjettu architettonicu per stabilisce u primu centru di sustenibilità di Turchia. A scadenza per a candidatura è a presentazione di u prugettu hè u 17 di lugliu. Bayraklı U centru, chì serà situatu in u Distrettu di Turan, hà da ghjucà un rolu impurtante in u scopu di u carbonu zero in 2030 contr'à a crisa climatica.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU travagliu cuntinueghja per u scopu di fà Izmir a cità principale di a vita in armunia cù a natura. A Municipalità Metropolitana di Izmir hà ancu pigliatu l'azzione per portà u Centru di Sostenibilità à a cità, chì hà da ghjucà un rolu impurtante in u scopu di zero carbonu in 2030 contr'à a crisa climatica. Bayraklı Un cuncorsu di prughjettu architettonicu hè statu apertu per u Centru di Sostenibilità Izmir (S-Hub), chì serà stabilitu in Turan District, u primu centru di Turchia è unu di i principali centri di u mondu. A cumpetizione hè stata annunziata à u publicu cù un annunziu publicatu in u ghjurnale ufficiale. L'applicazioni per u cuncorsu ponu esse fatte finu à u 17 di lugliu di u 2023. 1 prughjetti da esse selezziunati trà i Prughjetti di a 8a Tappa seranu annunziati u 2 d'ottobre 26 dopu a Valutazione di a Giuria di a 2023ª Tappa. U primu prughjettu sceltu in u cuncorsu riceverà 700 mila lire, u sicondu prughjettu sceltu riceverà 600 mila lire, è u terzu prughjettu sceltu riceverà 400 mila lire. Inoltre, i premii di menzione d'onore di 100 mila lire saranu attribuiti à cinque prughjetti selezziunati in u cuncorsu.

Spaziu cumunu per suluzioni sustinibili

U Centru di Sostenibilità di Izmir, chì serà implementatu in u scopu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, u Pianu d'Azione per l'Energia è u Clima è u Pianu d'Azione per a Città Verde, serà una struttura di carbonu zero è serà cuncepitu cù soluzioni innovative. Università, accademichi, urganisazioni non governamentali è citadini prufittàranu di u centru induve saranu prudutte strategie, pulitiche è prughjetti di sustenibilità di a cità. U Centru hà da ghjucà un rolu attivu in l'accelerazione di a transizione à un ambiente à zero emissioni, prumove è sparghje pratiche di suluzione urbane in u campu di a sustenibilità.

Cumpetizione Naziunale

U cuncorsu, apertu in cunfurmità cù u Regolamentu di u Cuncorsu per l'Architettura, l'Architettura di u Paesaggio, l'Ingenieria, i Progetti di Disegnu Urbanu, l'Urbanizazione è l'Urbanizazione Regionale è l'Opere d'Arte, basatu annantu à l'Articuli 4734 è 23 di a Legge di Acquistu Publicu N ° 53, serà una naziunale, cuncorsu di prughjetti architettonicu in dui fasi, gratuitu. In u scopu di u prugettu, hè destinatu à incuragisce i prughjetti creativi è l'autori chì cunsidereghjanu un approcciu di sustenibilità in tuttu u ciculu di vita, sò basati nantu à dati è prestazioni, ponu ghjunghje l'obiettivu di custruzzione zero carbonu, dà priorità à a flessibilità climatica è l'adattazione, è presentanu un un approcciu ciclicu, efficae in u costu, innovativu ambientale è architettonicu.

Cundizioni di participazione

I participanti à a cumpetizione devenu esse membri di e camere affiliate à l'Unione di Camere di Ingegneri è Architetti Turchi è ùn deve micca esse pruibitu da a professione. Hè ancu necessariu chì quelli chì participanu à u cuncorsu ùn deve micca esse trà quelli chì determinanu è nominanu i membri di a ghjuria è i rapporturi, o i parenti di primu gradu, i partenarii, l'assistenti è l'impiegati di i membri di a ghjuria è i raportori. .1 è 4734 è e disposizioni è regulamenti in altre liggi, ci hè una pruibizione tempurale è permanente di participà à l'offerta publica. Quelli chì anu ricivutu e specificazioni in u cuncorsu, à quale quelli chì ùn sò micca prisenti seranu applicà, daranu a manu. Stage 4735 Projects finu à u 17 di lugliu, 17.00.

Quale hè nantu à a ghjuria ?

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, Izmir Municipalità Metropolitana Sindaca Cunsigliu Ecologu Dr. Güven Eken, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Maestru Ingegnere Ambientale Şükran Nurlu, Capu di Dipartimentu di Studi è Prughjetti di a Municipalità Metropolitana di İzmir - ​​Master Architect Vahyettin Akyol, Prof. Dr. Urbanista Koray Velibeyoğlu, Assoc. Dr. I principali membri di a ghjuria di u cuncorsu, in quale l'ingegnere meccanicu Nurdan Yıldırım, Urban Planner - Green Building Expert Murat Doğru hà participatu cum'è membri di a ghjuria consultante, eranu l'Architettu Nevzat Sayın (Presidente di a ghjuria), l'Architettu Maestru Bünyamin Derman, Prof. Dr. Ingegnere Civile Cemalettin Dönmez, Maestru Architettu Aslıhan Demirtaş Cindoruk, Assoc. Dr. L'architettu Gülsu UlukavakHarputlugil, Prof. Dr. Era cumpostu da l'Architettu Mehmet Bengü Uluengin è l'Architettu Maestru Özgür Güller.

Approccio di gestione participativa

Per u prugettu chì unisce tutti l'attori di a cità versu l'ughjettu di sustenibilità, a municipalità metropolitana di Izmir hà urganizatu un Workshop di ricerca cù un approcciu di gestione participativa, in cunfurmità cù e decisioni prese in u workshop. BayraklıHè statu decisu d'urganizà un cuncorsu architettonicu per u centru è u so circondu, chì hè previstu per esse custruitu in u Distrettu Turan di Turan, è i membri di a ghjuria sò stati determinati.

İzmir, u campione naziunale di a Cumpetizione One World Cities

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà implementatu i so prughjetti cù u scopu di zero carbonu in 2030 contr'à a crisa climatica, hè diventatu u campione di Turchia in u One Planet City Challenge (OPCC) urganizatu da WWF. Hè ancu u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir. Tunç SoyerIn cunfurmità cù a visione di affruntà a crisa climatica, İzmir hè statu ancu sceltu per a Missione di Città Neutrali è Smart Cities da l'Unione Europea.

E specificazioni di cuncorsu ponu accede à surdurulbilimmerkezi.izmir.bel.tr.